0
0

خرید پارچه سایبان پی وی سی مناسب فروشگاه و مغازه

نویسنده: مدیر فروش 22 اسفند 1401

آیا شما هم قصد خرید پارچه سایبان پی وی سی را دارید؟ هدف شما از خرید این پارچه چیست و اصلا چرا این پارچه؟ شما چقدر با پارچه پی وی سی و خصوصیات آن آشنایی دارد؟ بنظر شما بهترین پارچه برای دوخت سایبان کدام است و باید از چه خصوصیاتی برخوردار باشد؟ برای خرید این پارچه باید چقدر هزینه کرد؟ هدف ما در ین مقاله معرفی پارچه پی وی سی مخصوص سایبان به شما مخاطبان گرامی است. در انتها هم شما را با یکی از بهترین راه های خرید پارچه سایبان پی وی سی آشنا خواهیم کرد.

 

سایبان چیست و  چه کاربردهایی دارد؟

قبل از این که به موضوع اصلی این مقاله که همان خرید پارچه سایبان پی وی سی است بپردازیم ابتدا قصد داریم شما را با کاربردهای سایبان و هدف استفاده از آن آشنا کنیم. البته هدف استفاده از سایبان برای همه بسیار واضح و روشن است. ایجاد سایه و محیط مناسب زیر سایبان، جلوگیری از نفوذ نور خورشید، گرد و غبار و قطرات آب به زیر سایبان از مهم ترین نقش های سایبان می باشد.

سایبان در زندگی روزمره ما کاربردهای بسیار زیادی دارد و به شیوه های مختلف و در مکان های گوناگون با آن سروکار داریم. در اینجا به برخی از کاربردهای سایبان می پردازیم تا شما متوجه وسعت استقبال از این محصول شوید:

  • نصب سایبان در حیاط و بالکن موجب می شود تا محیطی مناسب و دنج داشته باشید تا همه اعضای خانواده و بخصوص کودکان در آن استراحت و بازی کنند.
  • خیلی از مغازه دار و سوپرمارکت ها برای محافظت از محصولات خود در مقابل گرما و نور خورشید سایبان نصب می کنند تا گرمای داخل مغازه را کاهش دهند. با برپا کردن چادر مغازه دارها می توانند بعضی از محصولات خود را در بیرون مغازه و زیر سایبان قرار دهند.
  • رستوران ها و کافه ها از جمله مکان هایی ایت که به برپا کردن سایبان بسیار علاقمند هستند. در این محیط ها سایبان برپا می کنند تا فضای بیشتری برای مشتریان خود فراهم کنند و کسب و کار خود را گسترش دهند.
  • خیلی از پارکینگ های بیرون شهر از سایبان برای محافظت از ماشین ها استفاده می کنند.

بهترین نوع پارچه برای دوخت سایبان کدام است؟

همان طور که در بالا مشاهده کردید سایبان کاربردهای بسیار زیادی دارد و نیاز بازار به پارچه برای دوخت آن هر روزه در حال افزایش است. اگر با قصد خرید پارچه سایبان پی وی سی به بازار فروش پارچه مراجعه کنید متوجه می شوید که تنوع زیادی از پارچه در مراکز فروش موجود است که همه آنها کاربردهای خاص خود را هم دارند. همچنین پارچه های زیادی به فروش می رسند که برای دوخت سایبان استفاده می شوند اما کدام از این پارچه ها مناسب تر است؟ ملاک شما برای انتخاب چیست؟

با توجه به این که کارخانجات نساجی روز به روز در حال پیشرفت هستند و همواره پارچه های جدیدی را تولید و روانه بازار می کنند لازم است که قبل از خرید یک تحقیق کلی در مورد پارچه ها داشته باشید و به یک شناخت نسبی از آنها برسید تا بتوانید درست خرید کنید و بعدها از انتخاب خود پشیمان نشوید.

همان طور که قبلا هم گفته شد پارچه های زیادی برای دوخت سایبان استفاده می شوند اما ما پارچه پی وی سی مخصوص سایبان را به شما پیشنهاد می کنیم. پارچه پی وی سی سایبان یکی از پرفروش ترین و بهترین مدل های موجود است و همه تولیدی های سایبان از این نوع پارچه برای دوخت انواع سایبان استفاده می کنند. در پاراگراف بعدی ما شما را با تمام خصوصیات این پارچه آشنا می کنیم.

 

خصوصیات پارچه سایبان

قبل از خرید پارچه سایبان پی وی سی ابتدا باید با خصوصبات و ویژگی های آن آشنا شوید و بررسی کنید که چرا این نوع پارچه اینقدر پرطرفدار است. در اینجا ما برخی از خصوصیات مهم این پارچه را به شما معرفی می کنیم:

  • ضخامت مناسبی دارد.
  • تراکم بافت آن بالاست.
  • قیمت آن مناسب و مشتری پسند است.
  • ضد آب است، یعنی قطرات آب نمی تواند به داخل بافت آن نفوذ پیدا کند.
  • در برابر اشعه خورشید مقاوم است.
  • گرد و غبار و ذیگر ذرات ریز نمی توانند به داخل آن نفوذ کنند.
  • از استحکام بسیار بالایی برخوردار است و در برابر باد و طوفان مقاوم می باشد.
  • در هر نوع آب و هوایی می توانید از آن استفاده کنید.
  • در رنگ و طرح های متنوعی موجود است.
  • دارای ویژگی ثبات رنگ است یعنی رنگ آن تغییری نمی کند.
  • از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار است.

با توجه به موارد گفته شده می توان نتیجه گرفت که پارچه سایبان پی وی سی تمام خصوصیات یک پارچه مناسب و با کیفیت را دارد و بهترین انتخاب برای دوخت انواع سایبان می باشد.

 

قیمت پارچه سایبان در بازار

در هنگام خرید پارچه سایبان پی وی سی خیلی از مشتریان توجه ویژه ای به نرخ قیمت ها در بازار دارند و دائم به دنبال یک مدلی از پارچه می گردند که قیمت ارزان تری داشته باشد تا هزینه های خود را به حداقل برسانند. نرخ قیمت پارچه پی وی سی در بازار به عوامل مختلفی مثل کیفیت ساخت و برند سازنده، طرح و رنگ پارچه، ضخامت پارچه، تراکم بافت پارچه و میزان عرضه و تقاضا در بازار بستگی دارد و قیمت آن در بازار همیشه ثابت نیست.

 

خرید پارچه سایبان پی وی سی از کمپ 24

شما می توانید پارچه پی وی سی سایبان را در مدل ها و طرح های متنوع با کیفیت ساخت عالی و ماندگاری بالا و با قیمت مناسب و مشتری پسند به صورت عمده از مجموعه کمپ 24 خریداری کنید. جهت خرید پارچه سایبان پی وی سی و اطلاع از نرخ دقیق قیمت ها با کارشناسان این مرکز تماس بگیرید.