0
0

خرید اینترنتی و آنلاین برزنت

نویسنده: مدیر فروش 12 مرداد 1401

چرا خرید آنلاین برزنت؟ شاید شما هم یکی از خریداران انواع پارچه برزنت هستید، اما تنوع مراکز و نمایندگی های فروش در بازار، دغدغه شماست. در واقع شما نمی دانید که کدام یک از این فروشندگان برزنت؛ کیفیت و قیمت متناسب با هم را ارائه می دهند و خرید حضوری یا غیر حضوری را انتخاب کنید. بنظر شما چاره کار کجاست؟

در دنیای تجارت الکترونیکی در حال حاضر، بنظر می رسد که خرید اینترنتی هر محصولی، با هدف رفاه و آسایش مشتریان، از مزایای بی شماری برخوردار بوده است. طوری که مشتریان دیگر زمان خود را صرف گشتن های بیهوده در بازارهای فروش نمی نمایند. از طرفی واسطه ها حذف شده و خریداران می توانند با قیمت مناسب تری، به محصول مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.

اما آیا از هر مرکز فروش آنلاین برزنت در بازار امروزی، می توان خریدی مطمئن داشت؟ کدام مراکز فروش آنلاین، گزینه مناسب تری برای انتخاب هستند؟

مجموعه کمپ 24 یکی از بزرگترین مراکز فروش اینترنتی پارچه برزنت در بازار ایران محسوب می گردد. این مرکز فروش؛ پیشنهادات ویژه ای برای تمامی خریداران برزنت دارد.

انواع پارچه برزنت را بشناسیم

همیشه بهتر است قبل از آنکه برای خرید محصولی اقدام می کنید، با مشخصات، ویژگی ها و انواع آن محصول آشنا باشید. در اینصورت می توانید خریدی مطمئن از کیفیت و حتی قیمت آن را تجربه نمایید.

در بازار خرید و فروش برزنت هم این موضوع صدق می کند. در واقع اگر شما با انواع پارچه برزنت و ویژگی های بهترین نوع برزنت آشنا نباشید، قطعا نمی توانید انتظار خریدی خوب را داشته باشید.

پارچه برزنت در دسته پارچه های صنعتی با دوام و استحکام بالا قرار می گیرد. مشخصه ضد آب بودن برزنت، سبب شده تا این پارچه از مصارف بی شماری در بخش های گوناگون برخوردار باشد. کرباس، پلی استر و پلی استر پنبه، جنس های معمول پارچه برزنت موجود در بازار هستند.

هر چه مواد اولیه استفاده شده در تولید پارچه های برزنت، مرغوبتر و باکیفیت تر باشند، یقینا کیفیت مرغوبی از برزنت را شاهد خواهیم بود. درصد ضد آب بودن، ضد حریق و ضد آفتاب بودن پارچه های برزنت هم رابطه مستقیمی با کیفیت مواد اولیه استفاده شده در تهیه این پارچه داشته است.

انواع پارچه برزنتی که مورد استفاده مصرف کنندگان قرار می گیرند، عبارتند از:

  • برزنت شمعی
  • برزنت کانتینری و ترانزیتی
  • برزنت نظامی
  • برزنت کیفی
  • برزنت نسوز

در این میان پارچه های برزنتی شمعی، پارچه هایی انعطاف پذیر بوده که عمدتا مناسب تولید چادرهای مسافرتی به کار می روند. برزنت کانتینری و ترانزیتی هم عمدتا مناسب روکش بار در ماشین های سنگین مورد استفاده قرار می گیرند. البته از آنها به عنوان سایبان هم بهره می برند.

حال که با انواع پارچه برزنت آشنا شدید، یک سوال ذهن شما را مشغول می کند. آیا می توان خرید اینترنتی و آنلاین برزنت را با کیفیت خوب و قیمت مناسب انجام داد؟

 

راهنمای خرید بهترین و مناسب ترین پارچه برزنت

در بازارهای پر از واسطه گری امروزی، دغدغه اغلب خریداران، چگونگی خرید محصولی با بهترین کیفیت و قیمت است. در واقع ممکن است شما مراکزی را پیدا کنید که تنها یکی از این دو فاکتور را به خوبی ارائه می دهند.

از طرفی شناخت هر چه بیشتر و بهتر پارچه برزنت، می تواند سبب آن شود که خریداران قبل از خرید، آگاهانه به انتخاب نوع و جنس پارچه مورد نظرشان بپردازند.

اگر شما هم به دنبال راهنمای خرید بهترین و مناسب ترین پارچه برزنت بازار هستید، توجه به این چند نکته می تواند برای شما کارساز باشد:

  • همواره از مراکز فروشی خرید پارچه برزنت را انجام دهید که یا خودشان تولید کننده بوده یا با بزرگترین تولیدی ها در ارتباط هستند.

 

  • به هیچ وجه از مراکزی که به عنوان واسطه فعالیت داشته و در اصطلاح پس از دست شدن، پارچه را به فروش می رسانند، خرید نکنید. چرا که نمی توان در کیفیت این پارچه ها مطمئن بود.

 

  • قیمت پارچه برزنت به فاکتورهایی چون جنس و کیفیت پارچه، قیمت مواد اولیه، میزان حجم یا تناژ خریداری شده، رنگ پارچه و غیره بستگی دارد. اما همواره سعی کنید دو اصل قیمت و کیفیت را متناسب با هم خریداری کرده و به هیچ وجه کیفیت را فدای قیمت پایین نکنید.

 

  • خرید اینترنتی و آنلاین برزنت را تنها از مراکز فروشی انجام دهید که واسطه ها را حذف کرده و ضمن ارائه مشاوره رایگان، محصول را مستقیما از درب کارخانه تولید برزنت به دست شما می رسانند.

 

  • این نکته را هم مد نظر داشته باشید که برزنت های ضد آب با عرض 1 تا 2 متر، گرماژ 220 تا 720، برزنت کانتینری با عرض یک و نیم متر و ضمانت کمتر از یک میلی متر، برزنت شمعی با عرض های 2 و 3 متر و برزنت کیفی با عرض 160 سانتی متری به عرضه می رسند.

 

مزایای خرید اینترنتی و آنلاین برزنت

پارچه برزنتی با توجه به اینکه در صنایع گوناگون، کاربردهای متنوعی دارد، از پارچه های پرفروش در صنعت نساجی کشور به شمار می آید. افزایش میزان تقاضا از یک پارچه، سبب می گردد تا تولید کنندگان، با توان بیشتر، کیفیت مناسب تری از این محصول را تولید و روانه بازارهای فروش نمایند.

اما از طرفی دلالان و واسطه ها هم گاها از این بازار پرتقاضا، سوء استفاده می کنند. در واقع این افراد تنها به فکر منفعت خود بوده و به هیچ وجه به سود مشتریان و خریداران توجهی نمی کنند.

در اینجاست که می توان نقش خرید اینترنتی و آنلاین برزنت را بیشتر و بیشتر مشاهده نمود. در واقع حضور یک مرکز فروش اینترنتی برزنت که تمامی واسطه ها را حذف نموده، می تواند مدینه فاضله ای برای تمامی خریداران باشد.

شما با خرید اینترنتی برزنت می توانید در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید. در واقع گشتن در بازارهای شلوغ و دست و پنجه نرم کردن با واسطه ها، نقش خرید به صورت آنلاین را پررنگ تر از گذشته نموده است.

خوشبختانه مجموعه کمپ 24 از مرکز فروش پرسابقه انواع بهترین پارچه برزنت ایران است. این مجموعه می تواند اقتصادی ترین خرید از یک پارچه برزنت درجه یک را برای تمامی خریداران رقم بزند.

 

بزرگترین مرکز فروش آنلاین برزنت در ایران

همواره شناخت بزرگترین و بهترین مرکز فروش آنلاین برزنت در بازار ایران، دغدغه جدی اغلب خریدارانی بوده که کیفیت و قیمت برزنت برایشان اهمیت جدی دارد.

آنها با این سوال که چگونه انواع پارچه برزنت را بشناسیم، جستجوی خود را در اینترنت آغاز کرده تا شاید بتوانند مرکز فروشی مطمئمن را برای خرید اینترنتی و آنلاین برزنت بشناسند.

کمپ 24، توانسته با حذف تمامی واسطه ها، امکان سفارش بی واسطه و فوری بهترین پارچه برزنت را فراهم آورد. شما خریداران می توانید از طریق تماس تلفنی با مشاورین فروش ما یا از طریق صفحه تماس با ما در سایت، بصورت رایگان مشاوره گرفته و خریدی مطمئن را تجربه کنید. پس همین حالا فرصت را از دست نده و برای یکبار هم که شده روی مجموعه ما، حساب ویژه ای باز کنید.