0
0

تجهیزات آشپزی برای یک سفر خوب

نویسنده: مدیر فروش 20 آذر 1400
برای این که آشپزی کردن در سفر برای شما ممکن باشد لازم است تجهیزات کافی برای پخت و پز را به همراه داشته باشبد. در این مقاله به معرفی تجهیزات لازم برای آشپزی در سفر می پردازیم و در انتها یکی از بهترین راه های خرید این وسایل با قیمت ارزان را به شما معرفی می کنیم.

تهیه چک لیست برای تجهیزات سفر

بهترین راه برای رهایی از خستگی و کلافگی و مشکلات زندگی، یک مسافرت چند روزه است تا حال و هوای شما را کاملا دگرگون کند. بدون شک دیدن مناظر طبیعی و نفس کشیدن در هوای آزاد به دور شلوغی‌های شهر روح و روان هر کسی را تسکین می دهد.
برای این که بار سفر را ببندید باید خوب فکر کنید و تمام لوازمی که در سفر به آن نیاز دارید را آماده کنید. این کار ممکن است کمی دشوار باشد چون معمولا همیشه چند مواردی از قلم می‌افتد و بعد در سفر به این لوازم نیاز خواهید داشت و این بسیار ناخوشایند است.
بهترین کار برای این که تمام لوازم سفر را تهیه کنید و هیچ چیزی را از یاد نبرید این است که قبل از بستن بار سفر یک چک لیست تهیه کنید و بعد تمام لوازمی که در سفر به آن نیاز دارید را با صبر و حصله در این لیست یادداشت کنید.
بعد از تهیه چک لیست نسبت به خرید موارد موجود در آن اقدام کنید و آماده رفتن به یک سفر خاطره انگیز شوید. با این روش احتمال از قلم افتادن وسایل و تجهیزات سفر به حداقل می رسد.

لذت آشپزی کردن در سفر

آشپزی کردن بخش جدایی ناپذیر از سفرهای خانوادگی است. خیلی از خانواده ‌های ایرانی به تعذیه سالم بسیار اهمیت می ‌دهند و چندان مایل به خوردن غذاهای بیرون نیستند و ترجیح می‌ دهند که در سفر هم آشپزی کنند تا از سالم بودن غذاها مطمئن باشند.
از طرفی رفتن به طبیعت و کوهنوردی از جذابیت های مسافرت رفتن است و در این مکان ها چاره ای جز آشپزی کردن نیست.
بعضی ها هم عاشق آشپزی کردن هستند و از آشپزی کردن در سفر و طبیعت زیبا لذت می برند.
آشپزی کردن در سفر موجب کاهش هزینه های شما می شود زیرا اگر بخواهید از غذاهای رستوران استفاده کنید باید هزینه بسیار بالایی بابت آن پرداخت کنید در حالی که با پختن غذا در سفر در این هزینه ها صرفه جویی خواهد شد.
در سفر از چه غذاهایی می ‌توانیم استفاده کنیم؟ چه غذاهایی را در سفر می توانیم آماده کنیم؟ وسایل مورد نیاز آشپزی در سفر کدام است؟ آیا جا برای این وسایل داریم؟ این ها از سوالات رایج مردم در هنگام سفر رفتن است.
برای رسیدن به پاسخ سوالات بالا تا انتهای این مقاله با ما باشید.

وسایل مورد نیاز برای آشپزی کردن در سفر

تجهیزات لازم برای آشپزی در سفر بسته به این که مسافرت شما چقدر طول می کشد و همین طور تعداد افرادی که در سفر همراه شما هستند فرق می کند.
در اینجا یک چک لیست از وسایل مورد نیاز آشپزی در سفر را ارائه می دهیم:
کلمن:
یکی از مهم ترین و کاربردی ترین لوازم در سفر است.

همان طور که می دانید خیلی از موارد غذایی چنانچه در دمای بالا قرار گیرند فاسد می شوند. شما می توانید کلمن را پر از یخ کنید و مواد غذایی مورد نیاز خود در سفر از جمله گوشت و مرغ را در آن قرار دهید تا از فاسد شدن آنها جلوگیری شود.
اجاق گاز کوچک:
ممکن است همیشه چوب برای آتش روشن کردن نباشد و یا شما از پس جمع کردن چوب و روشن کردن آتش برنیایید.
وجود یک اجاق گاز کوچک در چنین مواقعی بسیار کار راه انداز است.
یک ماهیتابه :
اندازه ماهیتابه متناسب با تعداد افرادی باشد که با آنها سفر می کنید.
یک قابلمه :
اندازه قابلمه متناسب با تعداد افرادی باشد که با آنها سفر می کنید.
یک عدد دم کنی:
برای تهیه برنج و انواع غذاهای خوش مزه در طبیعت لازم است.
کتری:
از کتری می‌توانید برای تهیه چای و یا تهیه آب جوش هنگام غذا پختن استفاده کنید.
انواع کفگیر، ملاقه، چاقو و در باز کن قوطی
ظروف غذا خوری پلاستیکی:
بشقاب
قاشق
چنگال
لیوان
سفره یک بار مصرف
علاوه بر تجهیزات لازم برای آشپزی کردن لازم است مقداری مواد غذایی برای آشپزی کردن در سفر به همراه داشته باشید تا مجهز سفر کنید. بعضی از مواد غذایی لازم عبارتند از :
گوشت و مرغ
برنج
پیاز، سیب زمینی و گوجه
ادویه
سبزیجات
و....
هنگام تهیه تجهیزات لازم برای آشپزی کردن در سفر باید به کیفیت آنها دقت کنید و سعی کنید لوازم با کیفیت و ماندگاری بالا که جای زیادی هم نمی گیرند را خریداری کنید. در ادامه شما را با یکی از بهترین مراکز فروش این تجهیزات آشنا می کنیم.

بهترین راه خرید تجهیزات لازم برای آشپزی در سفر چیست؟

مجموعه کمپ 24 با سال ها تجربه و فعالیت در زمینه فروش انواع تجهیزات لازم برای سفر توانسته است اعتماد خریداران و مشتریان را کسب کند و به یکی از بهترین مراکز فروش در کشور تبدیل شود.
تمامی تجهیزات و محصولات موجود در کمپ 24 از کیفیت و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار هستند و با قیمت بسیار ارزان و مشتری پسندی هم به فروش می رسند.
کیفیت تجهیزات لازم برای آشپزی کردن در سفر از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است و ما این اطمینان را به شما می دهیم که کیفیت این محصولات در کمپ 24 بسیار عالی و استاندارد است.
شما می توانید انواع وسایل مورد نیاز آشپزی در سفر را با قیمت ارزان تر از بازار از مجموعه کمپ 24 خریداری کنید و از بابت ماندگاری بالای محصولات آسوده خاطر باشید.
خرید از این مجموعه به صورت آنلاین است یعن به وب سایت این مرکز مراجعه کنید و محصولات خود را با چند کلیک ساده سفارش دهید.
در صورت هر گونه سوال در مورد کیفیت، قیمت و نحوه سفارش محصولات با مشاوران و کارشناسان این مرکز تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.