0
0

پشه بند مسافرتی 8 نفره مناسب سفر و طبیعت

نویسنده: مدیر فروش 28 اسفند 1400
پشه بند مسافرتی
پشه بند مسافرتی از جمله تجهیزات مهم و ضروری برای سفر و طبیعت‌ گردی است. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید یک پشه مسافرتی استاندارد و باکیفیت را دارید، باید بگوییم که اصلاً جای نگرانی نیست.
در این مقاله سعی داریم با توجه به تنوع زیاد مدل‌ و قیمت پشه بند مسافرتی 8 نفره یا 12 نفره یا غیره، نکات کلیدی و مهمی را که هنگام خرید این وسیله باید به آن ها توجه داشت را بیان کنیم.

پشه بند مسافرتی چه کاربردی دارد؟

فصل تابستان برای برخی طاقت فرساست و گاهاً افراد تمایل دارند تا خارج از چهار دیواری، در فضایی آزاد اوقات خود را سپری کرده و کمی استراحت نمایند. اکنون تصور کنید در گوشه ای دنج حتی در تراس منزل خود دراز کشیده اید و می خواهید از محیط باز لذت ببرید.
بی شک حشرات موجود در هوا، خلوت شما را به هم خواهند زند و باعث آزار می شوند؛ پس راه چاره چیست؟ پشه بندها جزو کاربردی ترین تجهیزاتی هستند که برای جلوگیری از آزار حشرات مورد استفاده قرار می گیرند.
این وسیله از پارچه تور مانند تشکیل شده که دارای منافذ بسیار ریز است. لذا حشرات به هیچ عنوان قادر به ورود نیستند، در حالی که امکان گردش هوا به طور کامل وجود دارد.
پشه بندها بر اساس محل استفاده، جنس، نحوه نصب و برپایی و ... دارای انواع مختلفی هستند که از رایج ترین نمونه آن ها می توان به پشه بندهای مسافرتی اشاره کرد.
برای کسانی که دائم در حال سفر و طبیعت گردی هستند، این نوع پشه بند یک وسیله بسیار کاربردی و حتی ضروری به شمار می رود. در حقیقت پشه بند مسافرتی برای فصل های گرم سال بهترین انتخاب است، ضمن این که از ورود حشرات نیز جلوگیری می نماید.

رایج ترین نوع پشه بند مسافرتی

همانطور که مستحضر شدید پشه بند مسافرتی از وسایل ضروری به شمار می رود، زیرا نه تنها در سفر بلکه در حیاط خانه یا در باغ، حتی داخل اتاق ها نیز قابل استفاده است. این وسیله عموماً با پارچه های توری تولید شده تا از نفوذ حشرات و جانوران موذی به داخل جلوگیری کند.
پشه بند فنری از دسته پشه بندهای مسافرتی به حساب آیند که بسیار از لحاظ کاربرد سهل و آسان است و از طرفدارداران ویژه ای برخوردا است.است. بارزترین ویژگی این محصول نصب بسیار راحت آن است و قیمت مناسبی نیز دارد.
بدنه پشه بند مسافرتی فنری از جنس توری ساخته شده است که جنس آن بسیار محکم است، این پشه بند به دلیل کیفیت بالای متریال کاربردی در مقابل ضربه مقاوم بوده و دچار پارگی نمی گردد.. همچنین این وسیله وزن بسیار سبکی هم دارد و به راحتی می توان آن را جا به جا کرد.
باید گفت که فنر به کار رفته در این نوع پشه بند، دارای جنس مرغوب و درجه یک بوده که از انعطاف پذیری بالایی نیز برخوردار است. این فنرها برای محافظت بیشتر و جلوگیری از آسیب به بدنه پشه بند با یک لایه ابریشمی پوشانده شده اند.
مکانیزن برپایی و باز کردن پشه بند فنری درست بمانند یک چادر مسافرتی عمل می کند. با چندین بار تمرین براحتی از پس آن بخواهید آمد. ظرفیت های تولیدی این پشه بند مسافرتی در گنجایش های 6 نفره، 8 نفره و 12 نفره می باشد. همچنین در ابعاد کوچکتر جهت کودکان و خردسالان نیز تولید می گردد.

راهنمای خرید پشه بند مسافرتی

گفته شد که پشه‌ بند مسافرتی انواع مختلفی دارد که تفاوت آن ‌ها در مکانیسم باز و بسته شدن، همینطور سایز یا ظرفیت آن‌ هاست. دقت داشته باشید که برخی مدل ‌ها نیاز به چهار گوشه برای گره زدن بند دارند که استفاده از آن ها کمی دشوار خواهد بود.
به اندازه پشه ‌بند هم حتماً توجه داشته باشید. اگر یک خانواده چند نفره هستید، حتماً یک پشه بند مسافرتی 8 نفره را انتخاب کنید، زیرا هم قیمت آن اقصادی ‌تر است و هم برای استفاده راحت ‌تر هستید.
می دانید که تمامی مدل های پشه ‌بند از تور دوخته می ‌شوند. دو نوع تور برای دوخت این وسیله وجود دارد، تور پلاستیکی و تور پارچه ‌ای. تور پلاستیکی هوا را به خوبی از خود عبور می ‌دهد، از این رو فضای داخل زیاد گرم نمی ‌شود.
در مقابل، تور پارچه ‌ای قابلیت عبور هوای آزاد را نداشته و عبور و مرور هوا به داخل امکان پذیر نخواهد بود. در حالت کلی توصیه می ‌شود توری را انتخاب کنید که در هر سانتی ‌متر پارچه، حداقل ۴۰ سوراخ وجود داشته باشد.
شایان ذکر است که درب پشه‌ بندهای مسافرتی به دو روش باز و بسته می‌ شود. مدل های زیپ دار از ایمنی خیلی بالایی برخوردارند، زیرا هیچ درزی برای ورود حشرات به داخل پشه بند وجود ندارد.
از طرفی نمونه های چسبی به گونه ای هستند که دو عدد چسب نر و ماده روی درب دوخته شده که با نزدیک شدن چسب ‌ها به هم درب بسته می ‌شود. در این مدل ها ممکن است قسمتی از درب به خوبی قفل نشود و حشرات از آن نواحی وارد شوند.
نکته مهم دیگر قبل از انتخاب پشه بند مناسب و استاندارد، توجه به نوع دوخت است. اگر پارچه بدنه پشه بند باکیفیت باشد اما دوخت مناسبی نداشته باشد، ممکن است با اندک فشاری از ناحیه دوخت پاره و غیر قابل استفاده گردد.
در نهایت هم قیمت پشه بند مسافرتی نقش مهمی در انتخاب شما دارد. ابتدا بودجه خود را مشخص نمایید، با این کار مدل ‌هایی که در رنج قیمتی قرار ندارند، حذف شده و انتخاب آسان تر می ‌شود.

سفارش آنلاین پشه بند مسافرتی 8 نفره

انواع و اقسام پشه بندهای مسافرتی جزو محصولات کاربردی هستند که در فصول گرم سال، فروش آن ها افزایش می یابد. کیفیت این تجهیزات با طول عمرشان رابطه مستقیمی دارد، حال اگر کیفیت پشه بند پایین باشد، باید دو مرتبه برای خرید آن هزینه کرد.
از این رو، مشتریان اغلب به دنبال راهکاری به صرفه برای خرید پشه بند مسافرتی استاندارد با کیفیت درجه یک هستند. از طرفی با وجود این همه آشفتگی در بازار نیز نمی توان پشه بند را با قیمت ارزان خریداری نمود.
اما هنوز هم مراکزی وجود دارند که علی رغم سود و منفعت خود، برای کمک به اقتصاد کشور تلاش می کنند که این مجموعه یکی از باسابقه ترین آن ها به شمار می رود. جهت سفارش پشه بند مسافرتی 8 نفره با قیمت مقرون به صرفه، همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.