0
0

لوازم کمپینگ به قیمت عمده فروشی

نویسنده: مدیر فروش 10 ارديبهشت 1401
لوازم کمپینگ عمده
سفر به دامان طبیعت جزء محبوب ترین سفرهایی است که تجربه دور شدن از شهر و به دست آوردن یک شیوه جدید زندگی می تواند هیجان زیادی را در افراد به وجود بیاورد. اما برای گذراندن اوقات خوب در این فضا نیاز است که برخی از لوازم کمپینگ را شناخته و ضروری ترین آنها را با خود به همراه داشته باشید.
در واقع با رعایت چند اصل مهم که یکی از مهمترین آنها شناخت وسایل کمپینگ و طبیعت گردی بوده، می توانید در دامان طبیعت احساس خوبی به دست آورید. پس برای تهیه لوازم کمپینگ و شب مانی در طبیعت و انواع میز و صندلی تاشو مسافرتی انتخاب مرکز تولید کننده این لوازم می ‌تواند تاثیر بیشتری در کاهش هزینه ها بگذارد.

لوازم کمپینگ و مسافرتی چیست؟

رفتن به دامان طبیعت و گذراندن اوقات فراغت تأثیرات زیادی بر سلامت روح و جسم افراد می گذارد که هر فرد با توجه به سلایق و علایق خود می تواند، محیط های متفاوتی از جمله کوهستان، جنگل، دشت و یا و فضاهای دیگر را برای استراحت انتخاب کند.
اما استراحت و گذراندن اوقات فراغت در هرکدام از این فضاها به لوازمی نیاز دارد که احساس آرامش و راحتی بیشتری داشته باشید. به تمامی این لوازم که نیاز است در طبیعت مورد استفاده قرار بگیرد، لوازم کمپینگ می گویند.
شناخت وسایل کمپینگ با توجه به محل مورد نظر و همچنین تعداد روزهایی که قرار است در کمپ بمانید اهمیت زیادی پیدا می کند، تا به طور دقیق و مناسب لوازم کاربردی را انتخاب کرده و با کوله باری سبک، اما کامل به دامان طبیعت بروید.
لوازم کمپینگ را می توان به چندین دسته و گروه تقسیم بندی کرد که مهمترین آنها لوازم شب مانی در طبیعت، لوازم غذا و نوشیدنی، لوازم بهداشتی و شخصی و بسیاری از لوازم دیگر است که بر حسب تعداد روزهای ماندن در طبیعت و محل استقرار می تواند هر کدام از این لوازم را به همراه برداشت.

لوازم کمپینگ و شب مانی در طبیعت

زمانی که قصد رفتن به طبیعت و سفر چند روزه را دارید، به طور حتم قطعاً نیاز است که در طبیعت شب را سپری کنید. برای طی کردن یک شب آرام و بدون دغدغه باید برخی از لوازم لازم و ضروری را به همراه داشته باشید.
می دانید که در طبیعت با همه زیبایی هایی که دارد جای اشتباه نیست؛ چرا که ممکن است جان خود را به خطر بیندازید. پس با رعایت اصول شب مانی در طبیعت از بروز هرگونه مشکل جلوگیری کنید.
برای اینکه در طبیعت احساس آرامش و آسایش نمایید، تا بتوانید با حس و حال بهتر به کار خود برگردید، نیاز است که برخی از لوازم را تهیه کرده تا ضمن ایجاد ایمنی و امنیت بیشتر احساس راحتی هم برای شما به وجود بیاورد.
در این بخش به بررسی مهمترین لوازم کمپینگ و شب مانی در طبیعت می ‌پردازیم:

چادر کمپینگ

چادر کمپینگ جزء مهم ترین گزینه هایی است که اغلب افراد آن را برای طبیعت گردی می شناسند. در حال حاضر در تنوع بالا از لحاظ ابعاد و اندازه و همچنین نوع جنس تولید می ‌شود که در صورت طبیعت ‌گردی حرفه ‌ای می ‌توانید از مدل های چادر سه فصل استفاده کنید.

کیسه خواب

برای داشتن یک خواب آسوده در محیطی گرم و راحت تهیه یک کیسه خواب مناسب می ‌تواند مهم باشد.

لوازم روشنایی

برای ماندن در طبیعت به خصوص در شب نیاز است که حتماً چراغ قوه یا چراغ قوه های پیشانی و چراغ های ال ای دی به همراه داشته باشید، تا از بروز حوادث خطرناک جلوگیری نمایید.

زیرانداز کیسه خواب

زیرانداز کیسه خواب نقش زیادی در احساس آرامش بیشتر دارد، چرا که از نفوذ رطوبت به بدن جلوگیری می کند.

بالش بادی

بالش های بادی به دلیل طراحی ارگونومیک گزینه مناسب تری برای استفاده در طبیعت است.

بررسی کلیه لوازم ضروری کمپینگ در سفر

برخی از لوازم کمپینگ وجود دارد که برای سفرهای یک روزه یا چند روزه باید شخص به همراه خود داشته باشد تا احساس آرامش بیشتری در طبیعت به دست آورد.
با بررسی و شناخت تمامی لوازم ضروری کمپینگ به شکل بهتری می توانید این لوازم را تهیه کرده، تا در دامان طبیعت بدون دغدغه از آنها استفاده کنید. چرا که در صورت فراموش شدن برخی از لوازم امکان تهیه آن ها در طبیعت وجود ندارد.
پس داشتن یک چک لیست می تواند دغدغه سفر به طبیعت را برای شما تا حد زیادی کاهش دهد و حتماً قبل از سفرهای طبیعت گردی لوازم ضروری خود را مشخص نمایید. بر اساس احتیاجات و تعداد روزهایی که قرار است در کمپ بمانید این لوازم را انتخاب کرده، تا با یک کوله پشتی سبک، اما کامل سفر خود را انجام دهید.
برخی از لوازم ضروری کمپینگ در سفر را مورد بررسی قرار می دهیم:
لوازم ضروری برای غذا و نوشیدنی:

کیف محافظ غذا

کیف های محافظ غذا از انتشار بوی غذا به بیرون جلوگیری می ‌کنند؛ به همین جهت توجه حیوانات به غذا جلب نمی گردد.

لوازم آشپزی

برداشتن برخی از لوازم ضروری آشپزی برای پخت و پز در طبیعت مانند قابلمه، ماهیتابه، قاشق و موارد دیگر لازم است.

گاز مخصوص

گاز مخصوص سفر که حاوی یک عدد کیف بوده تا حمل و نقل آن به سادگی صورت بگیرد.
لیوان
استفاده کردن از لیوان های سیلیکونی تاشو به دلیل جمع شدن، کمترین فضا را اشغال می کند و وزن سبکی هم دارد.

چند وعده غذایی

با تهیه چند وعده غذایی آماده یا بسته بندی می توانید رنج پخت و پز در سفر را کم کنید.

لوازم سفر و کمپینگ شخصی:

برای احساس راحتی بیشتر در سفر نیاز است که برخی از لوازم شخصی را به همراه داشته باشید که مهمترین این لوازم می توان به دستمال های مرطوب، شامپوی خشک، ضدعفونی کننده دست، دوش کمپینگ، حوله، شوینده های قابل تجزیه، مسواک و خمیردندان و مواردی از این قبیل را نام برد.

لوازم سفر و کمپینگ ضروری


برداشتن برخی از لوازم دیگر برای کمپینگ و سفر ضروری بوده، مانند: کیسه زباله، ضد آفتاب، پماد ضد گزش حشرات و جعبه کمک های اولیه جزء ضروریات هر سفر است.

اهمیت انواع میز و صندلی تاشو سفری

برای کمپین های چند روزه و حتی کمپین های یکروزه استفاده کردن از انواع میز و صندلی تاشو سفری اهمیت زیادی پیدا می کند. چرا که برخی از افراد توانایی نشستن بر روی زمین را ندارند.
پس به همراه داشتن یک یا چند عدد صندلی تاشو سفری و یا میز و صندلی تاشو سفری به صورت هماهنگ با چتر یا بدونه چتر می تواند تأثیر بیشتری در ایجاد حس آرامش بگذارد.
انواع مختلفی از میز و صندلی تا شو وجود دارد که بر طبق شرایط کمپینگ و نیاز خود می توانید هر کدام از این مدل ها را انتخاب کرده و از آنها بهترین استفاده را ببرید.

مزایای فروش اینترنتی لوازم کمپینگ و سفر

اهمیت استفاده از لوازم کمپینگ و سفر به حدی زیاد است که مراکز متعددی در این زمینه خدمات مختلف ارائه می دهند، تا با در دسترس قراردادن این لوازم همه افراد بتوانند بدون دغدغه آنها را تهیه کنند.
در حال حاضر فروش اینترنتی لوازم کمپینگ و سفر توسط سایت های مختلفی انجام می شود. این فروش دغدغه بسیاری از افراد را برای گشت و گذار در بازار و پیدا کردن محصول مورد نظر خود را از بین برده است.
مزایای فروش اینترنتی لوازم کمپینگ و سفر بسیار زیاد بوده که در ادامه به برخی از این موارد می پردازیم:
• دسترسی به همه وسایل کمپینگ و سفر در یک فروشگاه اینترنتی و بدون گشت و گذار طولانی
• امکان مقایسه کلیه لوازم برندهای مختلف با یکدیگر از لحاظ کیفیت و قیمت
• دسترسی به تنوع طرح و مدل و رنگ بندی لوازم
• امکان دریافت مشاوره به صورت کاملاً رایگان و انتخاب لوازم مورد نیاز با آگاهی کامل
• ارسال محصولات خریداری شده در بسته بندی های مقاوم برای جلوگیری از آسیب دیدگی در طی ارسال
• ارسال تمامی محصولات خریداری شده در کمترین روزکاری و اقصی نقاط کشور

قیمت لوازم کمپینگ

در هنگام تهیه لوازم ضروری کمپینگ برای خریداران قیمت جزء موارد بسیار مهم است که می ‌تواند در انتخاب نوع لوازم و تعداد لوازم تأثیر بگذارد.
در حال حاضر برندهای مختلف و مدل های گوناگون از لوازم سفر وجود دارد که موجب شده تا تفاوت قیمت های چشم گیری در بازار مشاهده شود. در چنین شرایطی خریداران در صورت نداشتن اطلاعات کافی دچار سردرگمی و دغدغه می گردند.
خوب است بدانید که قیمت لوازم کمپینگ با توجه به برخی از عوامل مشخص می‌ گردد که در صورت شناخت این عوامل به شکل بهتری می توانید در این بازارهای شلوغ محصولات مرغوب و با کیفیت را تهیه کنید.
از مهمترین عامل های تأثیر گذار بر نرخ این لوازم:
• برند تولید کننده محصولات
• جنس بکار برده شده در روند تولید
• ابعاد برخی از لوازم
• رنگ بندی های لوازم
• مراکز عرضه و فروش

خرید مستقیم از تولید کننده لوازم کمپینگ و مسافرتی

تولید کننده لوازم کمپینگ و مسافرتی با داشتن تجربه بالا در این زمینه سعی می ‌کند تا این لوازم را در تنوع از لحاظ ابعاد و اندازه، جنس و کیفیت به بازار ارائه دهد. بدین ترتیب همه خریداران با هر سطح بودجه و درآمد می توانند این لوازم را تهیه کرده و از طبیعت لذت ببرند.
در صورت شناخت تولید کننده لوازم ضروری کمپینگ و مسافرتی به شکل مستقیم می توانید لوازم مد نظر خود را تهیه نمایید که در اینصورت با قیمت های اقتصادی روبرو می شوید.
چرا که تولیدکنندگان معمولاً هزینه های مربوط به مواد اولیه و هزینه های ساخت را در نظر می گیرند و در این معاملات خبری از دلالان نبوده؛ پس افزایش قیمت های بی جهت هم به وجود نمی آید.
این مجموعه یکی از معتبرترین مراکزی است که می توانید با خرید مستقیم لوازم کمپینگ ضمن دریافت محصولات مرغوب و با کیفیت کمترین میزان هزینه را بپردازید. پس با خیال راحت هر نوع سفارشی را از طریق راه های ارتباطی مختلف با کارشناسان فروش این مجموعه تهیه نمایید.