0
0

خرید ۱۲ مدل چادر مسافرتی با کیفیت و ارزان

نویسنده: مدیر فروش 04 تیر 1401
خرید چادر مسافرتی


چادر مسافرتی ارزان به دلیل استقبال بالای افراد برای تهیه آن توسط مراکز مختلفی ارائه می گردد و این مجموعه شرایط خرید ۱۲ مدل چادر مسافرتی با کیفیت و مقرون به صرفه مهیا شده است، پس جهت ثبت سفارش با کارشناسان فروش آن ارتباط برقرار کنید.

لوازم مختلفی برای آسان‌ تر کردن کمپین و سفر طراحی و تولید شده که شناخت این لوازم و تهیه برخی از ابزارهای ضروری موجب می شود، تا سفری راحت تر داشته باشید و هر زمان که تمایل پیدا کنید در بخش ‌های مختلف اتراق نمایید.
چادر مسافرتی یکی از مهمترین تجهیزات موجود در سفر است که با توجه به منطقه رفت و آمد و تعداد اعضای خانواده می توانید نمونه های متنوع این چادرها در بازار را تهیه کنید. همراه داشتن یک چادر مسافرتی مقاوم در برابر رطوبت موجب می ‌شود تا در یک شب سرد بارانی بدون نگرانی در صورت لزوم در طبیعت را بگذرانید.
شناخت مدل های مختلف چادر مسافرتی موجب می ‌شوند تا هرد فرد بر اساس شرایطی که قرار است از چادر استفاده کند، اقدام به خرید این محصول پر کاربرد نماید. در این مجموعه ۱۲ مدل چادر مسافرتی باکیفیت ارزان ارائه می گردد که جهت دریافت اطلاعات کاربردی می توانید با کارشناسان آن ارتباط برقرار نمایید.


بهترین چادر مسافرتی چه ویژگی هایی دارد؟

چادرهای مسافرتی در حال حاضر در تنوع بالایی از طرح، مدل، ابعاد و اندازه طراحی و تولید شده اند، تا بتوانند نیاز همه کاربران را پاسخ دهند.
چادرهای مسافرتی جزء مهم‌ترین ملزومات سفر محسوب می ‌شود که به همراه داشتن چادر موجب شده تا افراد لذت بیشتری از گشت و گزار در طبیعت ببرند. چرا که در صورت نیاز به استراحت کردن می توانید با کمک چادر به دور از نور خورشید اوقات خود را سپری کنید.
در حال حاضر انواع مختلف چادر مسافرتی وجود دارد که بررسی بهترین چادر مسافرتی و ویژگی های آن موجب شده تا بتوانید در بین تنوع بالا در بازار یک محصول کاربردی تهیه نمایید.
یک چادر مسافرتی مرغوب و با کیفیت باید از برخی ویژگی ‌ها برخوردار باشد تا بتوانید به خوبی از آن استفاده نمایید که مهمترین آنها شامل موارد ذیل است:
1. شرایط نصب آسان چادر مسافرتی
2. راحتی در حمل و نقل و جابجایی
3. داشتن وزن سبک و جمع شدن در سایز کوچک
4. داشتن کفی ضد آب
5. برخورداری از پوشش دوم و کاملاً ضد آب
6. داشتن یک اسکلت مقاوم در برابر وزش بادهای شدید
7. برخورداری از درب و پنجره های مناسب جهت تهویه هوا
8. به همراه داشتن ساک با کیفیت برای حمل و نقل آسان تر

بررسی 12 مدل چادر مسافرتی با کیفیت

چادر مسافرتی به عنوان یکی از بهترین لوازم سفر محسوب می ‌شود که به همراه داشتن یک چادر می تواند، خیال افراد را راحت کند. در صورت نیاز و اجبار به ماندن در طبیعت می توانند یک محیط امن برای خود و خانواده داشته باشند.
در حال حاضر برای سفرهای یک روزه و پیک نیک در طبیعت برخی از خانواده ‌ها از چادر مسافرتی استفاده می کنند، تا بتوانند با یک استراحت چند ساعته در طبیعت انرژی کامل برای روزهای آینده را به دست آورند.
کمپانی های تولید کننده چادرهای مسافرتی به شکل ویژه تری بر روی تولید این چادرها تمرکز کرده اند. هر روزه نمونه ها و مدل های متفاوتی از لحاظ شکل طراحی، ابعاد و اندازه، رنگ بندی و نوع متریال به بازار عرضه می کنند.
آشنایی با مدل های متفاوت چادر کمک می کند تا در هنگام خرید چادر مسافرتی بتوانید انتخاب های عاقلانه تری با توجه به نیاز، شرایط و هزینه ای که در نظر گرفته اید انجام دهید. در ادامه این مطلب به معرفی ۱۲ مدل چادر مسافرتی با کیفیت بالا می پردازیم که با توجه به نحوه باز و بسته شدن و نحوه قرار گیری بر روی زمین طبقه بندی می شوند:

چادر مسافرتی ساده

دل چادرها به صورت یک خط صاف بوده که از دو طرف به زمین کشیده می شوند، این چادر را به شکل قابل ملاحظه ‌ای پایدار است و به صورت یک نفره تا چند نفره می توان آن را برپا کرد. ارتفاع این چادر کم بوده و از آن بیشتر برای خوابیدن استفاده می کنند و جهت نشستن و انجام کارهای روزمره ایده آل نیست.


چادر مسافرتی فنری.

چادرهای مسافرتی فنری جزء ساده‌ترین چادرها قرار دارند که به دلیل راحت بودن نحوه نصب و راه اندازی مورد توجه زیادی قرار می گیرند. تنها کافی است که از ساک مورد نظر بیرون آورده و به لطف ستون های فنری در داخل بدنه، به صورت خودکار باز می شود. از این چادرها در فعالیت های حرفه ای کوهنوردی و طبیعت گردی استفاده می کنند.


چادر مسافرتی عصایی

چادر مسافرتی عصایی در اولین گزینش اکثر کمپرهای حرفه ‌ای و کوهنوردان قرار می ‌گیرد. در سازه این نوع چادرها ستون هایی از جنس فایبرگلاس قرار گرفته که موجب کاهش وزن شدید چادر می شود و کوهنوردان می ‌توانند این چادرها را به صورت تک نفره در کوله پشتی خود قرار داد و در کمپین های کوهستان و جنگل از آن استفاده کنند و شب ها را به راحتی در این فضاها به صبح برسانند. باز و بسته کردن این چادرها نیاز به آموزش دارد؛ اما کافیست که یک تا دو بار این کار را تکرار کنید و به راحتی می توانید ستون های عصایی را به یکدیگر متصل نمایید.


چادر مسافرتی اتوماتیک

چادرهای مسافرتی اتوماتیک برای افرادی که حوصله باز و بسته کردن چادر را ندارند، کاربردی است. این مدل از چادر شباهت زیادی به چتر دارد و ساختار فنرهای قرار گرفته در داخل چادر به شکل ترکیبی با مدل های عصایی طراحی شده که به راحتی باز و بسته می گردد. پس از باز کردن چادر فقط کافیست که پایه های آن را بر روی زمین قرار دهید، تا به آسانی شکل نهایی چادر بر روی زمین قرار بگیرد. چادر وزن زیادی داشته و برای حمل و نقل در کمپین ها مناسب نیست و فقط در مواردی می توان از آن استفاده کرد که تا محل کمپینگ بتوان با ماشین رفت.


چادر مسافرتی ژئودزیک

چادر ژئودزیک یکی از مستحکم ترین نوع چادرها محسوب می ‌شود؛ به دلیل شیوه خاص طراحی و استفاده از علم ریاضی در قرار دادن فنرها و پایه های چادر به راحتی در شرایط آب و هوایی طوفانی قابلیت استفاده دارد. در حال حاضر انواع چادر ژئودزیک از لحاظ ابعاد و اندازه طراحی شده اند، تا همه افراد به صورت گروهی و تک نفره بتوانند از این چادر استفاده کنند.


چادر مسافرتی گنبدی

چادر گنبدی جزء ابتدایی ترین طراحی ها در چادرهای مسافرتی محسوب می‌ شود که با استفاده از ستون های عصایی که قابلیت انعطف پذیری به شکل نیم دایره آن را طراحی می کنند. دیوارهای این چادر به صورت عمودی طراحی شده، به همین دلیل فضای زیادی برای استفاده در محیط وسط چادر وجود دارد. استحکام چادر در ابعاد کوچکتر با ظرفیت کمتر بسیار بالا بوده؛ اما هرچقدر ظرفیت اسکان چادر افزایش پیدا کند، در نتیجه ثبات آن هم کمتر می شود.


چادر مسافرتی تونلی

چادرهای تونلی را با استفاده از ستون های با انعطف بالا و از جنس فایبرگلاسی که به شکل نیم دایره خم شده هم طراحی و تولید می کنند، در برخی از مدل های تونلی از ستون های سخت استفاده می شود و استحکام خوبی دارند. امکان طراحی چادر تونلی در سایز بندی های مختلف و مناسب برای سفرهای خانوادگی می باشد.


چادر مسافرتی خط الرأسی

این چادر را به دلیل شیوه طراحی خاص با این نام معرفی می کنند، زیرا در هر سمت چادر یک ستون قرار گرفته که دو ستون را به وسیله یک ستون اضافی در سقف به یکدیگر متصل می نمایند. این چادر ثبات فوق العاده بالایی داشته و امکان راه اندازی چادر در سایزهای کوچک و به خصوص تک نفره با سرعت بالا فراهم است. نکته مهم این که در سایزبندی های مختلف این چادر محدودیت ارتفاع وجود داشته و جزء چادرهای مناسب برای خوابیدن قرار می گیرد.


چادر مسافرتی هرمی

چادر مسافرتی هرمی را بر اساس چادرهای سرخپوستی طراحی کرده ‌اند که به شکل تک ستون در وسط بوده و از اطراف توسط طناب هایی به زمین متصل می شود. این مدل چادر از بیرون نمای زیبا و جذاب ایجاد می ‌کند و با طراحی آن به صورت چند لایه می توان در شرایط آب و هوای مختلف به راحتی استفاده کرد. به همین دلیل جزء چادرهای پرطرفدار محسوب می شود که به صورت خانوادگی قابلیت استفاده دارند.


چادر مسافرتی خیم

چادر خیم جزء شناخته ‌شده‌ ترین چادرهای مسافرتی در بازار محسوب می شود که بر پایه یک پیچ و مهره ساده تمام سیستم این چادر استوار می گردد. با کمک پیچ و مهره می توان میله های انعطاف پذیر در چادر را به صورت مستقیم یا به شکل خم نگهداری کرد. اسکلت چادر را به طور دائم به پارچه آن اتصال می دهند، تا نصب و راه اندازی آن در کمترین زمان ممکن صورت بگیرد.

چادر ویساویس

پیشرفت هایی که در تولید چادرهای گنبدی و تونلی به وجود آمده با تلفیق این دو مدل طراحان سعی کرده اند تا به چادرهای مسافرتی ساختاری اضافه کنند که این ساختار به صورت اتاق های جانبی از هر طرف به چادرها اضافه می‌ شود و به عنوان فضای خواب خصوصی مورد استفاده قرار می گیرد.

چادر پاد

چادر پاد جزء چادرهای مسافرتی بزرگ و پرطرفدارند که خانواده ها ترجیح می دهند تا از آنها در طبیعت و کمپین ها استفاده کنند. دور تا دور بخش مرکزی چادر اتاق های کوچک متصل شده اند که بچه ها می توانند از آن برای اتاق خواب و بازی کردن استفاده کنند. به دلیل ارتباط با بخش مرکزی والدین می توانند با آرامش خاطر در چادر به استراحت بپردازند.

 
نحوه نگهداری از چادر مسافرتی

فرقی نمی ‌کند که کدام مدل چادر مسافرتی را تهیه کرده اید، بهتر است که از این محصول به خوبی نگهداری کنید، تا در طولانی مدت، بتوانید از آن استفاده نمایید.
در صورتی که تمایل دارید تا به طور مداوم از چادر مسافرتی استفاده کرده و طول عمر آن را افزایش دهید، نیاز است که چند نکته مهم و ضروری را رعایت کنید.
در این بخش به بررسی نحوه نگهداری از چادر مسافرتی و نکات مهم در حین استفاده آن می پردازیم:
به دلیل اینکه جنس چادرهای مسافرتی از پارچه انتخاب می شود، به هیچ عنوان نباید در معرض تماس با وسایل تیز و برنده قرار بگیرد.
در صورت برپایی چادر مسافرتی در فضای مرطوب و بارانی قبل از جمع کردن چادر حتماً از خشک شدن آن اطمینان کافی به دست آورد.
در وسایل حمل و نقل و جابجایی و همچنین هنگام نصب و راه اندازی، از قرار گرفتن مواد نفتی و آتش زا در کنار چادر جلوگیری کنید.
حتماً قبل از راه اندازی چادر در زیر آن زیراندازی قرار بدهید تا به شکل مستقیم با زمین در تماس نباشد.
با زیپ و پنجره های چادر رفتار ملایمی داشته باشید تا به راحتی دچار آسیب دیدگی نگردند.
از راه اندازی چادر در زیر درختان خشک و کوتاه خودداری کنید، چرا که شاخه ‌های درختان تیز بوده و ممکن است به چادر آسیب برساند.

 

نکات مهم برای خرید چادر مسافرتی ارزان

چادر مسافرتی یکی از ابزارهای لازم و ضروری برای سفر بوده که می تواند از افراد در شرایط سخت آب و هوایی محافظت کند. اغلب مسافران با به همراه داشتن یک چادر مسافرتی با آرامش بیشتری می توانند به دل طبیعت رفته و در صورت نیاز به ماندن ساعت های طولانی تر در طبیعت از چادر برای استراحت استفاده می کنند.
انواع مختلف چادر مسافرتی از لحاظ ابعاد و اندازه، قیمت ارائه به بازار و نوع جنس پارچه و همچنین شکل طراحی وجود دارد که ممکن است در هنگام خرید چادر مسافرتی برای انتخاب نمونه مناسب، دچار دغدغه و چالش شوید.
در واقع انتخاب چادر برای شرایط جوی مختلف یکی از چالش‌ برانگیزترین انتخاب ها است زیرا باید به نکات بسیار زیادی توجه شود، تا در نهایت بتوان از چادر برای طولانی مدت استفاده نمود.
در این مطلب به بررسی برخی از نکات مهم برای خرید چادر مسافرتی ارزان می پردازیم:


ظرفیت چادر

ظرفیت چادرهای مسافرتی از اولین مواردی است که باید بنا بر نیاز و تعداد افرادی که قرار است از آن استفاده کنند انتخاب کرد. مسئله مهم این بوده که برای استفاده از چادر در کوهستان یا کویر بهتر است از چادرهایی با ظرفیت دو نفره و چهار نفره استفاده نمایید، چرا که هرچه ابعاد چادر کوچکتر باشد استحکام آن افزایش پیدا می کند.


جنس پارچه چادر

در حال حاضر که صنعت نساجی پیشرفت های زیادی پیدا کرده، انواع مختلف پارچه با دوام و کیفیت خوب برای تولید چادر مسافرتی تولید شده اند که می توان به پارچه های برزنتی، پارچه های پلی استر، پارچه های نانو و موارد مختلف دیگر اشاره نمود. انتخاب یک چادر با داشتن پارچه مقاوم در برابر فشار، ضربه و سایش و پارگی و همچنین رطوبت موجب شده، تا از چادر های مسافرتی در هر شرایط آب و هوایی و به خصوص بارش های شدید باران و برف با خیال راحت استفاده نمایند.


ابعاد چادر مسافرتی

چادرهای مسافرتی در ابعاد مختلف طراحی و تولید شده که هر چقدر سایز چادر بزرگتر باشد مورد توجه برخی از افراد قرار می گیرد. البته برای استفاده در کوهستان و کویر نیاز است که چادرهایی با ابعاد کوچکتر انتخاب گردد. با توجه به منطقه ای که قرار است بیشتر از چادر استفاده کنید، توجه کردن به استانداردهای جهانی و انتخاب چادرهای مقاوم در شرایط سخت آب و هوایی موجب شده تا با خیال راحت از آن بهره ببرید.


جنس بدنه چادر

در حال حاضر از متریال های مختلفی مانند آلومینیوم، فولاد و همچنین فایبرگلاس برای بدنه چادر ها استفاده می کنند. استحکام و مقاومت بالای چادر متناسب با فضای مورد استفاده موجب شده تا در شرایط سخت با خیال راحت از آن استفاده کنید. فایبرگلاس یک آلیاژ بسیار مستحکم و مقاوم و با وزن سبک بوده که موجب می شود تا در کمپین های طولانی بدون خستگی بتوانید چادر را جابجا کنید.


تعداد درب و پنجره

تعداد درب و پنجره هایی که بر روی چادر طراحی می شوند؛ تأثیر زیادی بر تغییر هوای درون چادر دارد. البته وجود توری هایی بر روی پنجره و درب موجب شده، تا ضمن استفاده از هوای تازه از نفوذ حشرات و پرندگان نیز به داخل چادر جلوگیری نماید.


طریقه نصب و راه اندازی

چادر مسافرتی در چندین مدل از لحاظ نصب و راه اندازی طراحی و تولید می ‌شود که با توجه به هزینه ای که برای چادر در نظر گرفته اید و البته محل نصب آن می توانید هر کدام از این مدل ها را انتخاب کنید. برای مسافرت و کمپینگ با ماشین بهترین چادرهای اتوماتیک و چادرهای فنری است. اما این چادرها وزن سنگینی دارند و برای پیاده روی های طولانی توصیه نمی شود.

 
قیمت چادر مسافرتی چگونه است؟

قیمت چادر مسافرتی با توجه به کیفیت و کارایی که در اختیار شما قرار می دهد، مشخص می گردد. پس نیاز است که در هنگام خرید به ویژگی های چادر توجه بیشتری شود.
با توجه به اوضاع نابسامان اقتصادی در حال حاضر اغلب افراد ترجیح می‌ دهند تا چادر مسافرتی را با قیمت ارزان ‌تر تهیه کرده، تا بتوانند در هزینه های خود صرفه جویی نمایند.
اما مسئله مهم دیگری وجود دارد که به هیچ عنوان نباید در هنگام تهیه چادر مسافرتی ارزان کمیت را فدای کیفیت کنید. چرا که این چادرها می ‌توانند از جان شما در برابر خطرات مختلف محافظت نمایند. پس حتماً چادرهای با استحکام بالا و مقاوم تهیه نمایید، تا در طبیعت با خیال راحت از چادر استفاده کنید.
قیمت چادر مسافرتی به برخی از ویژگی و شرایطی که در روند تولید چادرها به کار رفته ارتباط پیدا می‌ کند. شناخا این ویژگی ها موجب می شود تا در هنگام انتخاب چادرها موارد مهم و مد نظر خود را انتخاب کرده و چادری با کیفیت خوب و ارزان تهیه نمایید.
عوامل مهم و موثر بر نرخ چادر مسافرتی:


برند تولید کننده

در حال حاضر چادرهای مسافرتی توسط کمپانی های بزرگ تولید می‌ شود که برخی از این کمپانی ها در تمام جهان از شهرت بالایی برخوردار می باشند. معمولاً چادرهایی که توسط برندهای مطرح تولید و به بازار ارائه می گردد از بالاترین سطح کیفیت برخوردار بوده و قیمت های بیشتری هم دارد. اما برخی از برندهای داخل کشور هم در زمینه تولید چادر مسافرتی به شکل تخصصی عمل کرده و چادرهای مناسب تر از لحاظ کیفیت و ارائه می کنند.


نوع پارچه

نوع پارچه ای که برای ساخت بدنه چادر مسافرتی مورد استفاده قرار می گیرد، از عوامل بسیار مهم در مشخص شدن نرخ آن در بازار می باشد. چرا که الیاف به کار رفته شده در روند تولید، تراکم بافت و حتی کارخانجات تولید کننده پارچه ها نیز اهمیت پیدا می کنند.


یک پوش یا دو پوش بودن چادر

برخی از برندهای تولید کننده تورهای مسافرتی را به صورت دوپوش طراحی می‌کنند که پوشش دوم برای شرایط سخت آب و هوایی کاربرد دارد در صورت ارائه پوشش دوم هزینه مربوط به چادر افزایش می یابد


لوازم جانبی

به همراه چادرهای مسافرتی لوازم جانبی متفاوتی ارائه می ‌گردد که هرچقدر تعدادی لوازم و کیفیت آنها بالاتر بوده، قیمت چادر هم بیشتر می گردد.

 
فروش انواع چادر مسافرتی به صورت مستقیم

چادر مسافرتی هم مانند سایر لوازم موجود در بازار دچار نوسانات قیمت می شوند، چرا که برای تولید چادرهای مسافرتی متریال های مختلفی مانند پارچه و فلز آلومینیوم، فولاد و بسیاری از تجهیزات دیگر استفاده می گردد.
کوچکترین تفاوت قیمت در هر کدام از اجزای چادر مسافرتی موجب می شود تا در نهایت بر نرخ چادر تأثیر بگذارد. البته واسطه ها نیز در به وجود آمدن این تغییرات نقش بسیار مهمی ایفا می کنند.
این مجموعه با فروش انواع چادر مسافرتی به صورت مستقیم توانسته، دست تمامی واسطه ها را از معاملات خود حذف کرده و با هزینه های تمام شده این محصول را به دست مصرف کننده نهایی برساند.
این مرکز از ابتدای تهیه متریال های لازم و ضروری برای تولید و آماده سازی چادر مسافرتی به شکل مستقیم عمل کرده و با کارخانجات نساجی و سایر کارخانجات دیگر ارتباطات گسترده دارد. برای ارائه محصولات آماده شده به بازار نیز به شکل مستقیم محصولات خود را به دست مصرف کننده نهایی می رساند.
راه های ارتباطی متفاوتی برای تماس با مجموعه کمپ ۲۴ وجود دارد که می‌ توانید از طریق مراجعات حضوری، تماس تلفنی یا از طریق پشتیبانی سایت با کارشناسان متبحر متخصصین مجموعه ارتباط برقرار نمایید. چرا که به دلیل وجود تنوع بالا در بین مدل های مختلف چادر، با بررسی شرایط و نیاز شما بهترین گزینه های موجود را پیشنهاد می‌ دهند.