0
0

خرید برزنت سایبان با قیمت روز

نویسنده: مدیر فروش 27 آذر 1400
خرید برزنت سایبان
می دانید که سایبان ها برای موارد مختلفی از جمله استخرهای روباز، مغازه ها، کافی شاپ ها و … استفاده می شوند که اجزای آن ها بنا بر کارایی، بسیار متفاوت است.
از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده یک سایبان که کیفیت و کارایی آن را مشخص می کند، پارچه مخصوص سایبان می باشد. در واقع پارچه سایبان ها اصلی ترین وظیفه را در سایبان ایفا کرده، پس باید هنگام انتخاب یک سایبان و ساخت آن، به پارچه مصرفی توجه زیادی داشت.
در این مقاله یکی از مقاوم ترین پارچه ها، یعنی پارچه برزنتی را معرفی خواهیم کرد و شما مصرف کنندگان گرامی را در خصوص خرید برزنت سایبان راهنمایی می نماییم.
پارچه برزنت

آشنایی با پارچه برزنت مقاوم

پارچه برزنتی یکی از انواع پارچه های است که الیاف تشکیل دهنده آن از الیاف مصنوعی کرباس یا پلی استر بوده و با روکش یورتان یا پلاستیک های دیگری مثل پلی اتیلن پوشیده می شود. معمولاً انواع پارچه برزنت علاوه بر انعطاف پذیر بودن و خاصیت ضد آب و رطوبت، استحکام بسیار زیادی هم دارند.
به خصوص که در برخی مواقع به کمک مواد پلیمری ساخته شده و این باعث می شود که علاوه بر ضد آب بودن، در برابر نور خورشید و سایر عوامل نیز آسیب پذیر نباشند. در ادامه به بررسی کاربردهای متنوع این پارچه پرطرفدار در حوزه های گوناگون خواهیم پرداخت.

موارد استفاده برزنت در صنایع مختلف

پارچه برزنتی دارای کاربردهای گسترده ای در بسیاری از حوزه هاست که این موضوع به جنس آن بستگی دارد. یکی از دلایل ضرورت آشنایی با برزنت، شناخت کاربردهای آن می باشد. از جمله کاربردهای برزنت، پوشش کالا و تجهیزات مختلف است که این موضوع بیشتر در کارخانه ها یا پوشش بار در حمل و نقل جاده ای مطرح می گردد.
یا به عنوان مثال از این پارچه برای تولید انواع چادرهای مسافرتی استفاده می ‌شود. همچنین انواع برزنت سایبان نیز همانطور که از نامش پیداست به عنوان آلاچیق نیز کاربرد دارد.
اگر قصد خرید برزنت سایبان را دارید، می ‌توانید از فروشنده بخواهید که پارچه برزنتی را با جنس پلی استر در اختیار شما قرار دهد تا از ویژگی ضد آب و مقاوم بودن آن بدین منظور استفاده کنید.
پارچه برزنت سایبان

دلایل استفاده از پارچه برزنت برای سایبان

پارچه های برزنتی انواع مختلفی دارند که بر اساس جنس و نوع مصرف، به دسته های مختلفی تقسیم بندی می شوند. برزنت سایبان از جمله این موارد است که به دلیل ضخیم بودن و همچنین مقاومت در برابر نور آفتاب، برای ساخت آلاچیق و سایبان بسیار مناسب می باشد.
سایبان های پارچه ای را می توان برای ورودی ساختمان، مغازه، فروشگاه یا در تراس به کار برد. این سایبان ها با توجه به پارچه مورد استفاده، در رنگ ها و طرح های مختلف تولید می شوند.
می دانید که یکی از کاربردهای اصلی سایبان، جلوگیری از عبور نور می باشد. از آنجایی که نور خورشید با تابش مستقیم خود در فصل تابستان می تواند بسیار آزاردهنده باشد، به همین دلیل برای جلوگیری از عبور نور مستقیم آفتاب، می توان از انواع سایبان ها استفاده کرد.
همینطور توصیه می شود که اگر در مناطق باران خیز زندگی می ‌کنید، بهتر است از پارچه برزنت به عنوان سایبان استفاده نمایید تا بتوان در فصول سرد سال از بارش برف و باران و ورود آن به داخل تا حد زیادی جلوگیری کرد.
گفتنی است که برزنت به کار رفته برای سایبان به دلیل قرارگیری در معرض شرایط محیطی گوناگون، باید دارای دوام و عمر طولانی باشد.
علاوه بر این در تولید سایبان های مغازه ها، رستوران ها و غیره می توان با روش های مختلفی بر روی پارچه های برزنتی تبلیغات چاپ کرد.

قیمت خرید برزنت سایبان

همانطور که مستحضر شدید برزنت یکی از بهترین نوع پارچه های موجود در بازار می باشد که موارد استفاده آن زیاد است؛ زیرا با استفاده از الیاف مصنوعی و طبیعی، امکان تولید انواع مختلفی از آن وجود دارد.
بدون شک یکی از پرفروش ترین پارچه ها برای تهیه و ساخت سایبان، همین پارچه است. از آنجایی که برزنت انواع متنوعی دارد، به همین دلیل از نظر قیمت با یکدیگر متفاوت هستند.
در حقیقت برای خرید برزنت های نسوز، شمعی، کانتینری، برزنت پلی استر، ضد آب، سقفی، برزنت سایبان و … باید هزینه ‌های متفاوتی پرداخت کرد.
یکی از دلایل این امر، تفاوت در متریال اولیه می باشد. مثلاً برای تهیه یک برزنت ضد آب باید از الیاف پلی استر استفاده نمود یا برزنت ۳ لا ۶ لا نخ، دارای ساختار متفاوتی با سایر انواع برزنت است.
به طور کلی می توان گفت که بیشتر انواع پارچه برزنت که دارای قیمت بالاتری می باشند، به صورت ضد آب یا آب گریز تولید می ‌شوند.
همچنین با توجه به شرایط بازار مواد اولیه و نوسانات نرخ ارز، قیمت برزنت سایبان نیز تغییر می کند، به طوری که در بعضی مواقع قیمت آن ها به صورت روزانه دستخوش تغییراتی می شود که این امر هم تولید کننده و هم مصرف کننده را دچار سردرگمی خواهد کرد.
سایبان برزنتی

شرکت پخش عمده سایبان برزنتی با بهترین قیمت

در گذشته برای خرید هر نوع پارچه ای باید به صورت حضوری مراجعه می کردیم، اما امروزه با استفاده از اینترنت می ‌توان به راحتی محصول مورد نظر را سفارش داد. یکی از ویژگی های مثبت این روش، دسترسی به انواع مختلف پارچه در بازار است.
اگر شما هم یکی از افرادی هستید که قصد خرید بهترین پارچه برزنت برای ساخت سایبان را دارید، باید بدانید که قبل از خرید پارچه برزنتی باید از وجود مراکز معتبر خرید، مثل وب سایت ‌یا شرکت سایبان برزنتی مطلع شوید. زیرا بسیاری از این مراکز هستند که پارچه ‌های برزنتی باکیفیت را با قیمت ‌های به صرفه عرضه می‌ کنند، لذا خرید این پارچه‌ ها برای شما بسیار سودآور خواهد بود.
در صورتی که پارچه برزنت نامرغوب در دراز مدت دچار آسیب شده و شما مجبورید که دوباره هزینه ای گزاف برای خرید آن پرداخت کنید.
مجموعه کمپ 24 یکی از مراکز معتبر برای خرید برزنت سایبان است که علاوه بر فروش آنلاین، می ‌تواند جامع ترین اطلاعات را درباره پارچه‌ های برزنتی در اختیار شما قرار دهد.