0
0

مرکز فروش پارچه برزنت ۳ لا ۶ لا ضد آب مستقیم از تولید کننده

نویسنده: مدیر فروش 24 فروردين 1401
پارچه های برزنتی را از نخ های تابیده شده در الیاف تار و پود تولید می کنند که بسته به ضخامت نخ ها ضخامت این پارچه ها نیز مشخص می گردد. پارچه برزنت ۳ لا ۶ لا جزء پراستفاده ترین نوع پارچه‌ های برزنت است.
فروش پارچه برزنت ضد آب مستقیم از تولید کننده موجب شده تا این پارچه با کیفیت بالاتر و قیمت مناسب به دست مصرف کننده نهایی برسد. در صورت شناخت فروشندگان مستقیم می ‌توانید تا حد زیادی در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

برزنت ۳ لا ۶ لا و مشخصات آن

در کارخانجات نساجی معمولا از الیاف پنبه و پلی استر نخ‌ های با تاب های مختلف تولید می کنند تا برای بافت پارچه مورد استفاده قرار بگیرد. برای پارچه های برزنتی از نخ های با تاب های مختلف استفاده می ‌کنند تا این پارچه با ضخامت های گوناگون تولید گردد.
هر چقدر که تعداد تاب ها‌ی نخ بکار برده شده در روند تولید پارچه بیشتر باشد، در نتیجه پارچه از ضخامت و گرماژ بالاتری برخوردار می گردد. یکی از استانداردهایی که در کارخانجات نساجی تولید پارچه های برزنت، رعایت می شود به کار بردن نخ های ۳ لا ۶ لا است که معمولاً پارچه های برزنتی با ضخامت مناسب و کیفیت خوب تولید می گردد.
در حال حاضر در کارخانجات نساجی تولید پارچه های برزنتی این پارچه ها را در چند طیف رنگی مختلف مانند رنگ مشکی، سبز، خاکی، رنگ طوسی و گاهی اوقات رنگ های سفید تولید می کنند.
در حال حاضر امکان تولید پارچه های برزنت در عرض های ۱۰۰ سانتیمتر، ۱۵۰ سانتیمتر و دو متر وجود دارد و گاهی اوقات این پارچه ها با عرض های بالاتر نیز تولید می شوند تا برای مصارف مختلف بدون دوخت و دوز بتوان از پارچه های برزنتی یکپارچه استفاده کرد.
در هنگام فروش پارچه برزنت ۳ لا ۶ لا لازم است که برخی از مشخصات و ویژگی های این پارچه مد نظر قرار بگیرند که عبارتند از:

مقاوم در برابر رطوبت

این پارچه در برابر نفوذ آب و رطوبت مقاومت بالایی داشته و تا فشار آب ۱۰۰۰ میلی لیتر می تواند در برابر نفوذ آب مقاومت کند.

مقاومت در برابر باکتری

این پارچه در برابر باکتری ها از مقاومت خوبی برخوردار بوده و با قرارگیری در معرض رطوبت برای طولانی مدت دچار کپک زدگی نمی گردد.

ثبات رنگی بالا

رنگ مورد استفاده در روند تولید پارچه های برزنتی به گونه ای است که پس از یک بار شستشو کیفیت آن از بین نمی ‌رود و در برابر اشعه نور خورشید دچار رنگ پریدگی نمی گردد.

استحکام و مقاومت بالا

پارچه های برزنت ۳ لا ۶ لا در برابر هرگونه کشش، سایش و فشار مقاومت خوبی داشته و به راحتی در برابر ضربات نوک تیز دچار پارگی نمی شود.

عایق حرارتی

پارچه های برزنتی در برابر حرارت کاملاً مقاوم بوده و می تواند جلوی نفوذ حرارت را بگیرند به همین سبب از آنها به عنوان عایق در مصارف مختلف استفاده می کنند.

موارد کاربرد پارچه برزنت

پارچه های برزنتی که با ضخامت های متفاوت طراحی و تولید می ‌شوند، برای مصارف گوناگون در تمامی صنایع کاربرد دارند.
پارچه برزنت ۳ لا ۶ لا جزء پارچه هایی با ضخامت مناسب و انعطاف پذیری خوب که به راحتی می‌ توان در شرایط خاص از آن استفاده کرد.
از مهم ترین موارد استفاده و کاربرد پارچه های برزنتی می توان به موارد ذیل اشاره کرد:
• مورد استفاده برای دوخت انواع چادرهای مسافرتی در ابعاد و اندازه های مختلف
• در تولید چتر و سایبان های مناسب برای باغ، ساحل و کافی شاپ ها
• در صنعت تولید کیف و کفش استفاده از ضخامت های مناسب
• در روند تولید چادرهای خودرو به عنوان روکش بار و چادرهای محافظتی خودروها
• به عنوان کاور محافظ دستگاه های صنعتی و دستگاه‌ های خاص بیمارستانی

قیمت پارچه برزنت ۳ لا ۶ لا چگونه مشخص می شود؟

قیمت پارچه برزنت ۳ لا ۶ لا به دلیل موارد استفاده و کاربردهای گسترده ای که دارد برای مراکز تولیدی که به حجم عمده از این پارچه نیاز دارند، اهمیت پیدا می ‌کند. معمولاً خریداران عمده به دنبال یافتن لیست قیمت این پارچه ها هستند تا بتوانند با توجه به نیازهای خود و هزینه در نظر گرفته شده خریدهای مقرون به صرفه انجام دهند.
معمولاً برای خریداران عمده این دغدغه فکری وجود دارد که قیمت پارچه برزنت ۳ لا ۶ لا به چه عواملی ارتباط پیدا می ‌کند و در واقع بر چه اساسی این پارچه را قیمت ‌گذاری می نمایند.
قیمت گذاری پارچه های برزنتی با توجه به موارد مختلفی که در روند تولید پارچه طی شده و همچنین نحوه ارائه آن به بازار تعیین می ‌شود. در این بخش سعی می ‌کنیم تا مهمترین عوامل مرتبط با قیمت پارچه برزنت ۳ لا ۶ لا را بررسی کنیم:
کیفیت الیاف ‌
الیافی که در روند تولید این پارچه ها در کارخانه مورد استفاده قرار می‌ گیرند، از الیاف طبیعی و مصنوعی بوده که کیفیت هر کدام از این الیاف در کیفیت نهایی پارچه تأثیر می گذارد.
میزان استفاده از الیاف طبیعی و مصنوعی
هر چقدر که از الیاف طبیعی پنبه در روند تولید پارچه استفاده شود، مقاومت پارچه در برابر نفوذ رطوبت و کشش و سایش بیشتر بوده، در نتیجه قیمت آن نیز رو به افزایش است.
داشتن مشخصات منحصر به فرد
این پارچه ها از برخی مشخصات و ویژگی ‌های خاصی برخوردار بوده که داشتن این ویژگی ها در کنار یکدیگر موجب پدید آمدن پارچه‌ های پرکاربردتری می‌ شود.
کیفیت دستگاه های بافت
هر چقدر که کیفیت دستگاه های بافندگی بالاتر باشد، در نتیجه پارچه ‌های مرغوب تر تولید می گردد که در حال حاضر با پیشرفت های تکنولوژی در اغلب کارخانجات دستگاه های پیشرفته و به روز مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش پارچه برزنت ۳ لا ۶ لا را از درب کارخانه

پارچه برزنت ۳ لا ۶ لا را جزء پارچه های پراستفاده بوده که در صنایع مختلف نقش تأثیر گذاری دارد. به همین سبب نیاز است که خریداران عمده آن را با قیمت مقرون به صرفه‌ تری تهیه کنند.
این مجموعه با فروش پارچه برزنت ۳ لا ۶ لا از درب کارخانه تولید کننده، بهترین شرایط را برای خریداران مهیا کرده است. چرا که در چنین شرایطی از هزینه ‌های حمل و نقل و جابجایی جلوگیری کرده و تا حد چشمگیری به کاهش قیمت آن در بازار کمک می ‌نماید.
در واقع پس از ارتباط با کارشناسان فروش این مجموعه و انتخاب پارچه ۳ لا ۶ لا در رنگ بندی های مناسب برای کارکردهای خود می توانید پارچه را از درب کارخانه تولیدکننده به صورت مستقیم دریافت کنید و در صورت تمایل برای شما ارسال می گردد.