0
0

خرید میز و صندلی تاشو کمپینگ و مسافرتی

نویسنده: مدیر فروش 30 فروردين 1401
میز و صندلی تاشو مسافرتی با کیفیت مناسب و قیمت ارزان در این مجموعه به فروش می رسد. شما می توانید برای خرید انواع میز و صندلی کمپینگ به صورت اینترنتی به این وب سایت مراجعه کنید.

یکی از اصلی ترین و مهم ترین کارهایی که قبل از رفتن به مسافرت و یا یک کمپبنگ چند روزه باید انجام دهید، این است که وسایل و تجهیزات سفر و تمام آنچه که در مسافرت به آن نیاز خواهید داشت را جمع کنید.
برای یک کمپینگ چند روزه همراه داشتن چه لوازمی ضروری است؟ در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از تجهیزاتی که در سفر به آن نیاز خواهید داشت معرفی کنیم، پس تا انتها با ما همراه باشید.

انواع میز و صندلی های تاشو


تا اینجای کار با کاربردهای میز و صندلی در کمپینگ آشنا شدید و قطعا شما هم مایل هستید که آن را تهیه کنید و از این به بعد در سفرهای خود از این محصول استفاده نمایید. برای تهیه میز و صندلی تاشو مسافرتی ابتدا باید با انواع آن آشنا شوید، درباره خصوصیات و کاربردهای هر کدام پرس و جو کنید و بعد بسته به نیاز خود تصمیم بگیرید و انتخاب کنید.
میز و صندلی هایی که مخصوص سفر و کمپینگ تولید می شوند، تاشو هستند یعنی به آسانی می توانید آنها را جمع کنید تا فضای بسیار کمی را در ماشین بگیرند و بعد هنگام استفاده فقط کافیست آنها را برپا کنید و از آنها استفاده نمایید.
یکی از اصلی ترین نکاتی که در رابطه با انواع میز و صندلی مخصوص مسافرت باید بدانید، جنس آن است. امروزه در کارگاه های مختلف بسته به نیاز مصرف کننده انواع میز و صندلی را در جنس های مختلف تولید و به بازار عرضه می کنند که هر کدام از آنها مزیت های خود را دارند. از پرفروش ترین جنس میز و صندلی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• میز و صندلی تاشو پلاستیکی :
این نوع از میز و صندلی از جنس پلاستیک و پلیمر ساخته می شوند.
وزن بسیار کمی دارند.
قیمت آن ارزان و مقرون بصرفه است.

• میز و صندلی تاشو فلزی:

این نوع از محصولات از فلزات مختلف مثل آلومینوم ساخته می شوند.

• میز و صندلی چوبی:

جنس آنها از چوب است.
بسیار زیبا هستند و انرژی خوبی منتقل می کنند.
وزن آن نسبت به سایر مدل ها سنگین تر است.
سطح آن بر خلاف نوع پلاستیکی و فلزی سرد نیست.

کاربرد میز و صندلی تاشو در مسافرت ها و کمپینگ ها چیست ؟

امروزه محصولات بسیار متنوع و کاربردی در بازار تولید و عرضه می شود که استفاده از آنها سفر را برای مردم دلچسب تر می کند، یکی از این محصولات کاربردی میز و صندلی مسافرتی است.
در گذشته استفاده از میز و صندلی در مسافرت خیلی رایج نیود و معمولا کمتر کسی از آن استفاده می کرد، اما امروزه همه مردم به کاربرد این محصول در سفر پی برده اند و مایل به استفاده از آن هستند. اما کاربرد میز و صندلی کمپینگ چیست و همراه داشتن آن چه مزایایی به همراه دارد؟
زمانی که در سفر هستید برای انجام کارهای مختلف می توانید از میز و صندلی مسافرتی استفاده کنید تا فشار کمتری به بدن شما وارد شود و بیشتر از سفر لذت ببرید. مثلا زمانی که برای صرف ناهار و یا شام در هر جایی در سفر توقف می کنید، می توانید با برپا کردن میز و صندلی که به همراه دارید دور هم جمع شوید و با خیال آسوده غذا میل کنید.
در صورتی که صندلی تاشو به همراه داشته باشید می توانید آن را برپا کنید و بر روی آن بنشینید و با خیال آسوده و با کمترین فشار به پختن غذا مشغول شوید و از کاری که انجام می دهید لذت ببرید. پختن غذا در سفر معمولا یکی از سخت ترین کارهاست اما استفاده از صندلی تاشو سفری از این سختی کم می کند و موجب راحتی و آسایش شما می شود.
یکی از دلچسب ترین کارهایی که می توان در مسافرت انجام داد، کتاب خواندن و یا گوش دادن به موسیقی در یک طبیعت بکر است. شما می توانید بر روی یک صندلی تاشو راحت بنشینید و مشغول مطالعه کردن شوید و در عین حال از احساس راحتی و آرامشی که دارید لذت ببرید.
از دیگر کاربردهای میز و صندلی تاشو در سفر می توان به دور هم جمع شدن، استراحت کردن و راحت تر کردن بعضی کارها مثل آتش درست کردن اشاره کرد.

تنوع در طرح و مدل های میز و صندلی کمپینگ

کارگاه ها و نجاری های مختلف در سراسر کشور انواع میز و صندلی تاشو مسافرتی را در جنس، طرح و مدل های گوناگون تولید و روانه بازار می کنند تا هر مشتری با توجه به نیاز و سلیقه خود بتواند تجهیزات سفر خود را تهیه نماید.
برای خرید میز و صندلی مناسب سفر باید وقت بگذارید تا مدل و طرح دلخواه خود را انتخاب کنید زیرا تنوع در طرح و مدل های میز و صندلی مسافرتی به قدری زیاد است که شما را متعجب خواهد کرد. تنوع در چند نفره بودن ست میز صندلی، تنوع در رنگ، تنوع در طرح و تنوع در جنس موجب شده است تا تمام مشتریان بتوانند محصول دلخواه و مورد نیاز خود را خریداری کنند.
از پرفروش ترین و پرطرفدارترین مدل های میز و صندلی سفری می توان به موارد زیر اشاره کرد :
• ست دو نفره میز صندلی تاشو چوبی مدل مزرعه 
• ست چهار نفره میز صندلی تاشو چوبی مدل مزرعه 
• ست میز صندلی 4 نفره فلزی مدل کمپینگ 
• ست میز گرد و چهار پایه تاشو چوبی مدل مزرعه 
• ست میز صندلی چوبی مدل نوژن 
• صندلی تاشو برزنتی 
• ست میز صندلی تاشو مدل آتروپاد 
• صندلی تاشو شیبدار 
• صندلی ساحلی 
• ست میز صندلی آلومینیومی با سایه بان 
• میز تاشو پارچه ای 
• و ...
البته ناگفته نماند که مدل های گفته شده رنگ بندی های متنوعی دارند و از این جهت انتخاب را برای شما راحت تر می کنند.

عوامل موثر بر قیمت میز و صندلی تاشو مسافرتی

حالا که با انواع مدل ها و طرح های پرطرفدار ست میز و صندلی کمپینگ آشنا شدید، لازم است به قیمت این محصولات بپردازیم و نحوه محاسبه قیمت آنها را ارزیابی کنیم. اگر در وب سایت ها و فروشگاه های مختلف جست و جو کنید، متوجه می شوید که قیمت مدل های میز و صندلی مناسب کمپینگ بسیار متفاوت است و این اختلاف قیمت ممکن است برای شما جای سوال باشد.
متفاوت بودن قیمت مدل های میز صندلی در بازار بسیار رایج است زیرا عوامل بسیار زیادی در قیمت این محصولات موثرند. از مهم ترین فاکتورهایی که در تعیین قیمت میز و صندلی تاشو نقش دارند می توان به موارد زیر اشاره کرد :

• جنس محصول:

جنس محصول تاثیر بسیار زیادی در قیمت نهایی دارد، به عنوان مثال پلاستیک نسبت به سایر متریال ها از جمله چوب و فلزات قیمت ارزان تری دارد.

• نوع متریال استفاده شده در ساخت:

این که کارگاه ها از چه نوع فلزات و چوبی در ساخت میز و صندلی استفاده می کنند بسیار اهمیت دارد، زیرا انواع چوب و فلزات مختلف در کارگاه ها اسفاده می شود که قیمت و ارزش آنها متفاوت است و این در قیمت نهایی محصول تاثیر می گذارد.

• وزن محصول:

به زبان ساده تر منظور از وزن محصول این است که چه مقدار مواد اولیه در ساخت میز و صندلی استفاده شده است. هرچه مواد بیشتری استفاده شده باشد، قیمت نهایی هم بیشتر است.

• طرح و مدل محصول:

طرح و مدل هاییی که در ساخت میز و صندلی استفاده شده است زیبایی خاصی به محصول می بخشد و این ظرافت و زیبایی هم موجب بالا رفتن قیمت نهایی محصول می شود.

• چند نفره بودن ست:

بسته به این که ست میز و صندلی کمپینگ چند نفره باشد، قیمت متغیر است. در صورت مشابه بودن مدل، رنگ و جنس میز و صندلی، هرچه ظرفیت میز و صندلی بیشتر باشد قیمت هم بالاتر است.

• رنگ :

استفاده از رنگ های زیبا و شیک در طراحی میز و صندلی تاشو یکی از فاکتورهای تعیین کننده قیمت نهایی محصول است.

• شرکت سازنده:

برند محصول یکی از اصلی ترین فاکتورها در تعیین قیمت است و بسته به این که محصولات تولید کدام شرکت و کارگاه است قیمت های های متغیری دارند.

نکاتی که در هنگام خرید میز و صندلی تاشو سفری باید به آن دقت شود

یکی از چالش ها و دغدغه هایی که مردم در هنگام خرید میز و صندلی تاشو مسافرتی با آن مواجه می شوند این است که بهترین مدل میز و صندلی تاشو کدام است و چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ در ادامه به پاسخ این سوال می پردازیم.
در هنگام خرید میز و صندلی برای استفاده در مسافرت باید جنسی را انتخاب کنید که شما با آن راحت تر هستید و نشستن بر روی آن حس خوبی به شما بدهد. انتخاب چند نفره بودن ست هم بستگی به تعداد اعضای خانواده شما دارد.
از دیگر مواردی که در هنگام خرید صندلی تاشو سفری باید به آن دقت کنید وزن و میزان جایی است که اشغال می کند. در صورتی که فضای زیادی برای نگهداری میز و صندلی تاشو در ماشین دارید دست شما در انتخاب مدل های مختلف بازتر است اما در غیر اینصورت باید سبک وزن ترین و جمع و جورترین مدل را انتخاب کنید.
جدای از موارد گفته شده مشتریان همیشه در جستجوی راهی هستند تا میز و صندلی تاشو کمپینگ را با بهترین کیفیت و ماندگاری با قیمت مناسب خریداری کنند. در ادامه ما یک راه مناسب جهت خریدی مطمئن را به شما مشتریان گرامی معرفی می کنیم.

خرید اینترنتی میز و صندلی مناسب کمپینگ با قیمت باور نکردنی

این روزها خرید اینترنتی بسیار باب شده است و همه مردم برای خرید محصول های مختلف از جمله تجهیزات مسافرتی و کمپینگ از این طریق اقدام می کنند. خرید اینترنتی مزایای بسیار زیادی دارد از جمله این که خرید را آسان تر می کند، در وقت و انرژی مشتری صرفه جویی می کند، مشتری از جدیدترین مدل ها باخبر می شود و همچنین امکان خریدی ارزان و اقتصادی را فراهم می کند.
این مجموعه یکی از بزرگ ترین و باسابقه ترین مراکز عرضه و فروش تجهیزات کمپینگ می باشد و کیفیت بسیار خوب محصولات آن رضایت خریداران را فراهم کرده است. مجموعه کمپ 24 انواع میز و صندلی سفری را در جنس ها و مدل های بسیار متنوع و گسترده به فروش می رساند. محصولات این مجموعه از استحکام و ماندگای بسیار بالایی برخوردار هستند و همچنین قیمت بسیار مناسب و کاربرپسندی هم دارند.
یکی دیگر از ویژگی های بسیار خوب و مشتری پسند مجموعه کمپ 24، فروش محصولات به صورت اینترنتی و تلفنی است. به این ترتیب دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست بلکه فقط کافیست به وب سایت این مرکز مراجعه کنید، مدل های مختلف میز و صندلی کمپینگ را مشاهده نمایید و بعد بر اساس سلیقه و بودجه خود مدل مورد نظر را انتخاب و خریداری کنید.
مجموعه کمپ 24 تلاش می کند تا با حذف واسطه ها و افراد سودجو، میز و صندلی های تاشو مسافرتی را با قیمت بسیار مناسب به دست مصرف کننده برساند. پیشنهاد ما به شما خرید از این مرکز است.