0
0

10نکته مهم در انتخاب میز و صندلی تاشو

نویسنده: مدیر فروش 03 مرداد 1401

میز و صندلی تاشو امروزه با توجه به کوچک شدن فضای محیط زندگی و همچنین افزایش گرایش افراد به سفر و گردش در طبیعت گزینه بسیار مناسبی هم از لحظ کم حجم بودن و هم جابجایی آسان می باشد. در این مطلب سعی بر آن داریم شما را با انواع میز و صندلی تاشو و نکات مهم در هنگام خرید آن اشنا کنیم.

انواع میز و صندلی تاشو

بدون شک شما هم مثل هر خانواده دیگری سرویس میز و صندلی تاشو در خانه هایتان موجود است و یا به فکر تهیه آن هستید. میز و صندلی کاربردهای فراوانی دارد و یکی از ملزومات هر خانه ای به شمار می رود. مردم اغلب از سرویس میز صندلی تاشو برای برپا کردن وعده های غذایی بین راهی و یا در فضای باز مثل حیاط و بالکن استفاده می کنند. همچنین به همراه داشتن میز و صندلی یکی از اساسی ترین تجهیزات مورد نیاز مسافرت و کمپینگ است. پس حالا که با اهمیت این کالا آشنا شدید و به فکر خرید آن هستید بهتر است ابتدا با انواع آن آشنا شوید.

انواع میز و صندلی های جمع شونده که در بازار موجود است و می توانید برای کاربردهای مختلف از آنها استفاده کنید به صورت زیر است:

  • میز و صندلی تاشو فلزی
  • میز و صندلی تاشو پلاستیکی
  • میز و صندلی تاشو چوبی
  • میز و صندلی تاشو کمپینگ
  • میز و صندلی تاشو ساحلی

هر کدام از موارد گفته شده خصوصیات خاص خود را دارند و برای کاربردهای گوناگونی استفاده می شوند. مثلا صندلی تاشو فلزی بسیار جمع و جور است و امکان تعمیر آن وجود دارد. مهم ترین مزیت میز و صندلی تاشو پلاستیکی قیمت ارزان آن است. نوع چوبی هم به دلیل متریال آن حس گرما و انرژی موجود در محیط را به فرد انتقال می دهد و این برای خیلی از افراد بسیار خوشایند است. میز و صندلی تاشو ساحلی و کمپینگ هم به گونه طراحی شده اند که تا کردن آن به سادگی انجام گردد و کمترین فضا را اشغال کند و به راحتی در صندوق ماشین جا گیرد.

کدام میز و صندلی تاشو مناسب شماست؟

همان طور که متوجه شدید هر کدام از انواع میز و صندلی جمع شو خصوصیات و مزیت های خاص خود را دارند و شما باید یکی از آنها را انتخاب کنید. انتخاب بین مدل های مختلف این کالا برای خیلی ها دشوار است. در اینجا 10 نکته مهم و اساسی مربوط به نحوه انتخاب میز و صندلی تاشو را به شما خوانندگان گرامی ارائه می دهیم.

  1. به چه منظور می خواهید ست میز و صندلی خریداری کنید، یعنی شما قصد دارید در کجا از این کالا استفاده کنید؟ آیا زیاد اهل مسافرت هستید و یا این که برای استفاده در بالکن و یا حیاط می خواهید میز و صندلی تهیه کنید؟ پاسخ به این سوال توجه شما را به یکی از انواع میز و صندلی جلب خواهد کرد.
  2. سعی کنید از میز و صندلی تاشو ساحلی که طراحی و ساختار آن بسیار اصولی و استاندارد است برای استراحت در ساحل استفاده کنید.
  3. میز و صندلی تاشو نوع کمپینگ و مسافرتی بهترین انتخاب برای علاقمندان به سفر است تا از بابت جا دادن آن در صندوق ماشین آسوده خاطر باشند.
  4. اگر به فکر خرید ست میز و صندلی تاشو با ارزان ترین قیمت ممکن هستید، میز و صندلی تاشو نوع پلاستیکی بهترین گزینه برای شماست.
  5. به قیمت انواع میز و صندلی و عوامل موثر بر آن توجه کنید.
  6. برندهای سازنده میز و صندلی تاشو در کشور را شناسایی و کیفیت کار آنها را با هم مقایسه کنید.
  7. هنگام مقایسه مدل های مختلف در مورد استحکام و ماندگاری کالا در برابر عواملی مثل رطوبت، نور خورشید و زنگ زدگی پرس و جو کنید.
  8. با توجه به بودجه خود یکی از بهترین مدل ها و برندها را انتخاب کنید.
  9. مراکز معتبر و نمایندگی های رسمی را پیدا کنید.
  10. از کارشناسان حاضر در مرکز خرید در مورد خصوصیات کالا سوال بپرسید و در نهایت در صورت پسندیدن کالا اقدام به خرید کنید.

عوامل موثر بر قیمت میز و صندلی تاشو

یکی از مهم ترین گام های مربوط به خرید میز و صندلی تاشو، قیمت و هزینه است و این در انتخاب های مشتریان تاثیر بسیار زیادی دارد. از مهم ترین و اصلی ترین عوامل موثر بر قیمت میز و صندلی تاشو می توان به نوع میز و صندلی و جنس آن اشاره کرد. مدل های مختلف این کالا مثل میز و صندلی تاشو فلزی، پلاستیکی، چوبی و ... قیمت های بسیار متغیری دارند زیرا هر کدام از آنها از مواد مختلفی ساخته شده اند و هزینه تولید آنها متغیر است در نتیجه قیمت نهایی این کالا هم با یکدیگر متغیر خواهد بود.

پارامترهای دیگری مثل قیمت ارز، قیمت پلاستیک، چوب و فلز، طرح های مختلف میز و صندلی، شرکت های سازنده آن، چند نفره بودن بودن ست و ... بر قیمت میز و صندلی تاشو در بازار موثر است. اما در کل می توان گفت که میز و صندلی تاشو پلاستیکی نسبت به دیگر نوع های آن قیمت ارزان تری دارد و برای خیلی از خانواده ها بهترین گزینه است.

سفارش میز و صندلی تاشو از کمپ 24 با ارزان ترین نرخ بازار

همه مشتریان به دنبال یک مرکز خرید معتبر می گردند تا در این بازار ناامن بتوانند خریدی موفق و سالم و بدن ضرر داشته باشند. مجموعه کمپ 24 یکی از باتجربه ترین و معتبرترین نمایندگی های فروش آنلاین تجهیزات مسافرت و کمپینگ است که کسب رضایت خریداران را هدف خود قرار داده و در راستای تحقق این هدف گام برمی دارد.

کمپ 24 انواع میز و صندلی تاشو مسافرتی و کمپینگ را در مدل ها و برندهای مختلف به صورت آنلاین به مشتریان ارائه می دهد. شما می توانید میز و صندلی تاشو را با کیفیت عالی و قیمت مناسب از این مرکز سفارش دهید و خریدی آسان، ارزان، مطمئن و بصرفه را تجربه کنید.

کارشناسان کمپ 24 شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند و مشاوره های رایگان در مورد معرفی محصولات موجود در سایت و نحوه انتخاب و خرید آنها را به مشتریان ارائه می دهند. پس جهت کسب آگاهی بیشتر با ما تماس بگیرید.