0
0

بررسی قیمت انواع چادر مسافرتی

نویسنده: مدیر فروش 08 دی 1400
قیمت چادر مسافرتی
این روزها، چادر مسافرتی به یکی از ملزومات سفرهای خانوادگی و کمپینگ تبدیل شده و استفاده از آن بسیار رایج می باشد.
از این رو شرکت های متعددی اقدام به تولید این محصول کرده اند که هر کدام از این شرکت ها، انواع متنوع چادر مسافرتی را با ویژگی های منحصر به فرد و همچنین کیفیت های متفاوت، به بازار عرضه می نمایند.
هدف ما در این مقاله مقایسه و بیان تفاوت های چادر مسافرتی های موجود در بازار، با یکدیگر است؛ همینطور سعی داریم به بررسی قیمت انواع چادر مسافرتی نیز بپردازیم.

انواع مختلف چادر مسافرتی

اگر شما هم اهل سفر کردن و گشت ‌و گذار هستید، حتماً به این نتیجه رسیده اید که چادر مسافرتی از جمله وسایل ضروری برای هر سفری است.
تفاوتی ندارد که شما می خواهید یک روزه به حومه شهر خود بروید، یا سفری چند روزه در دل طبیعت را تجربه کنید؛ در هر شرایطی به یک چادر مسافرتی ایده آل نیاز پیدا خواهید کرد.
حال نکته قابل توجه این است که طبق شرایط سفر خود، چادر مناسب را انتخاب نمایید. به طور کلی انواع چادر مسافرتی در بازار عبارتند از:

چادر مسافرتی عصایی

این نوع چادرها از کیفیت مرغوبی برخوردار بوده و مقاومت بسیار بالایی نسبت به سایر مدل ها دارند. تنها عیبشان این است که برپایی آن ها مقداری زمان بر می باشد.

چادر مسافرتی فنری

از این مدل چادر می توان در سفرهای کوتاه استفاده کرد و برای سفرهای طولانی مدت در کوهستان و کمپینگ مناسب نمی باشد. نصب و برپایی سریع این چادرها، از محاسن مهم آن ها به حساب می آید. همینطور این نوع چادر مسافرتی، دارای پنجره های توری است که از ورود حشرات به داخل چادر جلوگیری می نماید.

چادر مسافرتی اتوماتیک

این نوع چادر مسافرتی در مقایسه با چادر عصایی، آسان تر نصب می شود؛ تنها کافیست پایه های محصول را به بالا کشیده تا چادر شکل بگیرد. جنس بدنه این چادرها، عمدتاً از پارچه برزنت شمعی بوده که کاملاً ضد آب و مناسب شرایط آب و هوایی مختلف می باشند.

ویژگی های یک چادر مسافرتی خوب

در حال حاضر، شرکت های زیادی در زمینه تولید چادر مسافرتی فعالیت دارند که توانسته اند با بهترین متریال، چادر مسافرتی ضد آب و سرما را به تولید برسانند.
در واقع شرط اول تولید چادر مسافرتی باکیفیت و مرغوب، استفاده از بدنه ضد آب می باشد. از جمله پارچه های ضد آب که اکثر شرکت های تولیدی از آن استفاده می نمایند، پارچه های شمعی پلی استر و پلی اورتان می باشد.
همچنین این دو نمونه پارچه، طول عمر بالایی دارند و می توانند در برابر نور خورشید نیز مقاومت کنند.
توحه به جنس پایه های چادر هم بعد از بدنه آن، بسیار حائز اهمیت می باشد؛ به طوری که هر چقدر پایه ها مقاوم تر باشند، چادر مسافرتی از ایستایی و دوام بیشتری برخوردار است.
البته ناگفته نماند که این مقاومت پایه ها یا همان سازه، نباید باعث سنگین شدن چادر مسافرتی شود.
چادرهای مسافرتی تولید شده توسط شرکت های معتبر، عمدتاً دارای پایه هایی از جنس آلومینیوم یا فایبرگلاس هستند.
از جمله ویژگی های منحصر به فرد این دو نمونه سازه نسبت به سایر جنس ها می توان به طول عمر بالا، مقاومت در برابر ضربه، رطوبت و همچنین سبک بودن آن ها اشاره کرد.
یک چادر خوب و کارآمد بایستی علاوه بر داشتن بدنه ضد آب و پایه های مقاوم، وزن بسیار سبکی نیز داشته باشد تا بتوان به راحتی آن را در طول سفر حمل کرده و نصب نمود.
باید گفت که قیمت انواع چادر مسافرتی در بازار اگر تمامی ویژگی های ذکر شده در بالا را دارا باشد، گران تر از محصولات نامرغوب و درجه 2 و 3 است.

قیمت انواع چادر مسافرتی

امروزه صنعت تولید چادر مسافرتی، بسیار پیشرفت داشته و این محصول با جنس بدنه، سازه های گوناگون، همینطور با ظرفیت های مختلف در بازار موجود است.
با توجه به این تنوع بالا، انتخاب و خرید بهترین چادر مسافرتی بر اساس نیاز، اندکی سخت خواهد بود و نیاز به شناخت کافی درباره انواع مختلف این محصول دارد.
گفتنی است که اگر برای خرید چادر مسافرتی، بودجه بیشتری را در نظر بگیرید، قطعاً محصول باکیفیت تر با امکانات و قابلیت های بهتری خواهید داشت.
به طور کلی قیمت چادرهای مسافرتی موجود در بازار به عوامل زیر بستگی دارد:
جنس بدنه و ستون ها
پوشش کف چادر
دولایه یا تک لایه بودن
ظرفیت چادر
شرکت تولید کننده

از کجا چادر مسافرتی سبک و ضد آب بخرم؟

چادر مسافرتی از جمله لوازم بسیار کاربردی می باشد که برای هر نوع سفری چه پیک نیک یک روزه، چه سفرهای کمپینگ به کار می آید.
شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که از کجا می توان چادر مسافرتی با کیفیت عالی خریداری کرد و از خرید خود پشیمان نشد؟
شاید بارها و بارها با این موضوع برخورد داشته اید که فروشندگان، یک محصول درجه 2 را به عنوان جنس اصلی و باکیفیت می فروشند و مشتری هم بدون تحقیق و تنها به خاطر ارزان تر بودن قیمت محصول نسبت به سایر فروشگاه ها، اقدام به خرید آن می کند.
اما این نکته را هیچ وقت فراموش نکنید که هیچ قیمت ارزانی بی دلیل نیست و لازمه خرید موفق چادر مسافرتی این است که اطلاعات و شناخت کافی در رابطه با محصول داشت.
با این تفاسیر باید سعی کنید تا خرید خود را از مراکز فروش معتبر و شناخته شده انجام دهید. در خصوص عرضه چادر مسافرتی مرغوب، نمایندگی هایی در حال فعالیت اند که این مرکز از جمله معتبرترین آن ها محسوب می گردد.
از طریق این مجموعه می توانید انواع مختلف چادر مسافرتی تولید شرکت های مطرح و بزرگ را با تضمین در کیفیت، با قیمت تولیدی تهیه کنید.
جهت دریافت مشاوره رایگان، اطلاع از مشخصات محصولات و لیست قیمت انواع چادر مسافرتی عرضه شده در این فروشگاه، با مشاورین بخش فروش تماس حاصل فرمایید.