0
0

راهنمای انتخاب تخت مسافرتی تاشو و مناسب

نویسنده: مدیر فروش 23 آبان 1401
قیمت تخت مسافرتی تاشو

چقدر با انتخاب تخت مسافرتی تاشو آشنا هستید؟ آیا بنظر شما خرید این نوع تخت برای مسافرت ا‌لزامی است؟ این نوع تخت چه کاربردهایی دارد؟ برای انتخاب تخت مسافرتی تاشو خوب باید به چه چیزهای دقت کنید؟ نرخ قیمت این کالا در بازار و مراکز فروش چگونه است؟ همه این ها از جمله مباحث پیرامون تخت تاشومسافرتی است که مشتری قبل از اقدام به خرید باید به آنها آگاه باشد. به همین جهت ما در این صفحه قصد داریم به شرح تمامی این مباحث بپردازیم پس ما را همراهی کنید.

 

 

 

 

تخت مسافرتی‌تاشو چیست و چه کاربردی دارد؟

ابتدا از اصلی ترین سوال شروع می کنیم، این تختت ها چچه ساختاری دارند و نکات انتخاب تخت مسافرتی تاشو چیست؟ این نوع تخت کاملا مشابه دیگر تخت های موجود در بازار است با این تفاوت که قابل تا و جمع شدن می باشد. یعنی می توان به آسانی تخت را باز و بسته کرد. این تخت در هنگام تا شدن ابعاد آن بسیار جمع می شود و در نتیجه فضای بسیار کمی را اشغال می کند و به همین دلیل می توان در مسافرت ها و کمینگ ها از آن استفاده کرد.

حالا که با تخت های‌تاشو آشنا شدید بهتر است به سراغ کاربردهای آن که بیشتر در مسافرت ها می باشد برویم. به نظر شما آیا همراه داشتن تخت تاشو در سفرها الزامی است؟ اگرچه اکثر مردم امروزه به این پی برده اند که انتخاب تخت مسافرتی بزرگسال و دیگر مدل های آن در مسافرت هایشان بسیار کاربرد دارد با این وجود برخی ها هنوز ممکن است بر این باور باشند که خرید تخت تاشو برای سفر نه تنها کاربردی ندارد بلکه فقط یک هزینه اضافی می باشد. خب ما در اینجا می خواهیم این دسته از خوانندگان گرامی را متقاعد کنیم که همراه داشتن تخت تاشو بسیار کاربردی و ضروری می باشد.

تصور کنید که طبیعت های بکر مثل جنگل های سرسبز و یا کویر کمینگ های چند روزه برپا کرده اید در این صورت برای آرامش بیشتر نیاز به خواب کافی و استراحت کردن دارید و همان طور که می دانید شما نمی توانید بار زیادی را همراه خود ببرید چون جای چندانی در ماشین ندارید اما انتخاب تخت مسافرتی تاشو بهترین راهکار برای شماست. این نوع تخت ها فضای بسیار کمی را اشغال می کنند و شما می توانید آن را در ماشبن خود جا دهید بدون آنکه نگران کمبود فضا باشید. با وجود این نوع تخت ها می توانید از کمپینگ و سفر خود لذت کافی ببرید و خوابی آرام و راحت را حتی در دل کویر تجربه کنید.

البته کاربرد تخت مسافرتی‌یک نفره فقط مربوط به سفر نیست و در هر جای دیگری مثل محل کار خود می توانید از آن استفاده کنید. با توجه به آنچه که گفته شد می توان نتیجه گرفت که تخت تاشو کاربردهای فراوانی دارد و به همین دلیل ارزش خرید کردن دارد.

 

راهنمای انتخاب تخت تاشو مسافرتی مناسب

مراکز ساخت تخت تاشو‌مسافرتی این تخت ها را در مدلها، ابعاد و جنس های مختلفی می سازند که هر کدام از آنها خصوصیات خود را دارد. با وجود این حجم از تنوع در بازار فروش صندلی تاشو خیلی از مشتریان دچار سردرگمی می شوند و نمی دانند که چگونه باید در میان این همه تنوع گزینه مناسب را انتخاب کرد.

برای کمک به رفع این چالش مشتریان در هنگام خرید تخت تاشو ما توصیه می کنیم که به دنبال مدلی باشند که خصوصیات زیر را داشته باشد:

  • قیمت تخت‌مسافرتی در مقایسه با کیفیت کلی آن مناسب باشد.
  • در حالت بسته شدن فضای بسیار کمی اشغال کند.
  • وزن آن سبک باشد.
  • قابلیت تحمل وزن بالایی را داشته باشد.
  • مقاوم و مستحکم باشد.
  • ایمن و استاندارد باشد.
  • پایه های آن محکم باشد.
  • ابعاد آن متناسب با نیاز شما باشد (بزرگسال، کودکانه، یک نفره)
  • حساسیت زا نباشد.
  • تشک آن نرم و راحت باشد.
  • قطر تشک مناسب و استاندارد باشد.

پس اگر شما به دنبال خرید و انتخاب تخت مسافرتی بزرگسال هستید باید در مراکز فروش جستجو کنید و مدلی که تمام موارد گفته شده در بالا را داشته باشد انتخاب کنید. در صورتی که مایل هستید در مورد قیمت تخت‌مسافرتی در بازار و عوامل موثر بر آن بیشتر بدانید به پاراگراف بعدی در این صفحه مراجعه کنید.

 

 

قیمت تخت تاشو‌مسافرتی

تخت‌تاشو یکی از آن کالاهایی است که قیمت آنها برای مشتریان بسیار اهمیت دارد زیرا اغلب آنها می خواهند که هزینه های سفر خود را با خرید تخت تاشو ارزان قیمت به حداقل برسانند به همین دلیل قیمت این  تخت برای این افراد یکی از اولویت ها در خرید است.

قیمت تخت های‌تاشو به فاکتورهای زیادی وابسته است و در بازار نرخ ثابتی ندارد. برخی از این فاکتورها عبارتند از :

  • برند سازنده و کیفیت ساخت
  • مدل و طرح تخت
  • ابعاد و سایز تخت (بزرگسال، یک نفره و ...)
  • جنس پایه های آن
  • جنس تشک آن
  • وزن تشک
  • حداکثر وزن قابل تحمل

در کنار مواردی که ذکر شد نباید از اهمیت و نقش مراکز خرید هم غافل شد. به عبارت ساده مراکزی که از آن تخت تاشو را خریداری می کنید نقش مهمی در قیمت فروش تخت‌تاشو دارند. اگر این مراکز از نمایندگی های رسمی تولید کنندگان باشند محصولات را با قیمت مناسب به شما عرضه می کنند اما اگر این مراکز محصولات خود را از واسطه ها دریافت کرده اند در آن صورت شما مجبور به پرداخت هزینه های مازاد خواهید شد.

 

 

 

خرید انواع تخت تاشو‌مسافرتی در کمپ 24 با ارزان ترین نرخ بازار

کمپ 24 یکی از نمایندگی های رسمی فروش این تخت ها با گسترده ترین امکانات انتخاب تخت مسافرتی در بازار است که با شرکت های ساخت تخت تاشو‌مسافرتی در کشور به صورت مستقیم در ارتباط است و محصولات آنها را با کیفیت خوب و استاندارد و قیمت تولیدی به فروش می رساند. جهت سفارش خرید انواع تخت تاشو با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.