0
0

5 عامل مهم در تعییین قیمت چادر مسافرتی 4 نفره

نویسنده: مدیر فروش 30 ارديبهشت 1402
قیمت چادر مسافرتی

قیمت چادر مسافرتی 4 نفره با توجه به ابعاد و اندازه چادر و همچنین جنس متریال هایی که در روند تولید چادر مورد استفاده قرار گرفته مشخص می شود. به غیر از این ویژگی ها، با انتخاب یک مرکز خرید معتبر مانند مجموعه کمپ 24 می توانید به بهترین قیمت در کنار کیفیت مناسب دست پیدا کنید.

 

بررسی ابعاد چادر مسافرتی 4 نفره

 

چادر مسافرتی 4 نفره که جزء چادرهای جمع و جور برای خانواده های کم جمعیت است، به طور معمول از جنس پارچه های برزنتی شمعی و مقاوم در برابر رطوبت تولید می شود. چادرهای با کیفیت بالایی که در حال حاضر در بازار مشاهده می کنید، خیال شما را از رفتن به طبیعت و سفرهای مختلف راحت می کنند. چرا که در طی مسیر هر زمان نیاز به استراحت داشته باشید، می توانید از چادرها استفاده کنید.

هنگامی که قصد خرید چادر مسافرتی را دارید به غیر از بررسی قیمت چادر مسافرتی 4 نفره نیاز است که ابعاد و اندازه چادرها را هم به دقت بررسی نمایید. چرا که ممکن است برای مدت زمان طولانی بخواهید از یک چادر استفاده کنید. به همین دلیل بهتر است از نوع استاندارد این چادرها تهیه نمایید.

نکته مهم ظرفیت چادرهای مسافرتی است که معمولاً برای افراد به صورت نشسته محاسبه می شود. با شنیدن چادر مسافرتی 4 نفره باید بدانید که این چادر برای خوابیدن دو نفر مناسب است، پس به طور کامل باید ظرفیت چادرها را برای خوابیدن افراد تقسیم به دو کرد.

اما ابعاد چادر از لحاظ طول و عرض و ارتفاع هم بسته به مدل های مختلف چادرها ممکن است تغییر پیدا کند. حتی گاهی اوقات به شکل سفارشی چادرها را طراحی می کنند که ابعاد و اندازه کاملا مناسب با شرایط افراد در نظر گرفته می شود. اما به صورت استاندارد در برخی از چادرها ابعاد مشخصی وجود دارد که در ادامه به بررسی آن می پردازیم:

  • طول چادر مسافرتی 4 نفره بین 180 تا 208 سانتی متر
  • عرض چادر مسافرتی 4 نفره بین طلا 180 تا 208 سانتی متر
  • ارتفاع چادر مسافرتی 4 نفره بین 145 تا 180 سانتی متر

 

چادر مسافرتی با کیفیت بالا چه ویژگی هایی دارد

 

زمانی که قصد خرید چادر مسافرتی چهار نفره را دارید در بازار با تنوع بالایی از طرح ها، مدل ها، برندها و بسیاری از موارد دیگر روبه ‌رو می ‌شویم که ممکن است به راحتی بتوانید از میان این تنوع یک چادر مناسب انتخاب کنید.

شناخت برخی از ویژگی هایی که چادر مسافرتی با کیفیت بالا از آن برخوردار است، به شما کمک می‌ کند تا با بررسی نوع متریال های استفاده شده در روند تولید چادرها یک محصول کاربردی تر انتخاب کنید.

به طور معمول قیمت چادر مسافرتی 4 نفره با توجه به کیفیت و ویژگی های آن هم مشخص می گردد که می توانید متناسب با بودجه در نظر گرفته شده چادرها را انتخاب نمایید. در ادامه به بررسی برخی از ویژگی های منحصر به فرد این چادرها می پردازیم:

مقاومت در برابر باد

چادرهای مسافرتی که در برابر باد از مقاومت بالایی برخوردارند، در مواجهه با بادهای شدید دچار پیچیدگی یا رانده شدن نمی شوند و باد در داخل فضای چادر نفوذ نمی کند.

ضد آب بودن چادر

چادرهای ضد آب معمولا از پارچه هایی تولید می شوند که در برابر باران و رطوبت مستقیم از مقاومت بالایی برخوردارند و با خیال راحت در فصول سرد سال هم می توان از آنها استفاده کرد.

نوع پارچه مورد استفاده برای تولید

پارچه هایی که برای تولید چادر مسافرتی مورد استفاده قرار می ‌گیرد متناسب با هدف نهایی استفاده از چادر، از پارچه های برزنتی، پارچه های پلی استر، پارچه های نایلون، پارچه های کتان و چرم و بسیاری از موارد دیگر انتخاب می شوند که هر کدام از آنها ویژگی های خاصی دارند و مستقیم بر روی قیمت چادر مسافرتی 4 نفره تأثیر می گذارند.

وزن چادر مسافرتی

وزن در چادرهای مسافرتی جزء موارد بسیار مهم است که می تواند بر روی هزینه ها تأثیر بگذارد، چرا که هر چقدر چادر وزن سبک تری داشته باشد، حمل و نقل آن آسان تر بوده و در یک کوله پشتی و خودرو می ‌توان آن را جابجا کرد.

طراحی چادر مسافرتی

چادرهای مسافرتی که در طرح های مختلفی تولید می شوند که برخی از آنها به راحتی نصب شده و کارایی زیادی دارند؛ اما برخی نیاز به ابزارهای جانبی برای نصب و راه اندازی نیاز پیدا می کنند.

 

قیمت چادر مسافرتی 4 نفره چگونه است؟

 

قیمت از مسائل بسیار مهمی است که در هنگام خرید هر نوع لوازمی مدنظر قرار می ‌گیرد، چرا که معمولاً بودجه ‌های محدودی برای خرید وجود دارد. قیمت چادر مسافرتی 4 نفره در بازار متنوع است. چرا که متریال های مورد استفاده برای تولید این محصول در تنوع بسیار زیادی ارائه می گردند.

عوامل زیادی وجود دارند که می توانند مستقیم یا غیر مستقیم بر روی قیمت چادر مسافرتی تأثیر ایجاد کند. شناخت برخی از این عامل ها کمک می کند تا با بررسی دقیق، متناسب با نیازهای خود اقدام به خرید نمایید. چرا که به طور حتم یک چادر مسافرتی مقاوم در برابر سرما و ضد آب به نسبت چادرهای مسافرتی معمولی قیمت بالاتری دارند. پس متناسب با شرایطی که قرار است از چادر استفاده کنید و همچنین فصلی که قرار است چادر را به کار ببرید، می توانید هزینه خرید را تعیین نمایید.

به طور کلی می ‌توان گفت که قیمت چادر مسافرتی 4 نفره به چند عامل مهم ارتباط پیدا می کند که در ادامه به ذکر آنها می پردازیم:

  1. کیفیت متریال های مورد استفاده در روند تولید چادر
  2. ابعاد و اندازه های چادر
  3. برند تولید کننده چادر
  4. مراکز عرضه و فروش چادرهای مسافرتی
  5. ویژگی‌ ها و مشخصات چادرهای مسافرتی


خرید بهترین چادر مسافرتی 4 نفره از کمپ 24

 

بهترین چادر مسافرتی 4 نفره از بخش مشخصات و ویژگی هایی مانند مقاومت در برابر باد، سرما و رطوبت و بسیاری از موارد دیگر برخوردار است. اما پیدا کردن یک مجموعه که بتوان به محصولات آنها اعتماد کرده و چادرهای مسافرتی را تهیه کرد، اهمیت می یابد.

مجموعه کمپ 24 جزء بهترین مراکزی است که با خیال راحت تر می توانید انواع چادر مسافرتی را از آنها تهیه کنید. کارشناسان و متخصصین مجموعه در زمینه های مختلف اطلاعات کاملی ارائه می دهند، تا خریدار با در نظر گرفتن تمامی ویژگی ‌ها و مشخصات اقدام به خرید بهترین چادر مسافرتی 4 نفره کنند.

مسئله مهم در هنگام انتخاب، قیمت چادر مسافرتی 4 نفره است که می ‌تواند بر روی تصمیمات افراد تأثیر بگذارد. از آنجایی که در مجموعه کمپ 24 به شکل مستقیم از تولید کننده، این محصول را تهیه می کنید، می توانید به قیمت های درب کارخانه جات دست پیدا کنید. پس بدون دغدغه و نگرانی تجربه خرید لذت بخش و مرغوب و با کیفیت را در کنار هزینه مقرون به صرفه به دست آورید.