0
0

خرید صندلی مسافرتی تاشو مستقیم از تولید کننده

نویسنده: مدیر فروش 09 مهر 1401

خرید صندلی مسافرتی تاشو یکی از مهم ترین کارهایی است که قبل از رفتن به سفر باید انجام شود. اما خیلی از مردم ممکن است این کار را نادیده بگیرند و معتقدند که خرید صندلی مسافرتی تاشو فقط یک هزینه اضافی برای مردم است و فایده چندانی ندارد. در اینجا ما قصد داریم در مورد ضرورت همراه داشتن این صندلی و سایر مباحث مربوط به آن صحبت کنیم.

 

آیا صندلی مسافرتی تاشو در سفرها الزامی است؟

صندلی مسافرتی تاشو همان طور که از اسم آن مشخص است قابل تا شدن می باشد یعنی با صندلی های دیگر که ثابت هستند متفاوت می باشد. اصلی ترین کاربردهای این نوع صندلی مربوط به مسافرت می باشد به همین دلیل به آن صندلی مسافرتی تاشو می گویند. همراه داشتن صندلی تاشو کاربردهای زیادی در مسافرت و کمپینگ های شما خواهد داشت. در مسافرت شما مطمئنا بارها به فکر برپا کردن یک وعده غذایی در جنگل، کویر و یا دامنه کوه خواهید بود، صندلی تاشو در چنین مواقعی بسیار کاربردی و کار راه انداز است و با خیال راحت می توانید بر روی آن بنشینید و یک وعده غذایی دلچسب را میل کنید. مواقع آتش درست کردن هم این صندلی بسیار می تواند مفید باشد. برای آشپزی کردن، مطالعه کردن، استراحت کردن و لذت بردن از طبیعت و ... صندلی تاشو بهترین گزینه می باشد.

ممکن است خیلی از مردم بگویند که همراه داشتن صندلی در مسافرت جاگیر است و به همین دلیل آن را کنار بگذارند. به این دسته از افراد باید بگوییم که خوشبختانه صندلی های تاشو مسافرتی وزن بسیار کمی دارند و به گونه ای تولید می شوند که می توانید آن را به آسانی جمع کنید تا فضای بسیار کمی را اشغال کند. پس حالا که با کاربردهای این وسیله آشنا شدید به شما توصیه می کنیم که هر چه سریع تر نسبت به خرید صندلی مسافرتی تاشو اقدام کنید.

معرفی انوع صندلی مسافرتی تاشو

مشتریانی که قصد خرید صندلی مسافرتی تاشو را دارند ابتدا بهتر است که در مورد مدل های مختلف صندلی تاشو تحقیق کنند تا بتوانند تصمیم بگیرند که کدام مدل برای آنها مناسب تر است.

اگر به مراکز فروش صندلی مسافرتی تاشو مراجعه کنید متوجه می شوید که صندلی تاشو در مدل ها و جنس های مختلفی تولید شده اند که هر کدام از آنها خصوصیات خاص خود را دارند. در اینجا برخی از انواع صندلی تاشو که بسیار پرفروش است را به شما معرفی می کنیم :

  • صندلی تاشو فلزی مسافرتی

جنس این صندلی از نوع فلزات است و از مقاومت بالایی در برابر آب، رطوبت، نور خورشید و ... برخوردار است و شما تا سال های سال می توانید از آن استفاده کنید. 

  • صندلی تاشو پلاستیکی مسافرتی

این صندلی ها از پلاستیک و پلیمر ساخته می شوند و وزن کمی دارند. البته در برابر شرایط محیطی مثل رطوبت و نور خورشید مقاومت چندانی ندارد.

  • صندلی تاشو چوبی مسافرتی

از جنس چوب هستند. بسیار زیبا، شیک و سنگین وزن می باشند.

دسته بندی گفته شده بر اساس جنس صندلی می باشد. از دیگر مدل های صندلی تاشو می توان به صندلی مسافرتی تاشو کلاسیک، صندلی تاشو مسافرتی دو پایه، صندلی تاشو کوتاه، صندلی تاشو سه پایه و ... اشاره کرد. چنانچه علاوه بر مدل به دنبال بهترین مارک خرید صندلی تاشو مسافرتی هستید می توانید در وب سایت کمپ 24 مارک های محبوب را مشاهده نمایید.

 

قیمت صندلی تاشو مسافرتی چگونه است؟

مشتریانی که قصد خرید صندلی تاشو دارند باید به این موضوع آگاه باشند که قیمت صندلی مسافرتی تاشو در کل بازار یکسان نیست زیرا این صندلی ها در مدل های مختلفی تولید می شوند که هر کدام قیمت های متغیری دارند.

به طور کلی پارامترهای زیر بر قیمت صندلی مسافرتی تاشو موثر می باشند:

  • جنس صندلی تاشو : معمولا صندلی های پلاستیک نسبت به نوع فلزی و چوبی ارزان تر هستند چون متریال استفاده شده در تولید آن قیمت پایین تری دارد.
  • مارک سازنده
  • کیفیت و مقاومت صندلی
  • تعداد پایه های صندلی
  • نوع طراحی آن : معمولا مدل های کلاسیک نسبت به طرح های جدید قیمت ارزان تری دارند.

علاوه بر لیست بالا یکی دیگر از مواردی که تاثیر به شدت بالایی بر روی قیمت های ارائه شده به مشتریان دارد این است صندلی های تاشو به محض خروجی از کارخانه به دست افراد واسطه می افتد و مدام بین این افراد دست به دست می شود و هر کدام از آنها یک هزینه ای به قیمت نهایی اضافه می کنند تا سود بیشتری نصیب خودشان شود. نتیجه این چرخه این می شود که صندلی های تاشو با قیمت گزاف و غیر واقعی به دست شما مشتریان گرامی می رسد. لابد به این فکر می کنید که در چنین بازار ناامنی آیا راهکاری وجود دارد که از این واسطه ها در امان باشید و خریدی درست و مستقیم را تجربه کنید؟ در بخش بعدی به این سوال پاسخ می دهیم.

 

خرید صندلی مسافرتی تاشو از یک مرکز معتبر

بهترین راهکار برای این که به صورت مستقیم صندلی تاشو مسافرتی را از تولید کننده اصلی دریافت کنید باید به مراکز فروش صندلی مسافرتی تاشو مراجعه کنید که معتبر هستند و از نمایندگان رسمی کارخانه تولید کننده می باشند.

کمپ 24 یکی از نمایندگی های رسمی فروش صندلی تاشو سفری است که محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده اصلی دریافت و آن را بدون هیچ افزایش قیمتی به خریداران ارائه می دهد. شما می توانید برای خرید صندلی مسافرتی تاشو با قیمت درب کارخانه از طریق این مرکز اقدام کنید.