0
0

معرفی بهترین برندهای لوازم کمپینگ

نویسنده: مدیر فروش 20 خرداد 1402
برندهای لوازم کمپینگ

بهترین برندهای لوازم کمپینگ در کشور را می توانید از مجموعه کمپ24 تهیه نمایید. در این مجموعه انواع برندهای معروف و مشهور وجود دارند که با کیفیت و قیمت مناسب عرضه می شوند. شما نیز اگر از کوه نوردان و افرادی هستید که نیاز به وسایل و لوازم کمپینگ دارید، می توانید به صورت حضوری و یا غیر حضوری و به صورت اینترنتی نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید.

در این مقاله ابتدا به معرفی انواع لوازم کمپینگ و معرفی بهترین برندهای آن می پردازیم و سپس به راه های خرید مطمئن و باکیفیت خواهیم پرداخت.

 

وسایل و لوازم کمپینگ

ورزش کوه نوردی و همچنین سفر کمپینگ از کارهای مورد علاقه بسیاری از افراد است که حس بسیار خوبی به انسان می دهد ولی باید این نکته را مد نظر داشت که برای این کار باید لوازم و وسایل مخصوص را با خود به همراه داشته باشیم تا در برابر خطرات احتمالی که ممکن است در طی مسیر بوجود بیاید دچار مشکل نشویم.

لوازم و وسایل کمپینگ از تنوع بسیاری برخوردار هستند که مهم ترین آن ها را می توان چادر، کوله پشتی، کیسه خواب، لوازم آشپزی، کفش، آتش زنه، ابزار توالت، کلاه مخصوص، دوربین شکاری و غیره را نام برد. این تجهیزات و بسیاری از تجهیزات دیگر شاید در نگاه اول بسیار مهم به نظر نرسد اما وجود آن ها در مسیر های طولانی و سنگین بسیار پر اهمیت می باشد چون که شرایط آب و هوایی در مناطق کوهستانی که بیشتر برای کمپ استفاده می شوند غیرقایل پیش بینی است و باید تمامی جوانب را در نظر گرفت.

 

معرفی بهترین برندهای لوازم کمپینگ

وسایل و لوازم کمپینگ در برندهای مختلف و بسیار زیادی تولید می شوند اما آن چیزی که بسیار مهم و با اهمیت می باشد انتخاب باکیفیت ترین و بادوام و مقاوم ترین آن ها است که در همه برندها وجود ندارند و بعضی از آن ها از کیفیت و مرغوبیت پایین تری برخوردار هستند. همانطور که اکثرا در جریان هستید بهترین و مناسب ترین برندهای لوازم کمپینگ برای کشورهای اروپایی و آمریکایی هستند و این نوع برند ها معمولا در کشور ما به دلیل تحریم ها وجود ندارند یا بسیار کم هستند. اما امروزه بسیاری از کشورهای آسیای از جمله چین به تولید محصولات و لوازم کمپینگ پرداخته که کیفیت آن ها با برندهای کشورهای اروپایی و آمریکایی قابل رقابت است که در اینجا به معرفی چند برند این لوازم و تجهیزات می پردازیم.

1-برند نیچرهایک: این برند در سال 2005 در چین تاسیس شد این کمپانی تولیدات خود را منطبق بر خواسته های مشتریان خود قرار داده است و از دیدگاه بسیاری از مصرف کنندگان این برند قابل مقایسه با بسیاری از برندهای معتبر و گران قیمت اروپایی نیز می باشد و از نظر قیمت هم بسیار به صرفه است.

2-برند پکینیو: این برند در ایران بسیار معروف و از آن با نام کله گاوی هم یاد می شود که به صورت رسمی در ایران هم نمایندگی دارد و از تولیدات کشور چین می باشد. پکینیو تولید کننده بسیاری از لوازم و تجهیزات مانند چادر های مخصوص کوه نوردی، چادرهای مخصوص کمپینگ و چادرهای مخصوص ارتفاعات بالا، عصای کوه نوردی، فلاسک کوه نوردی و زیرانداز می باشد.

3-برند سالومون: از مطرح ترین و پرطرفدار ترین برند در ایران و بسیاری از کشورها را می توان برند سالومون برشمرد که متعلق به کشور فرانسه می باشد که در سال 1947 توسط فرانسیس سالومون و همسرو فرزندش تاسیس شد. این برند در سال 1997 به کمپانی آدیداس واگذار شد و در سال 2005 به کمپانی فنلاندی ام اسپورتز فروخته شد. این کمپانی بیشتر محصولات خود را برای کوهنوردی و کمپینگ تولید می کند و محصولات آن نیز بسیار مقاوم و با کیفیت می باشد و به همین جهت بسیار بازار فروش خوبی دارد.

4- برند چانوداگ: این برند از بزرگترین کمپانی های فرانسه می باشد که محصولات تولیدی این کمپانی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است این شرکت تولید کننده انواع لوازم میز و صندلی تاشو، چادر مسافرتی و زیرانداز بادی و لوازم پخت و پز مسافرتی می باشد.

5-برند کلمبیا: این برند یک شرکت تجهیزات ورزشی و پوشاک آمریکایی است که یک برند بسیار معروف در جهان است این شرکت آمریکایی فعالیت خود را در سال 1938 آغاز و به عنوان یکی از متخصصین تولید پوشاک کوهنوردی و اسکی به بازارهای جهانی معرفی گردید.

6-برند فورکلاز: یکی دیگر از برندهای محبوب و مشهور می باشد که زیر مجموعه کمپانی دیکتلون بوده که محصولات و لوازم کمپینگ را تولید و عرضه می نماید.

7- برند کلمن: این برند در سال 1900 در ایالات اوکلاهاما به وجود آمد و هدف اصلی از تاسیس این کمپانی تولید محصولات کمپینگ و سفرهای تفریحی فضای باز بود. این برند نیز دارای کیفیت و محبوبیت بالایی است.

 

خرید بهترین برندهای لوازم کمپینگ

همانطور که در بالا نیز اشاره شد برای داشتن یک سفر مناسب و یا یک کوه نوردی خوب داشتن لوازم و وسایل مناسب برای این کار بسیار مهم و ضروری است که کمپانی ها و برندهای زیادی اقدام به عرضه انواع این وسایل و تجهیزات نموده اند و هر کدام از آن ها دارای ویژگی ها و کیفیت مخصوصی دارند و در بازار نیز رقابت شدیدی بین این کمپانی ها وجود دارد.

بازار ایران نیز از این قاعده مستثنا نبوده و برندهای مختلفی وجود دارد و ه رکدام دارای طرفداران مخصوص خود هستند اما در این میان بسیاری از این برندها فیک بوده و دارای کیفیت مناسبی نیستند و متاسفانه به خاطر قیمت ارزان آن در بازار خرید و فروش می شوند. اما اگر برای شما محصول با کیفیت و مقاوم و بادوام بسیار اهمیت دارد و از طرفی نیز به دنبال این محصولات با قیمت مناسب هستید می توانید با مجموعه کمپ 24 تماس گرفته و ضمن کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع برندهای موجود و همچنین کیفیت و قیمت هر کدام از آن ها با کارشناسان و متخصصان این مجموعه نسبت به خرید مطمئن و باکیفیت خود اقدام نمایید.

مجموعه کمپ 24 با سال ها تجربه و تخصص در زمینه عرضه بهترین و مناسب ترین برند های لوازم و وسایل کمپینگ در کشور توانسته در بین رقبا جایگاه ویژه و بالایی را در کشور کسب نماید.