0
0

خرید چادر مسافرتی مستقیم از تولید کننده

نویسنده: مدیر فروش 22 تیر 1401
قیمت چادر مسافرتی

چادر مسافرتی در تنوع بالایی از لحاظ نحوه باز و بسته شدن نوع متریال بکار برده شده و ابعاد اندازه تولید می شود با بررسی مشخصات انواع چادر مسافرتی از لحاظ نحوه باز و بسته شدن در هنگام انتخاب این چادرها به شکل بهتری می توانید تصمیم گیری کنید.

در صورتی که برای خرید چادر مسافرتی به دنبال قیمت چادر مسافرتی ارزان هستید، بهتر است به سراغ مراکز تولید کننده بروید، تا با خرید مستقیم و حذف واسطه ها بتوانید بهترین محصول را تهیه کنید.

 

بررسی انواع چادر مسافرتی

چادر مسافرتی به عنوان یک محل اسکان با هزینه بسیار کم بوده که در شرایط مختلف به خصوص در اقامت های کوتاه مدت می توان از آن استفاده نمود. به همین سبب در اغلب مسافرت های داخل شهری و پارک ها جهت حفظ حریم شخصی و همچنین محافظت از کودکان در شرایط مختلف، می توان از این چادرها را به همراه داشت.

انواع چادر مسافرتی با استفاده از پارچه های ضد آب و با کیفیت بالا تولید می ‌شوند که با قرار گرفتن در شرایط جوی مختلف، بدون نگرانی می توانید از این چادرها استفاده کنید. چرا که اغلب آنها با داشتن یک لایه محافظتی در برابر رطوبت مقاوم می باشد.

در این بخش برای شناخت کامل و انتخاب مناسب تر به بررسی انواع چادر مسافرتی می پردازیم:

چادر مسافرتی ژئودزیک

چادر مسافرتی ژئودتیک بر اساس محاسبات ریاضی طراحی شده و به همین سبب به ایمن ترین شکل ممکن بر روی زمین نصب می شود. در شرایط آب و هوایی سخت و طوفانی جزء با ثبات ترین چادرهای مسافرتی است بهتر از این نوع تا دور ها در شرایط کوهستانی و آب و هوای طوفانی و استفاده شود.

چادر گنبدی

تا به حال چادرهای گنبدی زیادی را در فضاهای مختلف دیده اید، چرا که این نوع چادرها به دلیل انعطاف پذیری بالا و آسان تر بودن باز و بسته کردن، بیشتر مورد توجه و استفاده قرار می ‌گیرند. این چادر با داشتن دیواره عمودی، فضای بسیار خوبی برای افراد در داخل چادر مهیا می کند.

چادرهرمی

چادرهای هرمی به صورت تک ستون در وسط طراحی می شوند و در بین فروشندگان به چادر های سرخپوستی شهرت دارند. این نوع از چادر از لحاظ شکل ظاهری بسیار جذاب بوده و در شرایط آب و هوایی سخت تحمل بیشتری دارد.

چادر مسافرتی عصایی

چادر مسافرتی عصایی در دسته چادرهای سبک و کم حجم قرار گرفته که به دلیل قابلیت حمل و نقل ساده به آسانی می توان آن را در شرایط پیاده روی و کوهنوردی استفاده کرد. به دلیل وجود میله های فایبرگلاس و بدنه برزنتی استحکام خوبی در هنگام برپایی دارد.

چادر مسافرتی بادی

چادرهای بادی ساختار و طراحی متفاوتی داشته و از طول عمر بالایی برخوردار هستند، در هنگام خرید چادر بادی مسافرتی توجه داشته باشید که حتماً جنس بدنه آن از نوع pvc انتخاب شود، تا بدون نگرانی بتوان آن را بر روی زمین و در محیط های کوهستانی نصب کرد.

 

نکات مهم در خرید چادر مسافرتی

چادرهای مسافرتی با جنس ها و متریال های مختلفی طراحی و تولید می شوند که برای هر فضا و شرایط آب و هوایی می توان از نوع مناسب و کاربردی این چادرها استفاده کرد.

در هنگام مراجعه به بازارهای عرضه و فروش با انواع چادر روبرو می گردید که کار شما را برای انتخاب یک محصول کاربردی و مناسب سخت می کنند. چرا که این چادرها در تنوع بسیار بالا وجود دارند.

توجه کردن به چند نکته مهم در هنگام خرید چادر مسافرتی، کمک می‌ کند تا متناسب با محیط و شرایط استفاده، چادر کاربردی را انتخاب کنید. در ادامه به برخی از این نکات مهم می پردازیم:

جنس ستون چادرها

چادرها برای ایستایی نیاز به اسکلت های مقاومی دارند که معمولاً از جنس فایبرگلاس یا آلومینیوم ضد زنگ تهیه می شوند.

ظرفیت چادرها

ظرفیت چادرها را باید متناسب با تعداد افرادی که قرار است در چادر استراحت کنند، انتخاب نمایید. به عنوان مثال ظرفیت چادرها برای افراد نشسته محاسبه می شود، پس برای خوابیدن حتماً دو برابر ظرفیت را در نظر بگیرید.

وزن چادرها

وزن چادر در سفرهایی که قرار است مسافت طولانی را به صورت پیاده طی کنند اهمیت بیشتری دارد، پس در عین استحکام چادر به وزن سبک آن هم توجه نمایید.

جنس پارچه چادر

انتخاب متریال هایی که در برابر سرما، آب، رطوبت و گرد و غبار مقاوم باشد، از موارد بسیار مهم در هنگام خرید است. چرا که تهیه یک چادر ضد آب از هر لحاظ از فاکتورهای اساسی به شمار می آید.

 

ارائه بهترین  قیمت چادر مسافرتی ارزان

چادرهای مسافرتی جزء ابزارهای لازم و ضروری برای سفر، پیک نیک و گشت و گذارهای چند ساعته در اطراف شهر است. به همین سبب اغلب خانواده ها نیاز به تهیه حداقل یک چادر مسافرتی کاربردی دارند.

برای همه خریداران قیمت چادر مسافرتی ارزان اهمیت بیشتری پیدا می ‌کند که در کنار پرداخت هزینه مقرون به صرفه کیفیت بالایی هم به دست می آورند، تا بدون نگرانی بتوانند از این چادر ها در شرایط سخت آب و هوایی مانند طوفان و باد و باران استفاده کنند.

انتخاب مراکز عرضه و فروش مستقیم و بدون واسطه که خود تولید کننده این محصولات هستند، بهترین راه حل برای دسترسی به نرخ ارزان چادر است. برای افرادی که مراجعه حضوری به کارخانجات تولید کننده چادر میسر نیست، انتخاب نمایندگی های عرضه و پخش به صورت حضوری و آنلاین یک راه حل مناسب و کاربردی به شمار می‌ آید.

 

نمایندگی چادر مسافرتی به صورت مستقیم

چادرهای مسافرتی در تنوع بسیار زیادی در کارگاه های تولیدی آماده می شوند، به همین جهت مراجعه به مرکز دوخت چادرهای مسافرتی موجب شده تا افراد متناسب با تعداد نفراتی که قرار است از چادر استفاده کنند، ابعاد آن را انتخاب نمایند.

خرید چادر مسافرتی ۱۲ نفره با توجه به سایز بندی های مختلف این چادرها بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد؛ چرا که برای یک خانواده متوسط جای خواب کافی دارد.

این مجموعه به عنوان یکی از بزرگترین مرکز نمایندگی چادر مسافرتی به صورت مستقیم است که با تمامی تولید کنندگان برند و مطرح همکاری دارند. تمامی چادرهای مورد نیاز خریداران با بالاترین کیفیت پارچه، کیفیت دوخت و متریال های مختلف ارائه می گردد.

در صورت نیاز به خرید چادر مسافرتی مرغوب و باکیفیت، کافیست با کارشناسان فروش این مجموعه ارتباط برقرار نمایید، تا پس از دریافت اطلاعات کاربردی، مناسب ترین نوع چادرها را از لحاظ جنس پارچه، ابعاد و اندازه و نحوه باز و بسته شدن و همچنین شکل ظاهری تهیه کنید.