0
0

قیمت خرید چادر برزنتی ضد آب ارزان قیمت

نویسنده: مدیر فروش 03 ارديبهشت 1401

آیا می دانید که برزنت چادری ضد آب، چه مشخصات و مصارفی دارد؟ چگونه امکان آن وجود داشته که ارزانترین قیمت چادرهای برزنتی را در بازار امروزی خریداری کرد؟ قیمت برزنت چادری به چه عواملی وابسته است؟

در ادامه مطلب با ما باشید تا درباره این چادر پرطرفدار و بهترین روش خرید آن را بررسی کنیم.

چرا چادر و پارچه برزنتی بسیار پرطرفدار است؟

اگر نگاهی اجمالی به وب سایت ها و مراکز فروش انواع چادر بیندازید متوجه خواهید شد که چادر برزنتی یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین نوع چادرها است. دلیل آن چیست و این چادرها چه مزایایی دارند که موجب رضایت مشتریان شده است؟ در این مقاله قصد داریم به پاسخ این سوال بپردازیم، پس تا انتها ما را همراهی کنید.
پارچه برزنت یک از انواع پارچه های موجود در بازار است که در صنایع گوناگون جهت تولید محصولات مختلف استفاده می شود. تولید چادر یکی از رایج ترین کاربردهای این پارچه است. پارچه های برزنتی از پلی استر ساخته می شوند و این ماده موجب مقاومت و ماندگاری پارچه در برابر آب، نور خورشید، رطوبت و ویروس می شود؛ در نتیجه این نوع پارچه در صنایع مختلف می تواند کاربردهای زیادی داشته باشد.
چادرهای از نوع برزنتی به دلیل جنس پارچه و مواد تشکیل دهنده آن دارای خاصیت ضد آب هستند. منظور از ضد آب بودن چادر این است که در برابر قطرات ریز و درشت آب مقاوم است و مانع از ورود آب می شود.
از دیگر خصوصیات خوب چادرهای از جنس برزنت می توان به ضخامت و استحکام بالای آن، مقاومت در برابر نور خورشید، وزن کم و در عین حال انعطاف پذیری بالا اشاره کرد. در ادامه به معرفی انواع چادرهای موجود در بازار و قیمت آنها می پردازیم.

مصارف مختلف برزنت چادری

همه ما در زندگی برای محافظت از اشیا و وسایل گوناگون در برابر گرما و سرما نیاز به استفاده از یک چادر مناسب داریم. چادرهای ضد آب برای مصارف مختلفی کاربرد دارند به همین دلیل در نوع ها و طرح های بسیار گوناگون دوخته می شوند که از مهم ترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد :
• چادرهای نظامی
• چادرهای مخصوص روکش بار کامیون
• چادرهای مسافرتی در مدل ها و طرح های گوناگون
• چادر های مخصوص ماشین های مختلف
• چادر کانتینری
• چادرهای ضد آب مخصوص انبارها
• چادرهای سرپناهی
• چادرهای مخصوص محل شنا
• چادرهای مخصوص روکش کولر
• چادرهای مخصوص زنبورداری
• و ...
با توجه به کاربردهای فراوان این جنس از چادرها خیلی از مردم مایل به خرید آن هستند اما درباره نحوه خرید و قیمت آن اطلاعات چندانی ندارند و از این بابت نگران هستند. در ادامه تلاش می کنیم تا اطلاعات مفیدی در این زمینه به شما ارائه دهیم.

قیمت خرید چادر برزنتی ضد آب در بازار

قیمت چادر برزنتی ضد آب هم مانند دیگر محصولات موجود در بازار با نوسان همراه است که اصلی ترین دلیل آن تغییر قیمت برزنت و موارد تشکیل دهنده آن در بازار است. الیته قیمت پارچه تنها یکی از فاکتورهای اصلی تعیین قیمت چادر است.
از دیگر عوامل تعیین کننده در قیمت نهایی چادر از جنس برزنت می توان به موارد زیر اشاره کرد :
• نوع پارچه برزنت به کار رفته در ساخت چادر (3 لا 6 لا نخ، برزنت نانو و ...)
• متراژ و ضخامت پارچه
• نوع چادر
• کیفیت دوخت
• رنگ، طرح و مدل
• برند تولید کننده
کسانی که قصد خرید چادر دارند بعد از آشنایی با جنس، کاربرد و انواع مختلف آن با یک چالش اساسی مواجه می شوند و آن این است که با توجه به وجود مراکز و تولید کننده های مختلف باید از کجا محصول مورد نظر خود را خریداری کنند تا هم از کیفیت کالا راضی باشند و هم قیمت آن مناسب و مقرون به صرفه باشد؟

بهترین روش خرید چادر برزنتی ارزان قیمت

برای این که خریدی درست و اقتصادی انجام دهید لازم است که مراکز و تولید کنندگان مختلف را بشناسید و سپس کیفیت و قیمت محصولات آنها را با هم مقایسه کنید و بهترین گزینه را انتخاب نمایید. برای خرید برزنت چادری ضد رطوبت با قیمت مناسب هم باید همین کار را انجام شود تا خریدی درست و مطمئن انجام دهید.
مجموعه کمپ 24 یکی از برترین مراکز فروش انواع پارچه و چادر برزنتی است که کیفیت خوب محصولات آن به اعتبار و شهرت این مرکز افزوده است. این مجموعه همواره تلاش می کند تا انواع چادرهای برزنتی برای مصارف مختلف از چادر مخصوص وسایل نقلیه گرفته تا چادرهای اسکان را با قیمت مناسب به دست مصرف کننده برساند.
تمامی محصولات این مجموعه دارای دوخت درست و استاندارد هستند و مقاومت و ماندگاری بسیار بالایی دارند و خیال شما را از بابت مقاومت در برابر نور، آب و ویروس راحت می کنند. قیمت چادر برزنتی ضد آب در این مرکز در مقایسه با سایر فروشگاه ها بسیار ارزان تر است زیرا واسطه ها و افراد سودجو را در فرآیند خرید حذف می کند و در نتیجه کالا را با قیمت بسیار مناسب و ارزان به دست مصرف کننده می رساند.
امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و همچنین متفاوت بودن شرایط جامعه مردم به سمت خریدهای اینترنتی و از راه دور تمایل پیدا کرده اند و ترجیح می دهند از مراکز اینترنتی در نقاط مختلف کشور خرید کنند. مجموعه کمپ 24 هم به خواست و سلیقه مشتری احترام می گذارد و امکان خرید و سفارش اینترنتی و تلفنی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.
به این ترتیب شما در هر گوشه ای از کشور که باشید می توانید نوع چادر برزنتی مورد نظر خود را در سایت سفارش دهید و بعد از چند روز آن را درب منزل خود تحویل بگیرید. پیشنهاد ما به شما خرید انواع چادر و پارچه برزنتی با قیمت باور نکردنی از مجموعه کمپ 24 است.