0
0

بهترین مکان های کمپ در مازندران

نویسنده: مدیر فروش 19 آذر 1401
پلنگ دره مازندران

به نظر شما چه مناطقی در شمال کشور برای برپا کردن کمپینگ های چند روزه مناسب تر است؟ آیا تاکنون مناظر بکر و طبیعت بی نظیر استان مازندران را دیده اید؟ ما در این مقاله قصد داریم شما خواننده گرامی را با جاهای دیدنی و تماشایی این استان که برای کمپینگ مناسب است معرفی کنیم پس با ما همراه باشید تا با نحوه لذت بردن از زندگی و رهایی از استرس و روزمرگی آشنا شوید.

 

 

برگزاری کمپینگ های چند روزه چه مزیت هایی دارد؟

متاسفانه امروزه سبک زندگی مردم در شهرها کاملا تغییر کرده و این تغییر و تحولات روح انسان را به سمت استرس، نگرانی و فشارهای روانی می برد. به همین دلیل اغلب مردم خیلی اوقات از این شلوغی، استرس و فشارهای روانی، ترافیک و آلودگی هوا و دیگر مسائل و مشکلات موجود در کلان شهرها خسته می شوند و به دنبال یک راه گریز از این وضعیت می باشند تا شاید روح و روان آنها اندکی آرامش پیدا کند. سفر و کمپینگ یکی از بهترین راه حل ممکن برای بهتر کردن حال انسان در چنین مواقعی می باشد.

کسانی که در طول هفته درگیر مسائل کاری و مشکلات شخصی هستند گاهی آنقدر خسته و گیج و سردرگم می شوند که نیاز دارند چند روزی هرچند کوتاه از این موقعیت و شرایط جدا شوند تا حال آنها بهتر شود. رفتن به دل طبیعت و لذت بردن از زیبایی، سکوت و آرامش آن بهترین راهکار برای رهایی از تمامی مشکلات و فشارهای روانی است. خیلی از مردم ممکن است به دلیل نداشتن وقت و یا مشکلات مالی نتوانند به مسافرت های خارج از کشور بروند اما خیلی از مردم با هر موقعیت مالی که دارند می توانند کمپینگ های چند روزه در طبیعت زیبای ایران را برپا کنند.

برگزاری کمپینگ در دل طبیعت مزیت های بسیار زیادی برای همه مردم در هر سن و سالی که هستند دارد که در اینجا به چند مورد آن اشاره می کنیم:

  • کاهش استرس، اضطراب و خستگی ناشی از کار
  • رهایی از مشکلات
  • انجام پیاده روی و کوهنوردی برای سلامت جسمی انسان
  • آشنا شدن با افراد جدید و بالا رفتن روابط عمومی
  • داشتن فرصت کافی برای اندیشیدن به مسائل و تصمیم گیری های درست
  • آشنایی با نقاط دیدنی کشور
  • کمک به درمان افسردگی
  • تجربه سفری شیرین و دلچسب با کم ترین هزینه

در پاراگراف بعدی ما به معرفی برخی از جاهای دیدنی استان مازندران می پردازیم.

 

 

معرفی بهترین مکان های کمپ در استان مازندران

کسانی که اهل سفر هستند و قصد دارند روزهای آخر هفته خود را با یک کمپینگ در دل طبیعت بگذرانند با این سوال و مساله اصلی مواجه می شوند که به کدام نقطه کشور بروند؟ خوشبختانه کشور عزیز ما ایران از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب آن پر از مکان های دیدنی و طبیعت بکر و حیرت انگیز است و انتخاب از میان آنها همواره برای مردم کمی مشکل است. با این وجود همان طور که می دانید اغلب مردم تمایل شدیدی به سفر به شمال کشور دارند و دوست دارند از طبیعت زیبا و سرسبز آن دیدن کنند. استان مازندران یکی از بهترین، تماشایی ترین و زیباترین استان های شمال کشور است که ما در اینجا قصد داریم چند مورد از مکان های زیبای موجود در آن را که برای کمپینگ مناسب است به شما عزیزان معرفی کنیم تا با سفر به این نقاط حال و هوای خود را تغییر دهید و محو زیبایی طبیعت این استان شوید.

  • دریاچه چورت

یکی از بهترین نقاط مازندران برای برپا کردن کمپینگ کنار همین دریاچه چورت است. زیبایی این دریاچه هر نگاهی را مجذوب و شیفته خود می کند. در کنار این دریاچه شما شاهد یک جنگل سرسبز و پرندگان متنوع خواهید بود. اینجا شما وسط ناکجاآباد هستید و خبری از آنتن و تلفن و هر چیز مزاحمی نخواهد بود. تنها طبیعت بکر است که شما را غرق در لذت می کند. فراموش نکنید که بهترین مکان برای سفر به این دریاچه فصل تابستان است.

  • فیلبند

شما می توانبد در نقاط بلند و مرتفع فیلبند شاهد تصوریری بسیار خارق العاده از ابرهای آسمان باشد انگار که ابرها زیر پای شما هستند. آب و هوای فیلبند سرد است و در نتیجه حتما در این منطقه باید از چادر و تجهیزات لازم استفاده کنید.

  • سد لفور

اگر به دریا و عظمت آن علاقه مند هسید حتما به سد لفور سر بزنید و در آنجا چادرهایتان را برپا کنید تا آبی دریای بی کران و سکوت حاکم بر آن روح و روان شما را صیقل دهد.

  • باداب سورت

به راستی که توصیف زیبایی باداب سورت کاری بسیار سخت و دشوار است. باداب سورت را تنها باید با چشمان خودتان بیبنید تا از عظمت زیبایی آن حیرت کنید.

  • دریاچه و جنگل ایمالات

این جا یکی از مناطق محافظت شده مازندران است که در نزدیکی چمستان قرار دارد و شما می توانید در بخش محافظت شده آن چادر بزنید و روزها هم در دریاچه آن قایق سواری کنید و خوش باشید.

  • پلنگ دره

پلنگ دره را به همه کسانی که به دنبال ماجراجویی و پیاده روی هستند توصیه می کنیم. در این دره هم شاهد دریاچه زیبا و جنگل سرسبز خواهید بود و هم شاهد آبشار. اینجا برای پیاده روی و همچنین تجربه یک سفر هیجان انگیز بهترین گزینه است.

 

 

برای خرید تجهیزات کمپینگ از چه طریقی اقدام کنیم؟

فراموش نکنید که قبل از رفتن به کمپینگ ابتدا باید تجهیزان مورد نیاز آن را فراهم کنید چرا که در طبیعت های دور دست شما به چیزی دسترسی ندارید و در نتیجه باید کاملا مجهز سفر کنید. ما به شما مشتریان گرامی توصیه می کنیم که تمامی تجهیزات کمپینگ را از چادر و کلمن گرفته تا کوله پشتی و تجهیزات کوهنوردی از مجموعه کمپ 24 خریداری کنید. کمپ 24 یکی از بهترین نمایندگی های فروش آنلاین انواع تجهیزان کمپینگ است که هم کیفیت و هم قیمت کالاهای آن مناسب و مشتری پسند است. جهت خرید با کارشناسان ما تماس بگیرید.