فروش پارچه ترانزیتی به قیمت روز

نویسنده: مدیر فروش 04 دی 1402
فروش پارچه ترانزیتی
فروش پارچه ترانزیتی به قیمت روز و کیفیت درجه یک تنها از طریق این مرکز فروش معتبر انجام می پذیرد. جهت خرید ارزان ترین پارچه ترانزیتی می توانید همین حالا با این مجموعه در تماس باشید.

آشنایی با کاربردهای برزنت ترانزیتی

برای آن که بتوانیم کاربردهای برزنت را شرح دهیم، ابتدا به توضیح مختصری درباره پارچه برزنت می پردازیم. برزنت نام نوعی پارچه بسیار محکم می باشد که از الیاف طبیعی ساخته شده است.
پارچه های برزنتی به دلیل جنس محکم و ضخیمی که دارند، مقاومت بسیار بالایی در برابر اشعه خورشید، بارش باران، آتش، وزش باد، اجسام نوک تیز و دیگر عوامل طبیعی از خود نشان می دهند.
پارچه های برزنتی در انواع نمونه های مختلفی از جمله پارچه برزنت شمعی، کانتینری، کیفی، ضد آب و ترانزیتی در بازار موجود می باشند. در بین موارد یاد شده برزنت ترانزیتی یکی از محبوب ترین مدل های پارچه برزنتی است. اگر تا به حال اسم پارچه برزنت ترانزیتی به گوشتان نخورده، اما حتما این نمونه از پارچه را از نزدیک دیده اید.
پارچه های برزنتی از نوع ترانزیتی همان پارچه هایی هستند که بر روی ماشین های سنگین باربری نصب می گردند. وسایل نقلیه ای از قبیل کامیون و تریلی به دلیل این که مسقف نیستند، به منظور ایجاد سقف برای بار آن ها از برزنت های ترانزیتی استفاده می کنند.
علاوه بر مورد ذکر شده، این نوع پارچه کاربردهای دیگری نیز داشته و به منظور پوشش برای موارد مختلفی استفاده می شود. از مهمترین کاربردهای پارچه برزنت ترانزیتی به موارد زیر می توان اشاره نمود:
مسقف سازی و ایجاد پوشش برای وسایل نقلیه سنگین
ایجاد سقف برای محافل عمومی در مدت زمان کوتاه
امکان استفاده به عنوان دیواره و سقف گلخانه ها
قابلیت نصب به عنوان سایبان استخر
کاور ماشین آلات صنعتی و آزمایشگاهی
تولید انواع چادرهای مسافرتی، چادر ماشین و سایه بان آلاچیق

نکات مهم قبل از خرید پارچه چادر ترانزیتی

همانطور که می دانید پارچه های برزنتی ترانزیتی مانند هر نوع پارچه دیگری در اندازه ها و متراژ گوناگون برای کاربردهای متنوع به بازار عرضه می شوند.
برای مثال پارچه برزنت ترانزیتی مورد استفاده به عنوان پوشش وسیله نقلیه با پارچه برزنت ترانزیتی مورد استفاده برای پوشش گلخانه از نظر جنس و متراژ، بسیار متفاوت می باشد.
به همین دلیل لازم است تا قبل از خرید روکش ترانزیت نکاتی را مد نظر قرار داد. نکات مهم قبل از خرید پارچه چادر ترانزیتی عبارتند از:
مورد استفاده خود را از قبیل وسیله یا مکان، مشخص کنید.
ابعاد مورد نظر وسیله و یا محیط را به درستی و کاملا دقیق اندازه گیری نمایید.
با تحقیق و بررسی بهترین نمونه از پارچه برای کاربردی که در نظر دارید، بیابید.
خرید خود را از طریق مرکز فروش معتبر که پارچه های درجه یک را ارائه می دهد انجام دهید.
این موضوع را در نظر بگیرید که پارچه حتما توسط کارمندان آن فروشگاه برای شما نصب گردد.
دارا بودن خدمات پس از فروش و امکان مرجوعی در صورت مخدوش بودن محصول را در نظر بگیرید.
خرید پارچه برزنتی در انواع نمونه ها یکی از مهمترین دغدغه های هر خریداری می باشد، کیفیت و قیمت دو عامل مهم برای مشتریان هستند که در صورت عالی بودن کیفیت و معقول بودن قیمت، نیاز مشتری به نحو احسنت برآورده خواهد شد.
در ادامه عوامل تاثیرگذار بر قیمت پارچه های برزنتی را به شما معرفی نموده ایم تا بتوانید با اطلاعات کامل تر خرید خود را انجام دهید.
خرید پارچه ترانزیتی

عوامل موثر بر قیمت پارچه ترانزیتی کدام است؟

همانطور که در ابتدا ذکر نمودیم، پارچه های ترانزیتی مستحکم ترین نمونه از انواع پارچه های برزنتی می باشند که مواد اولیه برای تولید آن ها عموما از خارج از کشور وارد می شود.
از طرفی نیز برای تولید این نوع پارچه از دستگاه های خاصی استفاده می کنند و مدت زمان تولید برزنت ترانزیتی نیز بسیار زمان بر است.
پس در همین ابتدا به شما بگوییم که پارچه های برزنتی ترانزیتی قیمت نسبتا گرانی در مقایسه با دیگر انواع پارچه دارند. شایان ذکر است که اگر شما یک بار پارچه ترانزیتی با کیفیت عالی و درجه یک را تهیه کنید، به دلیل جنس ضخیم و محکمی که دارد، تا سالیان سال نیازی به تعویض آن پیدا نخواهید کرد.
در نتیجه با یک بار هزینه برای خرید پارچه ترانزیتی می توانید وسیله و یا مکان خود را چندین سال از هزینه مجدد بی نیاز سازید.
مهم ترین عوامل موثر بر قیمت پارچه چادر ترانزیت مرغوب و درجه یک، شامل موارد زیر می باشند:
متراژ عرض پارچه
تعداد لایه های به کار رفته در هنگام دوخت برزنت
ضد آب بودن یا نبودن پارچه
نوع عرضه (توپی، رولی و یا کیلویی)
نوع الیاف به کار رفته
وزن پارچه (برزنت های با وزن بیشتر، گرانتر هستند.)
فروشگاه عرضه کننده
روش خرید (حضوری یا غیر حضوری)
• نوسانات نرخ ارز
فروش پارچه ترانزیتی

فروش پارچه ترانزیتی به صورت مستقیم

برای خرید پارچه های ترانزیتی می توانید به مراکز فروش موجود در سطح شهر مراجعه نمایید. اما در این مراکز فروش به دلیل این که فروشندگان دست دوم، سوم و یا بالاتر هستند، پارچه با قیمت های سرسام آوری عرضه می شود.
به همین دلیل بهتر است تا خرید خود را از طریق معتبرترین مراجع فروش غیر حضوری به صورت اینترنتی انجام دهید.
مجموعه کمپ 24 یکی از بزرگترین و معتبرترین مراکز فروش در کشور می باشد که عمده فعالیت آن در زمینه فروش انواع پارچه های برزنتی است.
روش کار این مرکز فروش بدین صورت است که با کارخانه ها و تولیدی های شناخته شده و بنام پارچه برزنتی که محصول درجه یک تولید می کنند، قرارداد داشته و این محصول را مستقیما از تولید کننده خریداری می کند.
فروش پارچه ترانزیتی از طریق این مرکز فروش بدون هیچ گونه واسطه ای و به صورت کاملا مستقیم صورت می پذیرد. لذا با خرید از این مجموعه خواهید توانست خریدی بسیار مقرون به صرفه را تجربه کنید.
تمامی محصولات ارائه شده توسط مجموعه کمپ 24 دارای بالاترین کیفیتی می باشند که در هیچ مرکز فروشی نخواهید دید. لذا شما مشتریان گرامی می توانید برای ثبت سفارش خود از طریق شماره های درج شده با کارشناسان فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.
کارشناسان فروش ما شما را در امر خرید بهترین نوع و مناسب ترین سایز از پارچه به صورت رایگان راهنمایی خواهند نمود. سفارش شما بدون نیاز به مراجعه حضورتان به این مجموعه، در کوتاه ترین زمان ممکن برایتان ارسال خواهد گشت.