0
0

بهترین برزنت فروشی | کمپ 24

نویسنده: مدیر فروش 27 بهمن 1400
برزنت فروشی
پارچه های برزنتی به عنوان یکی از پرتقاضاترین و پرفروش ترین پارچه های موجود در بازار شناخته می شوند. دلیل این امر، کیفیت مرغوب، استحکام بالا و ضد آب بودن این پارچه است.
همچنین این محصول طول عمر بالایی داشته و با قیمت های مقرون به صرفه به فروش می رسد؛ به همین خاطر، به یکی از پارچه های محبوب در بین مصرف کنندگان و واحدهای تولیدی تبدیل شده است.
اگر شما هم هنگام خرید پارچه برزنت دچار سردرگمی می شوید، همچنین در انتخاب مرکز برزنت فروشی معتبر تردید دارید، در این مقاله یک راهنمای جامع در اختیارتان قرار خواهیم داد.

تفاوت پارچه برزنتی با سایر پارچه ها

حتماً تا به حال پارچه برزنت را در کاور خودروها، انواع چادر مسافرتی، کیف و کفش، سایبان و … از نزدیک دیده اید. آیا می دانید چرا از این پارچه برای کاربردهای مختلف استفاده می ‌کنند؟
به طور کلی می توان گفت که پارچه‌ های ضد آب، مقاوم و سبک کاربرد زیادی در صنایع مختلف دارند و جایگزین پوشش های فلزی سنگین خواهند شد. مثلاً به جای استفاده از پوشش فلزی برای سقف کامیون ها، از چادر کانتینری که یک نوع برزنت است، استفاده می ‌شود.
در این حالت، پارچه برزنت استحکام، مقاومت و دوام همان پوشش فلزی را دارد، ضمن این که از نظر وزنی بسیار سبک تر است. همچنین از لحاظ قیمت نیز بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود.
علاوه بر تفاوت برزنت با سایر پارچه ها، این پوشش دارای انواع مختلفی نیز بوده، در واقع هر کدام از این انواع برزنت ویژگی ‌های متفاوتی دارند. مثلاً برخی آب گریز، برخی دیگر نسوز هستند.
معمولاً این پارچه ها در ابعاد و ضخامت های متنوع تولید می ‌شوند. همچنین جنس پارچه برزنت از کرباس یا پلی استر بوده و با روکش هایی از جنس یورتان یا پلاستیک پوشیده شده است. جنس ضد آب این پارچه ها، لایه ای از جنس پی وی سی دارد.
با این وجود به نظر می رسد که انتخاب بهترین نوع پارچه برزنت، کاری دشوار است. اما با توجه به مزایا و معایب انواع پارچه برزنت و بررسی نیاز خود، می ‌توانید انتخاب و خرید بهتری داشته باشید.
پارچه برزنتی

پارچه برزنت چه مصارفی دارد؟

برزنت با توجه به انواع مختلف شمعی، کانتینری (ترانزیتی)، نظامی و ... دارای کاربردهای زیادی است. از جمله در مراکز تولیدی پارچه و حتی کارخانجات صنعتی، از این پارچه معروف و بسیار کاربردی استفاده می شود.
در صنعت چادرسازی، سایبان و سقف مغازه ها و کافه ها نیز به وفور این پارچه ها مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین از برزنت برای ماشین های سنگین مثل تریلی و ماشین های باری، به عنوان چادر محافظ بار که به چادر کانتینری نیز معروف است، استفاده می شود.
پارچه برزنت در صنایع تولیدی نیز کاربرد گسترده ای دارد، از جمله صنعت کیف و کفش سازی. بیشترین استفاده از برزنت در این صنعت، در حوزه تولید کیف و ساک های مسافری است.
همچنین در تولید لباس نیز از این پارچه ها، اما از نوع تک لایه و نازک تر آن ها استفاده می شود. پس در کل می توان نتیجه گرفت که پارچه برزنت در میان سایر پارچه ها، بیشترین کاربرد را در صنایع و کارخانجات تولیدی داراست و سهم به سزایی در اشغال زایی دارد.

مزایای پارچه برزنت

پارچه برزنتی مزایت های بسیاری دارد که اولین و مهم ترین ویژگی این پارچه، ضد آب بودن آن است. به واسطه این خاصیت، به عنوان سقف یا سایبان بعضی مکان ها که در معرض آسیب بر اثر بارش های فراوان هستند، از این پارچه استفاده می شود.
همانطور که قبلاً اشاره شد، بیشترین استفاده از برزنت در صنعت چادرسازی است. از آنجایی که از چادر در محیط های باز استفاده می شود، بنابراین باید حتماً ضد آب باشد. همچنین در برابر نور آفتاب نیز از خود مقاومت نشان می دهد.
اما این پارچه ها یک مزیت دیگری که دارند، این است که گاهی به نحوی تولید می شوند که جنسی نسوز داشته و بالاترین توان تحمل را در مقابل حرارت دارا هستند.
از مزایای دیگر این پارچه ها می توان به قابل چاپ بودن بعضی از انواع برزنت اشاره کرد که به راحتی قابلیت چاپ لوگو یا طرح دلخواه بر روی این پارچه ها وجود دارد.
لیست قیمت پارچه برزنت

لیست قیمت پارچه برزنت درجه یک

برزنت پارچه ای مستحکم و ضد آب است که در ضخامت های مختلف در بازار خرید و فروش می شود. متناسب با جنس و موادی که در پارچه استفاده شده، انواع برزنت دارای قیمت های متفاوتی نیز هستند.
با توجه به شرایط حاکم بر بازار مواد اولیه و نوسانات ارز، قیمت پارچه برزنت دائماً در حال نوسان است. به طوری که در بعضی مواقع قیمت تمام شده پارچه حتی بصورت روزانه نیز دستخوش تغییراتی می گردد که هم تولید کنندگان، هم مصرف کنندگان را دچار سردرگمی می نماید.
جهت اطلاع از قیمت لحظه ای پارچه برزنتی می توانید به مراکز رسمی فروش این پارچه ها مراجعه کنید، یا از طریق سایت ها و مراکز برزنت فروشی اینترنتی نیز می توانید لیست قیمت را استعلام بگیرید.
خرید عمده پارچه برزنت

خرید عمده بهترین پارچه برزنتی در برزنت فروشی کمپ 24

می دانید که تهیه پارچه برزنت در متراژ بالا باید از طریق تولیدی ها، با قیمت عمده صورت گیرد؛ در غیر این صورت هزینه ها بسیار افزایش پیدا خواهد کرد. در تولیدی انواع متنوعی از این پارچه با ویژگی‌ های متفاوت وجود دارد.
یکی دیگر از تفاوت های برزنت با سایر پارچه ها در همین تنوع آن است. به همین دلیل برای هر صنعتی، نوع خاصی از برزنت به کار می رود. فروش اینترنتی پارچه برزنتی نیز موجب شده است که دسترسی آن برای مشتریان راحت تر باشد.
مجموعه کمپ 24 به عنوان یک برزنت فروشی عمده، ارائه دهنده بهترین نوع پارچه برزنتی با قیمت رقابتی بوده و شرایط یک خرید استثنایی و مقرون به صرفه را برای شما فراهم آورده است