0
0

مرکز تولید انواع صندلی مسافرتی ارزان

نویسنده: مدیر فروش 16 آذر 1401
فروش صندلی مسافرتی ارزان

 صندلی مسافرتی ارزان ضمن داشتن کیفیت خوب در تنوع بالایی از نوع متریال و رنگ بندی به بازار ارائه می گردد. بهترین مرکز تولید انواع صندلی مسافرتی ارزان سعی می کند شرایط خرید را به شکل مستقیم برای تمامی خریداران عمده فراهم کند. این شرایط دسترسی خریداران به تنوع بالای محصول از لحاظ رنگ بندی و طراحی را فراهم می آورد.

 

انواع صندلی مسافرتی ارزان 

صندلی های مسافرتی جزء وسایل ضروری هستند که جهت استراحت کردن و نشستن در طبیعت در لیست لوازم سفر قرار می گیرند. معمولاً صندلی های مسافرتی به صورت تاشو طراحی می شوند، تا با اشغال کمترین فضای ممکن حمل و نقل آنها به راحتی صورت بگیرد. البته وزن این صندلی ها هم نسبت به سایر سازه های دیگر کم و سبک است.

 امروزه به دلیل پیشرفت هایی که در تکنولوژی به وجود آمده، استفاده از تجهیزات مختلف برای تولید صندلی ها موجب شده تا این صندلی ها کیفیت بالایی داشته و به راحتی افراد با وزن سنگین هم می توانند از آن استفاده کنند.  

صندلی های مسافرتی هم از لحاظ نحوه طراحی و هم از لحاظ نوع متریال مورد استفاده در روند تولید آنها به چندین دسته بندی تقسیم می شوند. در ادامه به بررسی برخی از صندلی مسافرتی ارزان که از پرمصرف ترین ها بوده، می پردازیم:

صندلی تاشو دسته دار 

صندلی های تاشو دسته دار صندلی های بسیار راحت است که دست های فرد آویزان نیست.  

صندلی تاشو سایبان دار 

صندلی های تاشو سایبان دار از تابش مستقیم نور خورشید جلوگیری می کند و برای استفاده در طبیعت و در کنار ساحل دریا کاربرد دارد.  

صندلی تاشو بدون پشتی 

صندلی های تاشو بدون پشتی به صورت چهار پایه و سه پایه طراحی می شوند که کمترین میزان فضا را اشغال می کند و افراد زیادی در طی سفر می توانند از آن استفاده کنند.

 صندلی تاشو چند نفره 

 صندلی های تاشو چند نفره در سایزهای مختلف طراحی می شود و چند نفر به صورت همزمان می توانند بر روی آن استراحت بپردازند.  

 

بررسی جنس صندلی های مسافرتی

زمانی که قصد خرید صندلی های مسافرتی را دارید، موارد زیادی باید مد نظر قرار بگیرد، تا در نهایت از صندلی های مستحکم و کاربردی برخوردار شوید. یکی از مسائل بسیار مهم جنس بدنه صندلی های مسافرتی است، هر چقدر که از متریال مرغوب تر برای تولید آن استفاده شود، عمر صندلی هم طولانی تر می گردد.  

در حال حاضر برای تولید صندلی مسافرتی ارزان از چند متریال خاص استفاده می کنند که در ادامه به معرفی هر کدام از آنها می پردازیم: 

جنس آلیاژ آهن 

آلیاژ آهن جزء متریال های پر استفاده در روند تولید صندلی های مسافرتی است، زیرا خاصیت ضد زنگ دارد.  

جنس آلومینیوم 

از آلومینیوم برای بدنه صندلی ها استفاده می کنند؛ زیرا در برابر رطوبت مقاوم بوده و به دلیل رنگ خاص زیبایی ظاهری هم دارد.  

جنس پلاستیک 

صندلی های پلاستیکی وزن بسیار کمی دارند و امکان تولید آنها در رنگ بندی های متنوع وجود دارد به همین سبب از مناسب ترین گزینه های خرید به شمار می روند.  

جنس فایبرگلاس 

فایبرگلاس از متریال های مدرن تر به شمار می رود که به دلیل استحکام بالا و مقاومت در برابر شرایط جوی از آن برای تولید صندلی های مقاوم استفاده می کنند. 

جنس چوب 

چوب از مواد اولیه طبیعی به شمار می رود که هیچ آسیبی به محیط زیست وارد نمی کند. اما صندلی های چوبی باید به شکل خاص تولید شوند، تا با قرار گرفتن در مجاورت رطوبت آسیبی به آنها وارد نگردد. 

 

ویژگی مراکز تولید صندلی های مسافرتی ارزان  

در داخل کشور ما به دلیل پیشرفت هایی که در تکنولوژی به وجود آمده صنایع مختلفی در حال فعالیت هستند، به همین جهت امکان ساخت لوازم گوناگون وجود دارد. در زمینه تولید انواع صندلی های مسافرتی با استفاده از متریال های گوناگون مانند فلز و پلاستیک و ترکیبی از پارچه پیشرفت های زیادی در مراکز تولید به وجود آمده است.

در حال حاضر تولید کنندگان زیادی در زمینه ساخت صندلی های پرکاربرد تاشو و مسافرتی فعالیت می کنند، تا نیاز همه بخش های بازار را به طور کامل تأمین نمایند. اما هر کدام این محصولات در بازار با قیمت های مختلفی عرضه می شود. 

مراکز تولید انواع صندلی مسافرتی ارزان از برخی ویژگی ‌ها و مشخصات برخوردارند که توانایی تولید این لوازم پراستفاده را با قیمت مقرون به صرفه دارند. برخی از مهمترین ویژگی های این مراکز شامل موارد ذیل است:  

تهیه مواد اولیه به شکل مستقیم از کارخانجات تولید کننده یک عامل بسیار مهم در تولیدات ارزان قیمت است.

عرضه صندلی های تولید شده به شکل مستقیم و بدون واسطه در بازار یک عامل بسیار تأثیرگذار در کاهش هزینه های خریداران است.  

استفاده از نیروهای کار حرفه ای و تخصصی و افزایش میزان تولید نسبت به سایر مراکز دیگر موجب می شود تا هزینه های کارگاه های تولیدی کاهش پیدا کند.  

نکته مهم اینکه برای کاهش وزن صندلی های مسافرتی در قسمت نشیمنگاه و پشتی صندلی معمولاً از پارچه های برزنتی مرغوب و با کیفیت بالا استفاده می ‌کنند، تا ضمن اشغال فضای کمتر وزن صندلی سبک تر بوده و امکان حمل و نقل و جابجایی آن به آسانی صورت بگیرد. این مسئله موجب می ‌شود، تا هزینه های تولید صندلی هم تا حد زیادی کاهش پیدا کند.

 

فروش انواع صندلی مسافرتی در کمپ ۲۴ 

به دلیل استقبال بالای مشتریان و خریداران از صندلی های مسافرتی مراکز متعددی در این زمینه فعالیت می‌ کنند. اما یافتن فروشگاه هایی که متریال های بادوام را با نرخ مناسب تر ارائه می دهند، در خریدهای عمده تاثیر زیادی در کاهش هزینه ها دارد.

مجموعه کمپ ۲۴ یکی از بزرگترین مراکز فعال در زمینه عرضه و فروش انواع صندلی مسافرتی است که به دلیل داشتن ارتباط مستقیم با تولید کنندگان برندهای مطرح توانسته است نیاز بخش های مختلف بازار را تأمین کند. انواع صندلی از لحاظ جنس بدنه، طراحی شکل ظاهری در این مجموعه ارائه می گرد. 

در صورت نیاز به خرید صندلی مسافرتی ارزان کافیست با کارشناسان این مجموعه ارتباط بگیرید، تا پس از دریافت مشاوره برای انتخاب بهترین صندلی ها متناسب با شرایط سفر خود محصول مرغوب و با کیفیت بالا تهیه کنید.