0
0

5 مورد از بهترین مکان های کمپینگ بهاره

نویسنده: مدیر فروش 06 خرداد 1402
کمپینگ بهاره

در فصل بهار، کمپینگ علاوه بر تماشای طبیعت و غرق شدن در زیبایی آن، می تواند منبع خوبی برای آرامش باشد پس انتخاب بهترین مکان های کمپینگ بهاره به افزایش تجربه دلچسبتان خواهد افزود. با سفر به طبیعت و دور شدن چند روزه از شهر و زندگی روزمره، ذهن و روح انسان آرام می گیرد. در نهایت با طبیعت گردی، ذهن انسان استرس زدایی می کند و با تعامل با طبیعت، مهارت های زندگی را می آموزد.

بزرگترین نگرانی برای اکثر افرادی که کمپینگ را تجربه نکرده اند، وسایل و لوازم کمپینگ مناسب است. از آنجایی که این لوازم هزینه بالایی دارند باید با دقت بالایی برای رفتن به طبیعت به صورت مناسب مناطق کمپ انتخاب گردند، می توانید لوازم کمپ و مسافرت مورد علاقه خود را از مجموعه کمپ 24 خریداری نمایید. لوازم کمپینگ با تجهیزات مناسب و کامل برای دوستداران طبیعت که می توانند به راحتی سفر کنند، تجربه ای دلنشین خواهد بود.

در ادامه، بهترین مکان های کمپینگ بهاره را بررسی می کنیم و در مورد لوازم کمپ موجود در مجموعه کمپ 24 صحبت خواهیم کرد.

 

معرفی بهترین مکان های کمپینگ بهاری

از آنجایی که طبیعت کشور ما منحصر به فرد و بسیار زیبا است، بهتر است بهترین مکان های کمپینگ بهاره را برای سفرهای خود انتخاب کنیم، حتی اگر دور باشند. سفر کمپینگ با تجهیزات و لوازم کمپ کامل به این مناطق تجربه ای لذت بخش و به یاد ماندنی است.

 

دماوند - ترکیبی از سختی کوه و نرمی دشت

ترکیب زیبای دامنه های اطراف کوه دماوند با طبیعت سرسبز آن را به یکی از انتخاب های ما برای بهترین مکان های کمپینگ بهاره تبدیل کرده است. کوهی که در چشم برخی مردم یک کوه عادی و دیدنی است در قبال آن هدف اصلی کوهنوردان فتح و صعود به آن است، این دشت سرسبز اطراف دماوند مکان مناسبی برای کمپینگ است.

چشمه دیو آسیاب، دریاچه تار، چشمه تیز آب، آبشار یخی و برف تنگ لار و... از دیگر مکان های جذاب دماوند برای کمپ هستند. رسیدن به دماوند و لذت بردن از مسیر آن با تجهیزات ایمن و محکم از همه لحاظ تجربه بی نظیری خواهد بود. اگر می خواهید از طبیعت سرسبز دماوند لذت ببرید، می توانید با خودرو کمپ به غرب دماوند بروید. سپس در پارک ملی لار چادر بزنید و از چمنزارهای گلگون آن لذت ببرید.

اما اگر عاشق آبشارها، غارها و چالش های کوهستانی هستید، می توانید با خودروی مناسب آفود به غار افشان رود و آبشار جنگلک راه پیدا کنید و از صدای طبیعت و زیبایی طبیعت لذت ببرید.

 

رود سیروان نماینده معروف کردستان

این رودخانه در دل طبیعت بکر کردستان و در دل دامنه ها و دشت های سرسبز آن قرار گرفته است. ترکیبی از گیاهان و جانوران زیبا و همچنین صدای پرشور این رودخانه، آن را به عنوان یکی از بهترین مکان های کمپینگ بهاره شناخته شده است.

دریاچه زریوار، کوه شاهو، آبشار گویله، کوه آربابا و غیره. از زیباترین مکان های منطقه کردستان هستند که انتخاب خوبی از بهترین مکان های کمپینگ بهاره خواهند بود. اگر سفر خود را با تجهیزات سفر و کمپینگ کمپ 24 آغاز کنید، می توانید به این مقصد زیبا سفر کرده و علاوه بر زیبایی های منطقه  در روز از کمپ شبانه نیز لذت ببرید.

به رودخانه سیروان که می رسید در فصل بهار گیاهانی مانند ریواس در اطراف رودخانه به وفور می رویند. سنجاب ها دوباره مهمان شما خواهند شد و اگر ذاتا مهربان باشید حتما به سراغ شما خواهند آمد.

 

جنگل دالخالی قلب تپنده رامسر

دلخالی را می توان بهشت ​​ایران در شمال کشور دانست. از رامسر تا جنگل تنکابن و بعد از رامسر به طول هفت کیلومتر به این جنگل زیبا می رسید. طبیعت گردی و مناظر بی نظیر سرسبز دالخالی باعث شده هر ساله افراد زیادی این مقصد را جزو بهترین مکان های کمپینگ بهاره خود در نظر بگیرند.

سفر کمپینگ با لوازم مجهز تجربه ای خاص و جدید خواهد بود که این طبیعت جنگلی را جذاب تر می کند. تجهیزاتی که می تواند شما را به خوبی در مقصد بی نیاز و از همه لحاظ ایمن و کارآمد باشد. کمپ 24 موفق شده است بستری را برای شما فراهم کند که بتوانید کلیه لوازم سفر و کمپ مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت تهیه و به دل این مناطق بروید. اگر به دالخالی سفر کردید، لذت کامل از شبنم و مه صبحگاهی و کلبه های چوبی چشم نواز آن را فراموش نکنید.

شب بمانی جنگل دالخالی با چالش های زیادی مانند حشرات و شغال ها همراه است. پیشنهاد می کنیم در فصل بهار یک سفر یک روزه به کمپ بزنید و از زیبایی های این جنگل لذت ببرید. اما اگر می خواهید با چالش های بیشتری روبرو شوید، تجهیزات کمپینگ را به همراه داشته باشید.

 

ساحل درک چابهار - ترکیبی بی نظیر کویر و دریا

آیا تا به حال به ترکیب خشکی با طبیعت بکر دریا اندیشیده اید8؟ در مورد دیدن یک نخل کوچک زیبا در کنار دریای شفاف چطور؟ ساحل درک چابهار دقیقا همین قسمت از ایران و از بهترین مکان های کمپ بهاره است. برای رسیدن به آن 200 کیلومتری غرب چابهار یا 120 کیلومتری غرب کنارک رانندگی کنید.

برای به دست آوردن یک تجربه بی نظیر و لذت بردن از تمام آرامش این مکان، به روی شن و ماسه بروید و غروب خورشید را تماشا کنید. برای استفاده بیشتر از جاذبه های این ساحل، چادر خود را برپا کنید تا بتوانید طلوع زودهنگام خورشید را ببینید. در ساحل درک چابهار یک کمپ کویری خواهید داشت که می توانید سفر خود را با موج سواری و قایقرانی کامل کنید.

دریاچه گهر بمانند نگین زاگرس

اگر به دنبال بهترین مکان های کمپینگ بهاری هستید، دریاچه گهر بدون شک یکی از بهترین انتخاب های ما است. استان لرستان علاوه بر طبیعت کهن و سرسبز خود دارای نگینی است که از آب کوه اشترانکو سیراب می شود.

دریاچه ای که در آن مورچه ها، تخم ها و لاک پشت های جالب زندگی می کنند. حیواناتی مانند روباه، خرس، عقاب، جانوران وحشی، ببرها و دیگرا جانوران نیز با آرامش در کنار هم زندگی می کنند. درختان بلوط، پسته، زالزالک و انجیر نیز در این محیط زیبا رویش دارند.

رسیدن به این کمپ زیبا کمی سخت و طولانی به نظر می رسد اما ماشین مناسب خود را به آخرین مکان در شهر دورود ببرید. سپس خود را برای چهل دقیقه رانندگی آماده کنید و از سفر خود لذت ببرید. در واقع آبشار بیشک یا بیشه، مخمل کوه، دره شیزر، دره خزینه و بسیاری دیگرکه به مقابه گنج می مانند از دیگر مکان های زیبای لرستان هستند که می توانید از کمپ 24 با تهیه لوازم و تجهیزات ، سفر کمپینگ خود را به همره ماشین مناسب آغاز کنید و از طبیعت سرسبز لرستان لذت ببرید در بهار.

 

الزامات کمپینگ

برای داشتن یک سفر ایمن و محافظت شده، تهیه وسایل مورد نیاز قبل از انتخاب بهترین مکان های کمینگ بهاره ضروری است. این وسایل برای دسترسی آسان به صورت مجزا درج شده اند.

پوشاک و تجهیزات

کیسه خواب

زیرانداز کف کیسه خواب

بالش

چادر مسافرتی و کمپینگ

صندلی تاشو کمپ

چراغ شارزی و چراغ قوه

شارژر خورشیدی

مواد خوراکی و غذایی با ماندگاری بالا

پشه بند و کیسه محافظ حیوانات خانگی

لوازم آشپزی سفری

گاز مناسب کمپینگ

چای و قهوه فوری

لیوان فلزی یا تاشو

بطری آب

وعده های خشک و قابل حمل غدایی

لوازم بهداشتی

دستمال میکروفایبر و مرطوب

ضد عفونی کننده

شامپو خشک

دوش مخصوص کمپینگ

حوله مسافرتی

مواد شوینده تخریب ناپذیر

مسواک و خمیر دندان

کیسه زباله قابل تفکیک

کرم ضد آفتاب

پماد ضد نیش حشرات

جعبه کمکهای اولیه

 

خرید لوازم کمپینگ

جهت خرید لوازم کمپینگ استاندارد و با بالاترین کیفیت می توانید از محصولات متنوع مجموعه کمپ 24 استفاده نمایید. محصولات این مجموعه بدلیل تولید داخلی برخی اقلام و و واردات مستقیم دیگ اقلام با مناسب ترین و ارزانترین قیمت لوازم کمپ و سف عرضه می گردد.

چنانچه جهت انتخاب مناسب لوازم کمپ نیاز به مشاوره داشتید با مشاورین متخصص ما در تماس باشید تا در خرید بهترین تجهیزات سفر و کمپ در کنار شما باشند.