0
0

خرید چادر مسافرتی ارزان

نویسنده: مدیر فروش 19 ارديبهشت 1401
خرید چادر مسافرتی ارزان به دلیل استقبال بیشتر و نیاز افراد در تنوع بالایی در بازار ارائه می گردد. این مجموعه مناسب ترین قیمت چادر مسافرتی کره ای را با کیفیت مناسب و مقاوم در برابر آب و سرما عرضه می کند.

کسانی که دل به طبیعت و سفر و مسیپارند و لذت آن را در گشت و گذارهای خود چشیده اند، می دانند که چادرهای مسافرتی جزء لوازم ضروری برای سفر است که شرایط استراحت و ماندن در طبیعت را برای چند روز فراهم می آورند.
در هنگام خرید چادر مسافرتی موارد و نکات زیادی وجود داشته که با در نظر گرفتن آنها می توانید بهترین محصولات موجود در بازار را تهیه کنید که موجب می‌ شود تا سفری آرام و بدون دردسر برای خود ایجاد نمایید.
در صورتی که قیمت چادر مسافرتی برزنتی ۸ نفره یا قیمت چادر مسافرتی کره ای برای شما اهمیت دارد، لازم است که حتماً از مراکز عرضه و فروش معتبر و مستقیم اقدام به دریافت لیست قیمت این چادرها نمایید؛ چرا که مناسب ترین نرخ موجود در بازار را به دست می آورید.

چادر مسافرتی و بررسی انواع آن

چادر مسافرتی جزء لوازم لازم و ضروری برای افرادی است که عاشق وقت گذرانی در طبیعت و کمپین بوده و به دنبال تهیه یک سرپناه سبک مقاوم و قابل حمل می باشند.
انواع مختلف چادر مسافرتی با استفاده از پارچه های متفاوت و متریال های گوناگون تولید شده است، تا با بررسی ویژگی های هر کدام از این چادرها خریدار بتواند با خیال راحت بهترین نوع چادر را تهیه کند.
معمولاً در هنگام انتخاب چادرها وزن سبک و قابلیت حمل آن جزء ویژگی های اصلی است که مورد بررسی قرار می گیرد و علت محبوبیت برخی از مدل های چادر هم همین ویژگی است.
در فضای باز برای در امان ماندن از باد و باران و تابش مستقیم نور خورشید داشتن یک چادر با کیفیت بالا کمک می کند تا شرایط سفر خاطره انگیزتر گردد.
در این بخش به معرفی انواع چادر مسافرتی می پردازیم تا به شکل بهتری با این چادرها از لحاظ شکل ظاهری آشنا شوید:

چادر مسافرتی گنبدی

چادرهای گنبدی از زمان های قدیم جزو متداول ترین و پرکاربردترین مدل های چادر مسافرتی بوده که برای هر شرایط آب و هوایی قابلیت استفاده دارد. پایه اصلی برپایی این چادرها از دو تیر تشکیل شده که در هنگام نصب این رو پایه از روی یکدیگر عبور کرده و ساختار اصلی چادر بر روی آنها برپا می شود.
انتهای تیرچه ها به کف چادر رسیده و تنظیم آن ها بسیار سریع و آسان است. به دلیل وجود پارچه ضد آب در قسمت بالای چادر، این چادر در برابر بارندگی مقاومت بالایی داشته و به هیچ عنوان آب به فضای داخل چادر نفوذ نمی کند. شکل گنبدی آن را در برابر نفوذ باد و جمع شدن نیز مقاوم می کند.

چادر مسافرتی ساده

ساختار چادرهای مسافرتی ساده به گونه ای طراحی شده که توسط یک میله مرکزی بخش های مختلف چادر در قسمت جلو و پشت به یکدیگر متصل می گردند. طراحی بخش های دیواره این چادر به صورت اریب است. به دلیل داشتن وزن سبک برای استفاده در کمپ هایی که پیاده روی طولانی مدت دارند به کار می رود.

چادر مسافرتی هرمی

این مدل از چادر از یک ستون در مرکز تشکیل شده که پارچه چادر از روی تیرک عبور کرده و در گوشه ها به بیرون کشیده می شود. مزیت داشتن یک تیرک در این چادر موجب شده تا وزن بسیار سبکی پیدا کرده و به راحتی قابل جابجایی باشد. اما این چادرها برای داشتن پایداری نسبی نیاز به تعداد زیادی از طناب برای اتصال به زمین دارند.

چادر مسافرتی ژئودزیک

چادر مسافرتی ژئودزیک در چندین تیرک تشکیل شده که از روی یکدیگر عبور می ‌کند. ساختار این چادرها بسیار پایدار بوده و معمولاً به شکل گرد است، این شکل ظاهری به باد و باران و برف اجازه عبور نداده و بهترین گزینه برای استفاده در فصل زمستان و آب و هوای بد تبدیل می شود.

چادر مسافرتی فنری

چادرهای مسافرتی فنری در دو دسته چادرهای ایرانی و خارجی در بازار ارائه می گردد که به راحتی می توانید آنها را در سایز بندی های مختلف از سایز دو نفره تا سایز ۱۲ نفره پیدا کنید. این چادر ها به صورت دو پوش با ارتفاع زیاد تولید می گردد و مناسب برای کمپینگ و طبیعت گردی است.

چادر مسافرتی عصایی

چادر مسافرتی عصایی جزء چادرهای پرطرفداری است که برندهای ایرانی و خارجی زیادی این محصول را تولید کرده‌ اند. بیشترین تولیدات اصلی چادرهای مسافرتی عصایی یا میله ای به صورت دو پوشش است. به همین جهت در شرایط آب و هوایی سخت به آسانی می توان از آنها استفاده نمود. وزن و حجم سبک و قیمت مناسب موجب شده تا جزء اولین محصولات برای خرید و کمپین های خانوادگی در نظر گرفته شود.

ویژگی بهترین چادر مسافرتی برزنتی

در خرید چادر مسافرتی نیاز است که به طور دقیق انواع چادرهای مسافرتی که در فروشگاه ها به شما پیشنهاد می دهند، را تجزیه و تحلیل کرده و با توجه به هزینه ای که برای خرید در نظر گرفته اید مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید.
در هنگام بررسی ویژگی بهترین چادر مسافرتی برزنتی توجه کردن به برخی از بخش های چادر از لحاظ جنس میله ها، نوع جنس پوشش چادر و متریال هایی که در روند تولید آن مورد استفاده قرار گرفته اند اهمیت زیادی دارد.
ابعاد و اندازه چادر نیز جزء اولویت ‌هایی است که در هنگام تهیه چادر باید مد نظر قرار بگیرد و با بررسی تعداد افرادی که به طور مداوم به سفر و کمپین می روید، می‌ توانید ابعاد چادر را در نظر بگیرید. البته توجه داشته باشید که چادرهای مسافرتی معمولاً بر اساس نشستن افراد درون چادر اندازه ها مشخص می ‌گردد. در صورتی که برای استراحت شبانه به چادر نیاز دارید، باید ظرفیت آن را بیشتر در نظر بگیرید.

برخورداری از میله های آلومینیومی

برخورداری از میله های آلومینیومی به دلیل مقاومت بالا و نشکن بودن جزء ویژگی ‌های مهم چادرهای مسافرتی است که طول عمر بالاتر و استفاده راحت تر از چادر را به وجود می آورد.

دو پوش بودن چادر

چادرهای مسافرتی که از دوپوش تشکیل شده‌اند، شرایط بهتری برای استفاده در آب و هوای سرد و برفی ایجاد می کنند.

داشتن درزهای دوبار دوخته شده

تورهای مسافرتی که درزهای آنها به صورت دوبار دوخته شده و به هیچ عنوان از محل درس دوخت طرف دیگر چادر دیده نمی شود تورهای با کیفیت بالا است زیرا در تمامی درس ها از چسب های مخصوص استفاده می‌شود که اجازه نفوذ رطوبت به سمت دیگر چادر را نمی دهد

چادر با کف کاملاً ضد آب

داشتن ضد آب جزء گزینه های بسیار مهمی است که در هنگام تهیه چادر باید مد نظر قرار دهیم و در صورت دیدن هرگونه درز در کف چادر از خرید آن ممانعت کنید.

وجود حلقه های نگهدارنده در دیوارهای چادر

بهترین چادرها را با تعداد زیادی حلقه نگهدارنده در دیواره تولید می کنند تا در شرایط بادهای شدید و بارندگی های طولانی مدت بتوان از این حلقه ها برای نگه داشتن بهتر چادر بر روی زمین استفاده کرد.

وجود حلقه های نگهدارنده در چهار گوشه چادر

وجود حلقه نگهدارنده در چهار گوشه چادر تأثیر زیادی در چهارمیخ کردن چادر در هنگام شرایط جوی سخت دارد. چرا که به راحتی می توان از چهار گوشه چادر برای اتصال چادر به شاخه ها و درخت های سنگین استفاده نمود.

داشتن توری در پنجره ها

برای تعویض هوا نیاز است که پنجره های چادر باز بمانند و وجود توری ها موجب شده تا هیچگونه حشره موزی و پشه به فضای داخل نفوذ نکند.

داشتن زیبای محکم و مقاوم

بارها برای داخل و خارج شدن درب و پنجره های چادر باز و بسته می شود، وجود زیپ های مقاوم و محکم موجب می ‌شود تا با خیال راحت از آنها استفاده نمایید.

راحتی چادر

چادرهای مسافرتی از فاکتورهای مختلفی برخوردارند، از جمله فاکتورهای اصلی و مهم راحتی آن ارتفاع سقف چادر است. چادر هایی که مناسب ایستادن یک فرد درون آن بدون خم شدن سر است، می‌توانند گزینه ‌های بهتری برای خرید باشند. برخی از چادرها با ارتفاع کوتاه تر وجود دارند که در برابر بادهای شدید پایداری بیشتری دارند، پس حتماً با توجه به منطقه‌ ای که بیشتر به آن سفر می ‌کنید ارتفاع چادرها را انتخاب نمایید.

نکات مهم در خرید چادر مسافرتی

در هنگام انتخاب چادر مسافرتی سوالات زیادی برای خریدار به وجود می ‌آید که یافتن پاسخ مناسب برای هر کدام از این سوالات کمک می ‌کند تا چادری با ویژگی های مناسب و منحصر به فرد تهیه شود.
از جمله این سوالات مهم دانستن و آگاهی از اینکه سایز، وزن و ابعاد چادر در هنگام بسته و باز بودن چگونه باشد؟ چه تعداد پنجره رضایت شما را جلب می کند؟ و مقاومت چادر مسافرتی در شرایط آب و هوایی مختلف چگونه است؟
قیمت چادر مسافرتی کره ای و چادرهای خارجی با توجه به کیفیت و ویژگی های آنها مشخص می گردد. در زمان تهیه چادر در بازارهای عرضه و فروش، با تنوع بالایی از این محصولات روبرو می گردید. ممکن است در این زمینه نیز دچار سردرگمی شوید که کدام چادر با کدام نرخ مناسب است؟
در این بخش به بررسی نکات مهم در هنگام خرید چادر مسافرتی می پردازیم که هر کدام از این نکات می توانند بر قیمت چادر مسافرتی تأثیر مستقیم بگذارند:

احساس راحتی در چادر

بزرگ بودن و دوام چادرهای مسافرتی جزء موارد بسیار مهمی است که در هنگام خرید مد نظر قرار می گیرد. البته در هنگام سفر با ماشین تا محل کمپ می توان از چادرهای بزرگ استفاده کرد. اما زمانی که باید مسافت زیادی به صورت پیاده طی شود، تهیه چادرهای مسافرتی با کوله پشتی مناسب تر است. داشتن پنجره های بزرگ برای تعویض هوا و همچنین داشتن ارتفاع بلند از ویژگی ‌های خاص چادرهای مسافرتی راحت است.

جنس چادر

جنس چادر زمانی اهمیت پیدا می‌ کند که در یک شب سرد زمستانی به همراه طوفان مجبور به اقامت در طبیعت و فضای باز می شوید. در چنین شرایطی داشتن کیفیت بالا و مقاومت در برابر سرما و رطوبت موجب می ‌شود تا در آرامش خاطر در فضای چادر استراحت کنید. اما با تهیه چادر های ارزان قیمت که کیفیت پارچه مناسبی ندارند، ممکن است که جان خود را نیز به خطر بیاندازید، جنس چادر تأثیر مستقیم بر کیفیت و قیمت آن دارد.

طرز کار وسایل جانبی چادر

به همراه چادرهای مسافرتی مرغوب، وسایل جانبی ارائه می گردد که هر چقدر کار با این وسایل ساده تر باشد، در نتیجه در شرایط بحران می توان با سرعت بالاتری از آنها استفاده کرد.

سهولت نصب چادر

نصب چادر جزء مهمترین بخش های استفاده از این ابزار لازم و ضروری است، در صورتی که نصب چادر زمان کمتری از شما بگیرد، می توان شرایط بهتری در سفر ایجاد کرد. همچنین امکان نصب چادر به صورت یک نفره در هوای طوفانی از ویژگی‌ های خاص چادرهای مرغوب می باشد.

وزن چادر

وزن چادر جزء عوامل بسیار مهمی بوده که به خصوص در راهپیمایی ‌های طولانی مدت برای رسیدن به محل کمپ اهمیت می یابد. در چنین شرایطی باید با دوراندیشی چادرهایی با وزن سبک تر انتخاب شود.

ظرفیت چادر

در هنگام تهیه چادر همیشه ظرفیت آن را یک نفر بیشتر از تعداد افرادی که قرار است در آن استراحت کنند، در نظر بگیرید. چرا که لوازم ضروری همراه افراد بیشتر از یک نفر فضا اشغال می کنند، پس ظرفیت چادر جزء موارد بسیار مهم در هنگام خرید است.

لوازم جانبی همراه چادر

داشتن تمامی لوازم جانبی از جمله حلقه، طناب، میخ، پوشش دوم و بسیاری از موارد دیگر موجب می‌ شود تا در هر شرایط آب و هوایی با اطمینان خاطر از چادر مسافرتی استفاده کنید.

خرید چادر مسافرتی خارجی مرغوب

برای افراد علاقه مند به گردش و طبیعت گردی چادر مسافرتی از اساسی ترین نیازهایی است که برای استراحت کردن و گذراندن یک شب هیجان انگیز در فضای باز لازم است. در حال حاضر در بازار انواع مختلف چادرهای مسافرتی تولید داخل و خارج وجود دارد که بر حسب نیاز و شرایط اقتصادی می توانید اقدام به خرید هر کدام از این چادرها نمایید.
برندهای معتبر در داخل بازار ایران وجود دارند که با بررسی دقیق این برندها می‌ توانید چادرهای کاربردی و مناسب تری را تهیه کنید. معمولاً قیمت چادر مسافرتی کره ‌ای با داشتن کیفیت بالا به نسبت چادرهای تولید شده در داخل کشور بیشتر است. اما با تهیه یک چادر مسافرتی کره ای و وارداتی امکان استفاده طولانی مدت از چادر فراهم می گردد.
مهم ترین برندهای تولیدکننده چادر مسافرتی خارجی که در داخل ایران نیز محصولات آنها ارائه می گردد شامل موارد ذیل است:

برند کلمن

برند کلمن جزء بهترین برندهای موجود در ایران و جهان است که ساخت علمی و با کیفیت سازه های چادر و همچنین زیبایی وصف ناشدنی آنها موجب شده تا در لیست بهترین تولیدات چادر مسافرتی قرار بگیرند. بی شک اگر برای هزینه مشکلی به وجود نیاید، جزء اولین انتخاب در لیست خریداران است.

برند بلک دایموند

اگر قصد سفر به کویر یا کوهستان را دارید انتخاب برند بلک دایموند می تواند جزء بهترین انتخاب ها باشد. زیرا این کمپانی به شکل کاملاً حرفه ای در زمینه تولید چادرهای مسافرتی فعالیت می کند. این مجموعه توانسته با ارائه چادرهای مرغوب و با کیفیت بالا شرایط سفرهای خانوادگی را نیز فراهم آورد. زیرا چادرهای مختلف با سایزبندی های متفاوت را به صورت کاملا اصولی و با طراحی مهندسی شده تولید می کند. در بخش ‌های مختلف این چادر از پایه های آلومینیوم استفاده می کنند تا مقاومت آن در شرایط جوی بد افزایش پیدا کند.

برند کووآ

برند کووآ یکی از برندهای مطرح جهانی بوده که در کشور کره در سال ۱۹۸۲ تأسیس و در زمینه تولید انواع چادرهای مسافرتی و به خصوص پایه های با کیفیت بالا فعالیت دارد. این برند چادرهایی مقاوم در برابر فشار، ضربه و ساییدگی به همراه انعطاف پذیری بالا تولید می کند و تمامی محصولات آن ضد آب است.

برند فرینو

برند فرینو یک کمپانی ایتالیایی بوده که توانسته محصولات خود را روز به روز رشد بدهد و در حال حاضر جزء برترین تولید کنندگان چادر مسافرتی در جهان است. محصولاتی ضد آب، ضد نفوذ طوفان و برف و باران تولید می کند. اغلب چادرهای مسافرتی این کمپانی از جنس پلی استر و پایه هایی از جنس آلومینیوم است.

برند هاسکی

کمپانی هاسکی جزء پیشتازان در زمینه تولید محصولات کمپین بوده که انواع مختلف چادر مسافرتی را با طراحی مهندسی شده و مقاومت در شرایط جوی گوناگون تولید و به بازار ارائه کرده است. تمامی چادرهای مسافرتی این مجموعه در شرایط طوفانی و بارانی به آسانی قابلیت استفاده دارند. جنس چادرهای مسافرتی این کمپانی از پلی استر با کیفیت و مقاوم در برابر فشار و ضربه انتخاب می گردد.

چادر مسافرتی استوک

چادر مسافرتی جزء ضروری ترین و پرمصرف ترین لوازم جانبی بوده که برای برگزاری هر نوع کمپینگ در طبیعت لازم و ضروری است. معمولاً چادر مسافرتی از لوازم جدایی ناپذیر در سفرهای ایرانیان محسوب شده؛ چرا که علاقه آنها برای سفر به طبیعت زیاد می باشد.
باتوجه به بالاتر رفتن قیمت چادرهای مسافرتی با کیفیت بالای برندهای مطرح خارجی در حال حاضر برای همه افراد امکان خرید چادرهای نو وجود ندارد. به همین سبب برخی از مراکز عرضه و فروش معتبر با ارائه چادر مسافرتی استوک با کیفیت بالا شرایط خرید و استفاده از محصولات برتر جهان را فراهم کرده اند.
اغلب چادرهای مسافرتی خارجی پس از چند بار استفاده به فروش می رسند، به همین جهت کیفیت آنها بالا بوده و از لحاظ اقتصادی برای خانواده های ایرانی به صرفه است که از این نوع چادر ها تهیه کنند.
نکات مهمی وجود دارد که در هنگام تهیه چادر مسافرتی استوک باید مد نظر قرار بگیرد، تا بتوانید از این محصولات با کیفیت موجود در بازار با پرداخت هزینه مقرون به صرفه بهره ببرید.

سلامت فیزیکی چادر

سلامت فیزیکی چادر جزء ارکان مهم در هنگام خرید چادرهای استوک و دست دوم است که باید تمامی قسمت های چادر به صورت دقیق مورد بررسی قرار بگیرد. هیچ کدام از بخش های چادر نباید دچار رنگ پریدگی یا سوراخ شدگی در بدنه باشد.

جنس بدنه چادر

بررسی جنس بدنه چادر برای استفاده آن در شرایط آب و هوایی مختلف بسیار مهم قابل توجه می باشد و از بهترین جنس ها می توان به پارچه پلی استر، پارچه برزنت و پارچه آکسفورد اشاره نمود که در میان محصولات خارجی پارچه های پلی استر و پارچه های آکسفورد مرغوب بیشتر دیده می شود.

لوازم جانبی همراه چادر

توجه کردن به تمامی لوازم جانبی که باید به همراه چادر ارائه شود کمک می کند تا پس از خریداری در هر شرایطی از آن استفاده نمایید. پس تمامی این لوازم را به طور کامل و دقیق بررسی کنید.

ابعاد چادر

بهتر است پس از باز کردن چادر به طور کامل بر روی زمین، ابعاد آن را مورد بررسی قرار دهید، تا متناسب با ظرفیت و تعداد نفراتی که قرار است به طور مرتب استفاده کنید، آن را تهیه نمایید.

قیمت چادر

قیمت چادر مسافرتی معمولاً بر اساس ویژگی های منحصر به فرد آن مشخص می‌ شود که در هنگام تهیه چادر استوک توجه کردن به کیفیت پارچه آن، میزان باز و بسته شدن چادر، میزان آسیب خوردگی بخش ‌های مختلف چادر، تعمیر شدن یا نشدن چادر و بسیاری از موارد دیگر مشخص می گردد. البته ارائه کارتن به همراه چادر یکی از نشانه های اصل بودن آن است که در صورت نداشتن کارتن قیمت چادرها تا حد زیادی کاهش می یابد.

قیمت چادر مسافرتی ضد آب و ضد سرما

چادر مسافرتی ضد آب و ضد سرما جزء محصولات لازم و ضروری برای سفر به دل طبیعت و لذت بردن از محیط باز است. اما در هنگام تهیه چادرهای مسافرتی با تنوع بالایی از اینجا چادرها از لحاظ ابعاد و اندازه روبرو می گردید.
قیمت چادر مسافرتی برزنتی ۸ نفره با توجه به ویژگی های منحصر به فرد این چادر از لحاظ نوع جنس پارچه، شکل طراحی و برند تولید کننده آن مشخص می گردد. پس هنگام تهیه چادرها علاوه بر سایز و ظرفیت چادر نیاز است که موارد دیگری هم مد نظر قرار بگیرند.
چادرهای برزنتی، چادرهای پلی استر و چادرهای پارچه آکسفورد جزء چادرهای مرغوب و با کیفیت موجود در بازار است که اغلب چادرهای مسافرتی ضد آب و ضد سرما را از این نوع پارچه ها تولید می کنند.
در این بخش به برخی از عوامل مهمی که می توانند بر قیمت چادر مسافرتی ضد آب و ضد سرما تأثیر بگذارند می پردازیم:
• ابعاد و اندازه چادرهای مسافرتی هر چقدر که بزرگتر باشد، در نتیجه متریال بیشتری برای تولید آن استفاده می شود.
• با توجه به کیفیت جنس بدنه و نوع پارچه ای که برای تولید آن استفاده می شود قیمت چادرها تغییر پیدا می کند.
• نحوه برپایی و جمع کردن چادرها به صورت عصایی، اتوماتیک و مدل های مختلف دیگر می ‌توانند بر کیفیت چادر تأثیر بگذارند.
• جنس ستون های داخلی چادر که موجب نگهداری چادر می ‌شوند نیز اهمیت زیادی دارد.
• برند تولید کننده چادرهای مسافرتی که از برندهای داخلی یا برندهای خارجی مطرح باشند نیز موجب می شوند تا قیمت چادرها تغییر یابد.

بزرگترین مرکز فروش چادر مسافرتی خارجی

در این مجموعه انواع مختلف چادر مسافرتی خارجی از برندهای مطرح کره ای، ایتالیایی، آمریکایی و سایر برندهای دیگر ارائه می گردد که در صورت نیاز به تهیه چادرهای خارجی با اطمینان از اصل بودن محصولات می توانید با کارشناسان فروش مجموعه ارتباط بگیرید.
یکی از ویژگی‌ های خاص این مجموعه شرایط عرضه چادرهای مسافرتی مرغوب و با کیفیت به صورت استوک و دست دوم یا چادرهای نو است. معمولاً تمامی محصولاتی که در این مجموعه ارائه می گردد دارای اصالت کالا بوده و با خیال راحت می توانید از اعتبار برند، آنها را تهیه کنید.
در هنگام خرید چادر مسافرتی ارزان توجه داشته باشید که فقط قیمت را مدنظر قرار ندهید، بلکه کیفیت چادر گزینه بسیار مهمتری است. در این مجموعه به دلیل حذف واسطه ها و امکان ارائه مستقیم چادرهای مسافرتی مرغوب و باکیفیت با نرخ مناسب تری به دست مصرف کننده می رسد.